Ja echt. Hele middag in zomerjurkje gezetenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt? Ik had een leuk jurkje aan voor het uitzendbureau, maar ben weer teruggeswitched naar spijkerbroek en dikke trui, had het hartstikke koud
Is trouwens voor het eerst sinds heel lang dat ik weer een fijne spijkerbroek hebbaggy model, voor 20 euro bij Bonprix
Echt, schijt aan merken in dat geval hoor
ze eet vegetarisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Mini. het volgende:
Ravka, ik vind eigenlijk dat je best weinig eet. Je tussendoortje 's ochtends stelt niet veel voor en je lunch vind ik ook niet bijster veel. Over je avondeten: in sla zit maar weinig nuttigs, dus je kunt gerust wat meer van die spaghetti eten.
Is er trouwens een reden dat je geen vlees of vis erbij eet? Misschien heb ik het gemist, sorry dan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja echt. Hele middag in zomerjurkje gezeten. Beetje verbrand ook nog. Had nog even moeten bijsmeren.
Lekker! Het wordt prachtig weer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef progje het volgende:
[..]
ik hoop dit weekend ook nog een beetje bij te kunnen kleuren!
Ga lekker naar de boerderij van mijn ouders
Ah, dat verklaart het.quote:
Vis eet ik wel. Vlees af en toe (bio dan wel). Ik merk dat ik niet genoeg heb aan die 5 crackers + yoghurt maar ben juist bang door te schieten als ik meer koolhy's eet. Ze vullen bij mij gewoon niet of maar kort. Vandaar ook mijn ontbijt met havermoutpap. Dat eet ik niet omdat ik het zo heerlijk vind, het vult en is gezond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:31 schreef Mini. het volgende:
Ravka, ik vind eigenlijk dat je best weinig eet. Je tussendoortje 's ochtends stelt niet veel voor en je lunch vind ik ook niet bijster veel. Over je avondeten: in sla zit maar weinig nuttigs, dus je kunt gerust wat meer van die spaghetti eten.
Is er trouwens een reden dat je geen vlees of vis erbij eet? Misschien heb ik het gemist, sorry dan.
Lust/eet je kwark of griekse yoghurt? Dat vult bij mij altijd heel goed.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Ravka het volgende:
[..]
Vis eet ik wel. Vlees af en toe (bio dan wel). Ik merk dat ik niet genoeg heb aan die 5 crackers + yoghurt maar ben juist bang door te schieten als ik meer koolhy's eet. Ze vullen bij mij gewoon niet of maar kort. Vandaar ook mijn ontbijt met havermoutpap. Dat eet ik niet omdat ik het zo heerlijk vind, het vult en is gezond.
Als je niet goed reageert op koolhydraten kun je misschien wat meer eiwitten bij je lunch proberen, ei of vis ofzo. Of bijv. een salade met peulvruchten en avocado. Eiwitten schijnen langer te vullen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:42 schreef Ravka het volgende:
[..]
Vis eet ik wel. Vlees af en toe (bio dan wel). Ik merk dat ik niet genoeg heb aan die 5 crackers + yoghurt maar ben juist bang door te schieten als ik meer koolhy's eet. Ze vullen bij mij gewoon niet of maar kort. Vandaar ook mijn ontbijt met havermoutpap. Dat eet ik niet omdat ik het zo heerlijk vind, het vult en is gezond.
De Aldi in Amerika was precies zoals de Lidl in Nederland?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Mini. het volgende:
Was de Lidl daar ook precies zo als in Nederland? De Aldi in Amerika wel, echt zo grappig...
Aurum: goed dat je het zo gaat proberen, een beetje hulp van buitenaf is ook fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Hier was het ook zo zonnig, wel wat fris door veel wind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja echt. Hele middag in zomerjurkje gezeten. Beetje verbrand ook nog. Had nog even moeten bijsmeren.
Enkele dingen hadden ze niet of waren duurder:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Mini. het volgende:
Was de Lidl daar ook precies zo als in Nederland? De Aldi in Amerika wel, echt zo grappig...
Aurum: goed dat je het zo gaat proberen, een beetje hulp van buitenaf is ook fijn.
Heerlijk beiden maar ik geef borstvoeding aan baby met koemelkallergie. Zoon lust de speciale voeding voor ernstige koemelkallergie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Lust/eet je kwark of griekse yoghurt? Dat vult bij mij altijd heel goed.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Aldi in Amerika was precies zoals de Lidl in Nederland?Zoals de Aldi in Duitsland, if you must know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem toch wel fijn dat sommige dingen gewoon overal hetzelfde zijn.Know that while you sleep
Everything has changed
me 2 zoals elk jaar...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dodenherdenking..
* uniekhoorn zo meteen stil is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |