Hahahaha. Gekkie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef dralion13 het volgende:
Wat duurde de hunt lang deze keer
kon een hele tijd niet posten (want lapo-angst)
moet je grotere pagina's nemen, heb je dat probleem nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit. De laatste pagina gaat gewoon nergens over meer
De druk op het snel verzinnen van een leuke pakkende TT is moorden jaquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Henkie94 het volgende:
Een naamtopic voor 2 mensen. [ afbeelding ]
bij mij op 5quote:
Heel goed van je ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef Henkie94 het volgende:
Een naamtopic voor 2 mensen. [ afbeelding ]
Dat is waar, dat is waar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
De druk op het snel verzinnen van een leuke pakkende TT is moorden ja
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef JanPiraat het volgende:
Nee... Breezersletjes geven een breezer aan Furdinand zodat ze door hem gehosseld kunnen worden maar ze komen bedrogen uit waarna hij de breezer met een welgemikte worp de vuilnisbak in werpt
dit dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef JanPiraat het volgende:
Nee... Breezersletjes geven een breezer aan Furdinand zodat ze door hem gehosseld kunnen worden maar ze komen bedrogen uit waarna hij de breezer met een welgemikte worp de vuilnisbak in werpt
Wat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef JanPiraat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Breezers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terecht.quote:
Breezers
Het is wel goed te zuipen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Breezers
Toen ik twaalf was kreeg ik breezers op verjaardagen van familieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop jij een breezer voor me?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hai lekker dingen maakt niks uit wat ?
je moet juist meer van me houden door die zinnen hoor
![]()
ik hou wel een beetje meer van je nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hai lekker dingen maakt niks uit wat ?
je moet juist meer van me houden door die zinnen hoor
![]()
Haha ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was kreeg ik breezers op verjaardagen van familie
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha ik ook
Was mijn eerste drankje met alcohol
Vodka.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stop wel wat vodka in je caprisonne
Geen breezers voor mij dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stop wel wat vodka in je caprisonne
Ervaring?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stop nooit yoghurt in je kut. Meer ga ik er niet over zeggen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niemandquote:
quote:
quote:
was bij mij pisang ambon met jus d'orangequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha ik ook
Was mijn eerste drankje met alcohol
zeg ik dat, nee toch ofwel dan nee daarom nee toch wat kom je doen danquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:39 schreef Ragboer het volgende:
Mijn moeder gaf mij op me 12e eens een breezer op een barbeque, volgens mij besefte ze toen niet dat er alcohol in zat.
Ik luister nuquote:
dan krijg ik nog veelquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kreeg een tattoo omdat mijn mama me dat beloofde toen ze dronken was
Mijn favoriet is nog steeds when I'm sixty-fourquote:
Jouw neef.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik werd met baco's gevoerd door een neef op mn 13e bij een bruiloft... helemaal dronken voor het eerst en toen was ik even het zwarte schaap van de familiemaar mn neef zat ook in de problemen toen
Rawrawr.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef JanPiraat het volgende:
Ik werd met baco's gevoerd door een neef op mn 13e bij een bruiloft... helemaal dronken voor het eerst en toen was ik even het zwarte schaap van de familiemaar mn neef zat ook in de problemen toen
Is niet te vergelijken.quote:
Slayerquote:
OMG DAS OOK EEN VAN MIJN FAVO'S WATWATWAT.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn favoriet is nog steeds when I'm sixty-four![]()
Bloempje lieve oma!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |