Liefhebbers van Bossa Nova?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Totaal onbekende relaxmuziek met extragratis artistiek rokende meisjes.
+ een lekker stukje soulmuziek
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef maffemaniak het volgende:
Ik weet het, totaal offtopic, maar het filmpje is redelijk onbekend in Nederland. (wel miljoenen hits op joetjoep)
Maar het is zoooo fijn!
Het zijn straatmuzikanten (en Roger Ridley and Grandpa Elliott) uit de hele wereld die samen 1 song spelen. Gewoon even kijken!
Begint dat nummer hier nu door te dringen of zo? Dat was ongeveer de zomerhit op Studio Brussel, al vanaf juni of zo. Topnummer!quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef misteriks het volgende:
omdat de clip 0EUR gekost heeft en de band veel potentieel heeft
Nee, da's ook een reden waarom ik 'm hier postquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Begint dat nummer hier nu door te dringen of zo? Dat was ongeveer de zomerhit op Studio Brussel, al vanaf juni of zo. Topnummer!
T.R.O.Y. is een classic! In de hip hopwereld dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 04:08 schreef female81 het volgende:
Van een jaar of zes geleden, voor degenen die de oude Mano Negra-nummers leuk vinden (zal geen topfavoriet worden, en toch heeft het 'iets', genoeg om nog eens wat vaker te draaien in ieder geval):
---------
Edit: Ik zit nu voor het eerst naar deze hiphoptrack te luisteren, uit 1992, zo op het eerste gehoor niet verkeerd.
Tja, de gemiddelde muziekliefhebber die níet zo diep in dat wereldje zit zal er geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:41 schreef krioro het volgende:
T.R.O.Y. is een classic! In de hip hopwereld dan in ieder geval.
Klopt, ik vind het ook alleen maar goed dat die mensen het ook ontdekken en waarderen hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, de gemiddelde muziekliefhebber die níet zo diep in dat wereldje zit zal er geen weet van hebben.
Interessant nummer ja, erg verfrissend en sfeervol geluid. Goede tipquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:12 schreef DrMabuse het volgende:
Staan volgens mij alleen op YouTube met hun nummers.
Ben benieuwd hoever ze gaan komen.
Ik vind ze bijzonder , en al helemaal voor een Nederlandse band.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |