Iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig, niets vervelends gebeurd bij de dodenherdenking.
nietusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja, precies wat ik zei dusdie ranzige pindakaas hadden ze daar idd ook
ha daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Mooi gedicht ook, van die scholiere(om zoiets ga ik weer janken, pff
)
Alleen vraag ik me af of dat taptoesignaal wel live is, want hij gebruikte z'n vingers helemaal niet?.
dat van de wijn bedoelde ik dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nietusjij zei dat ze alles hadden wat jullie er in NL ook halen, niet dat het uitgebreider was!
het vlees is hier trouwens ookveel lamsvlees en lekkerder rundvlees, alles Iers natuurlijk.. alleen kip is erg duur
Dan liegt ze toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nietusjij zei dat ze alles hadden wat jullie er in NL ook halen, niet dat het uitgebreider was!
het vlees is hier trouwens ookveel lamsvlees en lekkerder rundvlees, alles Iers natuurlijk.. alleen kip is erg duur
Zij wil tussendoor d'r lippen ook wel even kunnen bijstiften als het nodig isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ha daar zat ik ook al naar te kijken![]()
en ik vroeg me af waarom de koningin een handtasje bij had
't Is een bandje voor als 'ie fout toetert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
)
Alleen vraag ik me af of dat taptoesignaal wel live is, want hij gebruikte z'n vingers helemaal niet?.
Doe dan tenminste even ALSOF je toetert, dit was wel heel duidelijk playbackquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
't Is een bandje voor als 'ie fout toetert.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik zat te wachten tot ze 't gedicht af ging maken, maar dat deed ze niet![]()
Vroeg ik me ook af idd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik vroeg me ook af waarom beatrix en maxima en die andere vrouwen (wie waren dat eigenlijk uberhaubt, eentje is iig de handtasjesdrager voor de koningin) wel meezongen met het volkslied terwijl de mannen niet meezongen?
roept veel vragen op zo'n herdenking!
Ik dacht dat je misschien niet mag zingen als je op zn militairs groet? (salueert?)quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:16 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik vroeg me ook af waarom beatrix en maxima en die andere vrouwen (wie waren dat eigenlijk uberhaubt, eentje is iig de handtasjesdrager voor de koningin) wel meezongen met het volkslied terwijl de mannen niet meezongen?
roept veel vragen op zo'n herdenking!
yep en bleekselderij en radijs, augurk, olijven e.d. als extra smaak/vulling.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef Ravka het volgende:
[..]
wat voor groenten gebruik je Progje? Tomaat, komkommer, paprika, dat soort?
Ongetwijfeld! En nog een zwarte ook!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat zal Geert ook meenemen...
uniekhoorn, ben je nog online?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dodenherdenking..
* uniekhoorn zo meteen stil is
Op trompet hoef je voor de grondtonen niet je vingers te gebruiken, die zet je aan met je lippen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
)
Je leeft nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef sigme het volgende:
Hoi! Bijlezen doe ik straks, misschien. Heb ik belangrijke dingen gemist?
[..]
uniekhoorn, ben je nog online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |