Dat mag je hopen, en dan werkt dat hopelijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die zullen dan toch wel een belplafond hebben?
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, en dan werkt dat hopelijk ook.
Het is heel makkelijk als je de laatste bent. Open nieuw deel, titlel veranderen en klaar is klaraquote:
Helemaal geen ruk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef Ginosa het volgende:
Wat is er trouwens belangrijk aan het openen van een TT?
Ooooooo, ik ben 1,80 eurocent kwijt aan Gerard hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsAls je de bewoners kent of het is familie kan ik het me nog voorstellen maar om weet ik hoeveel geld uit te geven voor iemand die je totaal niet kent
Helemaal met je eens .quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:02 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat mensen zich serieus suf smsen voor zoietsAls je de bewoners kent of het is familie kan ik het me nog voorstellen maar om weet ik hoeveel geld uit te geven voor iemand die je totaal niet kent
Je hoeft je niet te verontschuldigen, er zijn wel topic hunters maar daar hoor ik niet bijquote:
Ja maar dat is niet zoveel toch. het stemmen opzich vind ik ook niet zo het probleem. Ik had het meer over mensen die echt veel stemmenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooo, ik ben 1,80 eurocent kwijt aan Gerard hoor
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Leandra het volgende:
Papa en mama vooral, dat kind was aan de nickname te zien 15 ofzo
Dat wordt een rekening van zo'n ¤ 250,= gok ik
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zoveel toch. het stemmen opzich vind ik ook niet zo het probleem. Ik had het meer over mensen die echt veel stemmen
Ik verwacht ook niet dat het eerlijk gaat, maar ach, aan Gerard was het wel besteedquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Ginosa het volgende:
[..]
1,80 euro is op zich natuurlijk niet veel geld. Maar als je dat besteedt, ga je er toch van uit dat de hele stemprocedure eerlijk gaat?! En dat zie ik zelf eigenlijk niet.
Ja idd. Maar dat "ontvangen" bericht slaat toch op de sms (of 2) die je weer terug krijgt?! Dat zijn toch kosten bovenop jouw eigen verzonden sms?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk iets meer. Op de SST site staat 60 eurocent per gesprek/ontvangen bericht.
Reuze spannend, niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:
En terwijl Joanna op bed de Da Vinci Code ligt te lezen, liggen Philip en Monique ieder aan een andere kant van haar te liggen... al dan niet met de ogen dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |