Oh ja, helemaal vergeten! Wat lastig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:55 schreef Ravka het volgende:
[..]
Heerlijk beiden maar ik geef borstvoeding aan baby met koemelkallergie. Zoon lust de speciale voeding voor ernstige koemelkallergie niet.
Ei mag hij wel dus? Anders nog een gekookt eitje als tussendoortje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:28 schreef Ravka het volgende:
lijstje:
o: havermoutpap
t: appel:
l: 5 volkorencrackers sanwichspread
t: bakje soyayoghurt
t: aubergine over van gisteren met plakje geitenkaas en zilveruitjes.![]()
t: mini raketje (waterijsje)
d: sla, balsamicodressing, tomaat, ei, olijven, beetje spaghetti met aubergine.
t: straks ongetwijfeld nog soyayoghurt
Met koolhydraatlunch blijf ik trek houden totaan d.
Iedereen met klachten van welke aard dan ook: beterschap!
ik ben echt van mijn (vr)eetbuien af sinds ik low-carb eet. Ik heb echt veel minder trek en veel langer een vol gevoel. Een salade(dus groenten niet een zakje sla dat is alleen waterquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:47 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als je niet goed reageert op koolhydraten kun je misschien wat meer eiwitten bij je lunch proberen, ei of vis ofzo. Of bijv. een salade met peulvruchten en avocado. Eiwitten schijnen langer te vullen.
eens!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:58 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben echt van mijn (vr)eetbuien af sinds ik low-carb eet. Ik heb echt veel minder trek en veel langer een vol gevoel. Een salade(dus groenten niet een zakje sla dat is alleen water) als lunch met vis of avocado of kip e.d. is echt een heerlijke lunch en vult goed.
Dietiste ja maar dat heeft echt geen meerwaarde vind ik. Tot max 1 plakje merk ik geen reactie maar ik eet het uit voorzorg niet dagelijks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ei mag hij wel dus? Anders nog een gekookt eitje als tussendoortje?
Loop je bij een dietiste trouwens? Ik mag ook geen geiten-producten nemen.
Avocado is heel goed idee. Dat vult enorm. Wel caloriebom. Peulvruchten zijn toch ook koolhydraten of heb ik het mis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:58 schreef progje het volgende:
[..]
ik ben echt van mijn (vr)eetbuien af sinds ik low-carb eet. Ik heb echt veel minder trek en veel langer een vol gevoel. Een salade(dus groenten niet een zakje sla dat is alleen water) als lunch met vis of avocado of kip e.d. is echt een heerlijke lunch en vult goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef motorbloempje het volgende:
calorieën zijn niet per definitie slecht hè? Die avocado zit vol goede dingen
wat voor groenten gebruik je Progje? Tomaat, komkommer, paprika, dat soort?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eens!had de afgelopen dagen (was low carb ontbijt en lunch wat lastiger) echt ook meer trek overdag
Ah okay. Fijn dat het wel kan met geitenkaas!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Ravka het volgende:
[..]
Dietiste ja maar dat heeft echt geen meerwaarde vind ik. Tot max 1 plakje merk ik geen reactie maar ik eet het uit voorzorg niet dagelijks.
Iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Chicolate het volgende:
Gelukkig, niets vervelends gebeurd bij de dodenherdenking.
nietusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
ja, precies wat ik zei dusdie ranzige pindakaas hadden ze daar idd ook
ha daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Mooi gedicht ook, van die scholiere(om zoiets ga ik weer janken, pff
)
Alleen vraag ik me af of dat taptoesignaal wel live is, want hij gebruikte z'n vingers helemaal niet?.
dat van de wijn bedoelde ik dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nietusjij zei dat ze alles hadden wat jullie er in NL ook halen, niet dat het uitgebreider was!
het vlees is hier trouwens ookveel lamsvlees en lekkerder rundvlees, alles Iers natuurlijk.. alleen kip is erg duur
Dan liegt ze toch niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nietusjij zei dat ze alles hadden wat jullie er in NL ook halen, niet dat het uitgebreider was!
het vlees is hier trouwens ookveel lamsvlees en lekkerder rundvlees, alles Iers natuurlijk.. alleen kip is erg duur
Zij wil tussendoor d'r lippen ook wel even kunnen bijstiften als het nodig isquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ha daar zat ik ook al naar te kijken![]()
en ik vroeg me af waarom de koningin een handtasje bij had
't Is een bandje voor als 'ie fout toetert.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Mooi gedicht ook, van die scholiere(om zoiets ga ik weer janken, pff
)
Alleen vraag ik me af of dat taptoesignaal wel live is, want hij gebruikte z'n vingers helemaal niet?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |