quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmel, doe eens niet zo'n groot plaatje, nu had ik de lapo niet.
Ik zegevier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmel, doe eens niet zo'n groot plaatje, nu had ik de lapo niet.
Ik had er ook al last vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik moest scrollen vanwege dat kutplaatje van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk programma wel dat spotnetfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk programma wel dat spotnet![]()
Het is geen 1997quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegevier is gewoon een woord. misschien in 1997 nog niet
toen was ik nog jongquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
1997; toen ik leerde wat ik met de piemel van mijnheer pastoor moest doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
1997; toen ik leerde wat ik met de piemel van mijnheer pastoor moest doen.
Was je ouder dan 8?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik deed niet aan meneer pastoor, hij wilde me niet
Nee, ik was gewoon niet christelijk genoegquote:
Alsof dat nog uitmaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon niet christelijk genoeg
Nou, je zuigt niet goed want ik ben nog niet gekomen.quote:
nee, maar ik ging niet naar de kerk, vandaarquote:
Sry. Volgende keer doe je het maar zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou, je zuigt niet goed want ik ben nog niet gekomen.
Hetzelfde als geloopt.quote:
Geliepen.quote:
Slik je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry. Volgende keer doe je het maar zelf.
Het was te proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op in, zo op een openbaar forum.
een gesloten forum dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Hier ga ik niet op in, zo op een openbaar forum.
Oh! dat heb ik ook nog gespeeld, samen met broerquote:
quote:
Mijn broertje is van 1990.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus, mijn broertje komt uit 1999.
quote:
Waaromquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zoek maar een lekkere jailbait om op te fapppen
quote:
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.quote:
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jailbait is goed. Zijn chicks van onze leeftijd toch.
SPOILER: lekker toch :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef dralion13 het volgende:
Hij doet het nietSPOILER: lekker toch :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geliepen? Hier haak ik af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toen hebben we naar de auto geloopt.
ho ho hoquote:
Hihi, ik troll je maar watquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geliepen? Hier haak ik af.
Wat is mijn cijfer?
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.
Ik dacht een toets ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ho ho ho
[..]
Hihi, ik troll je maar wat
Bale zeg...quote:
Oh, Hye!quote:
O.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bale zeg...Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wrm wrm wrmquote:
[..]
Bale zeg...Deze graag niet in een spoiler plaatsen.SPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Aww, kusje op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht een toets ofzoVoor niks al die moeite gedaan.
[..]
Bale zeg...Wat heeft ze met dr halve wenkbrauw gedaan watSPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiiquote:
Mensen die ik ken hebben daar op de wc seks gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kom zaterdagavond naar de Stairway.
[..]
Bale zeg...SPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beiden in het bezit van een bandshirtje en lange ongewassen haartjes?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Mensen die ik ken hebben daar op de wc seks gehad
spoiler weggehaaldquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze graag niet in een spoiler plaatsen.
Nee nee nee en neequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beiden in het bezit van een bandshirtje en lange ongewassen haartjes?
Edit: En natuurlijk de kisten/bergschoenen of andere lompe schoenen?
Radiomeet.rarquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
Mensen op Fok met een ongezonde interesse voor de Stairway
Stairway en de mensen die er komen
Jij bent er ook geweest.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik ken het niet, en ik wil t niet kennen ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb een zesjesmentaliteit. Hier ben ik dus zeer tevreden meequote:
Ik sta daar ook nog inquote:
Lijkt me wel een plek voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ken het niet, en ik wil t niet kennen ook.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik sta daar ook nog in
[..]
Lijkt me wel een plek voor jou
Blijf gewoon lekker in de afgelegen Groningen van jequote:
Hihihi, nicenice.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een zesjesmentaliteit. Hier ben ik dus zeer tevreden mee [ afbeelding ]
Hard dit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker in de afgelegen Groningen van je
Ik ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een zesjesmentaliteit. Hier ben ik dus zeer tevreden mee [ afbeelding ]
wrm wrm wrmquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik sta daar ook nog in
[..]
Lijkt me wel een plek voor jou
Ik heb er nog een deel van.quote:
Is goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Blijf gewoon lekker in de afgelegen Groningen van je
Ja, daarom wil ik er nooit meer heen.quote:
Ik heb hem zelf niet eens terwijl ik er wel in staquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wrm wrm wrm
[..]
Ik heb er nog een deel van.
www.getdropbox.comquote:
Zeker die pics ik gepost had?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet eens terwijl ik er wel in sta
Ik heb er een aantal via de mail ontvangen maar de rest ken ik eigenlijk via topics, voordat ze verwijderd worden![]()
megaupload.com?quote:
De Tenso bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf niet eens terwijl ik er wel in sta
Ik heb er een aantal via de mail ontvangen maar de rest ken ik eigenlijk via topics, voordat ze verwijderd worden![]()
Die staat overal op het forumquote:
quote:
Die heb ik volgens mij niet nee.quote:
Die moet je vast wel gezien hebben...quote:
Heb je er van genoten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik klikte weer even op de link [ afbeelding ]
He Gianni, ga je nog hakkuh van het weekend?quote:
toevallig wel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
He Gianni, ga je nog hakkuh van het weekend?
Ja die heb ik gezien, maar heb die foto zelf niet.quote:
Nou niks op de planning nu.quote:
dan ben je één van de enigequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Maar als het goed is heb ik op iedere foto gewoon mijn kleren aan.
Was jij ook op de radioONZ meetquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
Maar als het goed is heb ik op iedere foto gewoon mijn kleren aan.
nu wil ik ook foto's zienquote:
Jaquote:
Okidoki, fapsequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:54 schreef Trollscience het volgende:
Kmoet even iets in de brievenbus gooien
10 minuten ben ik terug
Ja vertel het mij nou eens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weten ze trouwens al hoe ik aan de foto's kwam?
Wie heeft die foto's verspreid danquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef FreezePop het volgende:
jullie staan bij mij in het krijgt en verwacht dan ook een tegenprestatie als ik daar om vraag.
Ik heb geen flauw idee, heb me daar totaal niet mee bezig gehouden. Ze moeten zelf weten wat ze met die foto's doen. Ik heb gezegd dat het me niet uitmaakt. Tevens snapte ik sowieso niet waarom er allemaal fototoestellen aanwezig waren. Ik was aanwezig om kennis te maken en bier te drinken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weten ze trouwens al hoe ik aan de foto's kwam?
9/10e van de mensen daar zit er niet eens meer bijquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, heb me daar totaal niet mee bezig gehouden. Ze moeten zelf weten wat ze met die foto's doen. Ik heb gezegd dat het me niet uitmaakt. Tevens snapte ik sowieso niet waarom er allemaal fototoestellen aanwezig waren. Ik was aanwezig om kennis te maken en bier te drinken.
ik heb ze nog niet allemaal hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie heeft die foto's verspreid danJULLIE STAAN ALLEMAAL BIJ MIJ IN HET KRIJT
Ik ga een beetje in een t-shirt naar een etablissementquote:
Had je eigenlijk wel kunnen weten he.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga een beetje in een t-shirt naar een etablissement
Achteraf gezien had het geen donder uitgemaakt, als je al dat volk zag...
op fokmeets zal 50% toch een wolvenshirt hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ik had je ook zo kunnen vertellenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef Ragboer het volgende:
[..]
onzradioquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom allemaal haten dan op die meet...
ik was er niet..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vanwege de mensen die er waren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij hebt het hardste meegelachen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Welke?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
wie is trouwens die ouwe kerel? dat is de enige waarvan ik de naam denk ik niet weet
Robdriessen denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef FreezePop het volgende:
wie is trouwens die ouwe kerel? dat is de enige waarvan ik de naam denk ik niet weet
Ik niet, ik trok het echt slecht.quote:
Volgens mij zit die niet meer op Fok.quote:
Vond alleen die tent kut, en uiteraard vind ik de ene gezelliger dan de andere. Maar Graseter ken ik erg goed dus dat wel handig dat er iemand bij is die je goed kentquote:
Ik was al snel weg,quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vond alleen die tent kut, en uiteraard vind ik de ene gezelliger dan de andere. Maar Graseter ken ik erg goed dus dat wel handig dat er iemand bij is die je goed kent
quote:Natalya Gomez aan coos
details weergeven 16:01 (3 minuten geleden)
Good day! How do you do?
I am Natalya.
I will write short. I`m looking for the man's whole life! My 32 y.o.
If we have the general interest, I'll be glad to meet up soon.
If you do not acquainted interested, or u just want the joke, let not my letter jolt into account.
Lose the time is not in vain ...
I fuge on the image to the message, so you even if the little insight into my Au? ere had.
I`ll tell big from me if you've really interested.
I will be glad to see your message.
Regards,
Natalya Gomez
Fokkers wil je ook niet irl kennen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik ken geen enkele fokkers irl. of ze zijn er nog niet eerlijk voor uit gekomen
WTF ben ik kippig ofzo, ik dacht dat ze een stompje hadquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit soort mailtjes
Beach krijgt mails van hoeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik dit soort mailtjes
Hoi patjenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vond alleen die tent kut, en uiteraard vind ik de ene gezelliger dan de andere. Maar Graseter ken ik erg goed dus dat wel handig dat er iemand bij is die je goed kent
I know that feel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef FreezePop het volgende:
open nieuw tabblad. vergeet wat je wilt doen.
Mij wel.quote:
waarschijnlijk niet nee. als je ze in het echt ontmoet is meteen de gehele illusie naar de klotequote:
welke illusie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet nee. als je ze in het echt ontmoet is meteen de gehele illusie naar de klote
Hoi zemmelquote:
Echt waar, ik schaamde me dood om bij sommige personen in de buurt te zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet nee. als je ze in het echt ontmoet is meteen de gehele illusie naar de klote
dat het allemaal leuke mensen zijn..quote:
Sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar, ik schaamde me dood om bij sommige personen in de buurt te zijn.
Ik durf er ook niet voor uit te komen..maar bij sommigen zie je gewoon dat het fokkers zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
Ik ken geen enkele fokkers irl. of ze zijn er nog niet eerlijk voor uit gekomen
Jij niet.quote:
Zoals?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet voor uit te komen..maar bij sommigen zie je gewoon dat het fokkers zijn.
ga dan naar huis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echt waar, ik schaamde me dood om bij sommige personen in de buurt te zijn.
Ik ben ook vroeg weggegaan.quote:
Wij gaan toch daten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
Nu ik op die meet geweest ben wil zeker niemand meer mij ontmoeten
Ojaquote:
ik zou best nog wel een biertje durven drinken met de meesten hier..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
Alleen nog om te pilsen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Ik noem geen namen..anders voelen mensen zich weer gekwetst.quote:
LARPen zit er zeker niet meer inquote:
quote:
Ik ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik noem geen namen..anders voelen mensen zich weer gekwetst.
Bohquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahhh ik zou best wel een potje levend ganzenbord met jou willen spelen hoor![]()
En mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
Drankspelletjes met JanPiraat en Bietsj en Patje Pils enzo
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
Drankspelletjes met JanPiraat en Bietsj en Patje Pils enzo
Jongen, jij doet alleen maar aan smoken toch?quote:
hahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongen, jij doet alleen maar aan smoken toch?
drinken is toch veel leuker..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jongen, jij doet alleen maar aan smoken toch?
ik voel een drankspellen meet aankomen.quote:
En met cum toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef HappyBob het volgende:
Ik doe alleen aan drankspelletjes met bier.
Borrelglaasjes bier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef HappyBob het volgende:
Ik doe alleen aan drankspelletjes met bier.
Niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een muffin eten als je misselijk bent is niet bevorderlijk voor je current status.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter tikt gewoon in een middagje een krat weg.
Zover wil ik nou ook weer niet gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
SV ziet over 20 jaar helemaal geel door zijn kapotte lever.
Hij is een amfibie toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:19 schreef Beach het volgende:
SV ziet over 20 jaar helemaal geel door zijn kapotte lever.
is appel aant daten dan?quote:
UTREG HOOLIGANS!quote:
sorry, ik ga echt niet alle topics hier nalezen of ik nieuws over appeltje gemist hebquote:
quote:
quote:
Hoef je geen sorry te zeggen tochquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ga echt niet alle topics hier nalezen of ik nieuws over appeltje gemist heb
Je wilt zeggen dat jij niet de dagelijkse nieuwsbrief met roddels en nieuwtjes uit ARG7 in je pm krijgt??quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ga echt niet alle topics hier nalezen of ik nieuws over appeltje gemist heb
Ja. Eerlijk gezegd welquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jan wel he.
[..]
[..]
Hoef je geen sorry te zeggen toch
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jij niet de dagelijkse nieuwsbrief met roddels en nieuwtjes uit ARG7 in je pm krijgt??
Die zou wel moeten komen eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat jij niet de dagelijkse nieuwsbrief met roddels en nieuwtjes uit ARG7 in je pm krijgt??
Hihi, gayyyyyy.quote:
Vanaf vandaag ontvang jij hem ook. Ik zet je in de pm lijst.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee
schijnbaar ben ik niet geliefd hier
WAAROM FOKKEN ALS JE AAN HET DATEN BENT DAN. GA WAT DOEN JULLIE.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dude, ik post nu onder zijn account.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet haten op mijn gay kant jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die zou wel moeten komen eigenlijk.
[..]
Hihi, gayyyyyy.
![]()
![]()
Terechte klachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAAROM FOKKEN ALS JE AAN HET DATEN BENT DAN. GA WAT DOEN JULLIE.
Beetje bi is niet vies.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet haten op mijn gay kant ja [ afbeelding ]
Thanks, bro!quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanaf vandaag ontvang jij hem ook. Ik zet je in de pm lijst.
Alleen al daarom zou ik geen fokker daten..quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:22 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
ein bisschen Bi, schadet nie..quote:
Vanavond rond een uur of 9 stuur ik hem altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Thanks, bro!
[..]
Alleen al daarom zou ik geen fokker daten..
Neh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zorg dat hij gebanned wordt op zn account dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |