quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmel, doe eens niet zo'n groot plaatje, nu had ik de lapo niet.
Ik zegevier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zemmel, doe eens niet zo'n groot plaatje, nu had ik de lapo niet.
Ik had er ook al last vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:23 schreef Henkie94 het volgende:
Ik moest scrollen vanwege dat kutplaatje van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk programma wel dat spotnetfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk programma wel dat spotnet![]()
Het is geen 1997quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zegevier is gewoon een woord. misschien in 1997 nog niet
toen was ik nog jongquote:
Ik ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
1997; toen ik leerde wat ik met de piemel van mijnheer pastoor moest doen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:30 schreef Beach het volgende:
1997; toen ik leerde wat ik met de piemel van mijnheer pastoor moest doen.
Was je ouder dan 8?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:31 schreef dralion13 het volgende:
Ik deed niet aan meneer pastoor, hij wilde me niet
Nee, ik was gewoon niet christelijk genoegquote:
Alsof dat nog uitmaaktquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee, ik was gewoon niet christelijk genoeg
Nou, je zuigt niet goed want ik ben nog niet gekomen.quote:
nee, maar ik ging niet naar de kerk, vandaarquote:
Sry. Volgende keer doe je het maar zelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou, je zuigt niet goed want ik ben nog niet gekomen.
Hetzelfde als geloopt.quote:
Geliepen.quote:
Slik je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sry. Volgende keer doe je het maar zelf.
Het was te proberen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier ga ik niet op in, zo op een openbaar forum.
een gesloten forum dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Hier ga ik niet op in, zo op een openbaar forum.
Oh! dat heb ik ook nog gespeeld, samen met broerquote:
quote:
Mijn broertje is van 1990.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jezus, mijn broertje komt uit 1999.
quote:
Waaromquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zoek maar een lekkere jailbait om op te fapppen
quote:
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.quote:
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jailbait is goed. Zijn chicks van onze leeftijd toch.
SPOILER: lekker toch :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef dralion13 het volgende:
Hij doet het nietSPOILER: lekker toch :9~Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geliepen? Hier haak ik af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En toen hebben we naar de auto geloopt.
ho ho hoquote:
Hihi, ik troll je maar watquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geliepen? Hier haak ik af.
Wat is mijn cijfer?
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.
Ik dacht een toets ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ho ho ho
[..]
Hihi, ik troll je maar wat
Bale zeg...quote:
Oh, Hye!quote:
O.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb enkel gestofzuigd. Piemels in mijn mond moet ik nog proberen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bale zeg...Fail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wrm wrm wrmquote:
[..]
Bale zeg...Deze graag niet in een spoiler plaatsen.SPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Aww, kusje op.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik dacht een toets ofzoVoor niks al die moeite gedaan.
[..]
Bale zeg...Wat heeft ze met dr halve wenkbrauw gedaan watSPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doeiiquote:
Mensen die ik ken hebben daar op de wc seks gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Kom zaterdagavond naar de Stairway.
[..]
Bale zeg...SPOILER: nu wel tochOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |