uiteraard kan je dit allemaal lezen op AH Plaza. Waar de functieomschrijving van teamleider staat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 23:21 schreef j95 het volgende:
[..]
Even tussendoor. Wat zijn eigenlijk de voorwaarden om in aanmerking voor het teamleiderstraject te komen? Ik ben wel benieuwd of er wellicht in de toekomst een kans is dat ik ook hoger op zou kunnen. Denk aan opleidingsniveau, vaardigheden of aantal gewerkte uren? Ben benieuwd waar er zoal naar gekeken wordt.
Echt onzin! In een heel klein filiaal met weinig winkeldruk misschien, maar bij mij in de winkel moet je echt wel wat kunnen om ploegen van 14 man aan te sturen, hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik dat bedoel dat in principe iedereen die 5+jaar bij AH werkt min of meer probleemloos als teamleider kan functioneren.
Wij gebruiken deze altijd al.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef AlexanderC het volgende:
Wie van jullie gebruikt deze vulplanning?
[ afbeelding ]
Volgens mijn SM is het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar. Verschillende TL's van mijn winkel hebben geprobeerd ermee te werken.
Volgens mij moet het gewoon te doen zijn hoor...
Wij gebruiken nog steeds de oude planner, welke ik een keer nog hier had gepost.
Werkt voor geen meter, die planning.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef AlexanderC het volgende:
Wie van jullie gebruikt deze vulplanning?
[ afbeelding ]
Volgens mijn SM is het in de praktijk moeilijk uitvoerbaar. Verschillende TL's van mijn winkel hebben geprobeerd ermee te werken.
Volgens mij moet het gewoon te doen zijn hoor...
Wij gebruiken nog steeds de oude planner, welke ik een keer nog hier had gepost.
Hoeft niet persé 4 mensen op een pad. Die ruimte is er op die planning wel als het voor zou komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:09 schreef Paxcon het volgende:
Vier mensen per pad?
Hier meestal maar 2, soms 1.
Wij zijn dicht, dus helaas niet.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
Mensen die morgen moeten werken?
9-17 hier, 200%.
Ik moet niet werken, maar krijg wel betaald.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Etsu het volgende:
Mensen die morgen moeten werken?
9-17 hier, 200%.
klopt, als je deze maandag ook werkt.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:48 schreef UncleSam het volgende:
Als je standaard op maandag werkt 300% toch?
Niet als de winkel dicht is, lijkt mij?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:43 schreef bigbass het volgende:
[..]
klopt, als je deze maandag ook werkt.
Als je normaal op maandag werkt, maar morgen niet krijg je 100% voor niks doen.
Jawel. Dat heten BCD-uren. Als je de afgelopen 12 week, minimaal 4 keer hebt gewerkt dan krijg je uit betaald. Je krijgt het gemiddelde van die dagen uitbetaald.quote:
Chill!quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Jawel. Dat heten BCD-uren. Als je de afgelopen 12 week, minimaal 4 keer hebt gewerkt dan krijg je uit betaald. Je krijgt het gemiddelde van die dagen uitbetaald.
Netjes gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Etsu het volgende:
Tering, wat was het druk bij ons.Er is vannacht iets misgegaan bij het bakkersland, dus kregen we maar heel weinig groot brood binnen. 12 uur open, richting 3 uur was alles al weg incl. stokbroden. Vriezer is helemaal leeg (nog nooit meegemaakt), ik schat zo'n 70 000 euro omzet in 5 uurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |