Oeh das wel heel leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
Fijn dat je weer thuis bent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
das echt geen geldquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
F_r wat fijn dat je thuis bent![]()
Nu wel goed blijven rusten thuis he, dat je beebje nog ff lekker kan groeien, tis echt nog een ukkie![]()
Zwab, kijk es wat ik net bij de Kringloop scoorde:
[ afbeelding ]
1 euro
Wat is BV?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al lang blij weer thuis te zijn
Mijn grootste angst is ook dat ons kindje te klein is en daardoor een moeilijk start gaat hebben en of BV dan wel kan.
Mijn lichaam trekt het wel die doet dat al 33wk maar dit kleintje heeft nog helemaal geen reserves
quote:
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.quote:
borstvoedingquote:
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.quote:
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Strega het volgende:
Nok, fijn dat de kleine jongen weer thuis is.
Viraal is toch ook nog een beste schrik.
Ik ben ook een beetje bang dat ik zelf niet genoeg heb. Maar goed ik zie het wel ik zal toch niet meteen naar huis mogen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
borstvoeding
f_r: ligt aan de zuigkracht die hij of zij heeft.
Joel was prematuur en die had er moeite mee. Ik heb het toch 2 maanden met bijvoeding volgehouden met een opzetstuk dat ie wel kon pakken. Maar fles lukte hem beter. Alleen kreeg ik ontstekingen en lukte het daardoor niet meer.
Ik schrok me ook wezenloos vanmorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.
Ik had nog nooit van kinderzeer gehoord. Maar die blaren, schrikken lijkt me.
Heerlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hem
Nou ja.... er is geen medicijn voor behalve gewoon paracetamol om de koorts te drukken. Je doet niks tegen dit virus. Het zijn de bacteriele varianten die zo levensgevaarlijk zijn. (en ze enten maar tegen 2 of 3 van de tig varianten dus het is ook niet uitgesloten dat het toch voorkomt)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent ook geen vrouw Pagan
Viraal is ook schrikken hoor Nok. Houden ze hem nu goed in de gaten.
Niet zo bang zijn overal voor hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang dat ik zelf niet genoeg heb. Maar goed ik zie het wel ik zal toch niet meteen naar huis mogen.
Dit ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met samara senes?
Ik heb niet alles terug gelezen
We zullen even duimen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik schrok me ook wezenloos vanmorgen![]()
Om half vier kunnen we naar de huisarts.
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn overal voor hoorKomt vast allemaal goed
En er zijn echt mensen om je te helpen als er twijfels zijn.
Zonder enige vorm van proces?quote:
Samara werd vanmorgen wakker en die had spontaan blaren op haar neus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met samara senes?
Ik heb niet alles terug gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Schuldig is niet het juiste woord. Schrap dat nou es uit je woordenboek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.
Waarom? Daar kun je toch niets aan doen? Het is zoals het is en daar heb je geen invloed opquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VNquote:
Het doet wel zeer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh dat is zeker schrikken. Heeft ze er veel last van?
Van kindzeer heb ik nog nooit gehoord
Dat schuldig voelen moet je dus niet doen. Je lijf laat het wat afweten, maar daar kun je niets aan doen. Gewoon veel rusten en zo weinig mogelijk piekeren nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de mensenrechten keukenkastjesrechtenorganisatie van de VN
Hoe meer je het je persoonlijk aantrekt hoe slechter je je zal voelen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ons kindje gewoon de beste start geven. En vind het heel erg dat mijn lichaam hierin faalt.
Ow zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VN
Jammer dan, maar hou op om daar energie aan te besteden. Daar kun je toch niks aan doen. Positief zijn. Dat kun je wel doen, voor jezelf en voor het minimens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ons kindje gewoon de beste start geven. En vind het heel erg dat mijn lichaam hierin faalt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VN
Ik denk dat jouw lichaam anders heel wat te verstouwen heeft gehad deze zwangerschap. En in deze periode groeien kinderen toch nog heel erg hard. En niet alle kindjes zijn 8 pond bij de geboorte hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Krentenbaard, aha. Ik hoop dat het dat niet is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Het doet wel zeer ja.
http://mens-en-gezondheid(...)erzeer-impetigo.html
5 pond is niks mis mee hoor, was mn oudste nichtje ook, en die was ook te laat, en gewoon een lekkere kleine bolle babyquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:03 schreef ferrari_rood het volgende:
5pond is ook niet zoveel.
Ik hoop 6 pond maar ik zie het wel.
Tsja, sommige kinderen worden wel 8 pondquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van mijn zus zat vorige week al op 2200gram
@nok kan ik 2 schilderijen bij je bestellen mijn schoonzus is ook weer zwanger
Het is geen wedstrijd hequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van mijn zus zat vorige week al op 2200gram
@nok kan ik 2 schilderijen bij je bestellen mijn schoonzus is ook weer zwanger
Hoezo kan ze dat niet goed hebben? Lijkt me juist een goed teken, zo'n dikke buik toch? Of heeft ze gewoon veel vetjes erbij gekregen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergelijk niet met mijn zus. Die kan nogal overdrijven.
Wel is haar buik echt een stuk dikker dan die van mij en dat kan ze niet zo goed hebben.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vergelijk niet met mijn zus. Die kan nogal overdrijven.
Wel is haar buik echt een stuk dikker dan die van mij en dat kan ze niet zo goed hebben.
Google streetview doet het daar niet eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
omfg, die villa van bin laden staat al aangegeven op google maps
http://maps.google.nl/map(...)28,0.004128&t=h&z=19
Het liefst niks hequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een raar stel zijn jullie toch
![]()
Ik zou persoonlijk liever 5 pond door mn doos naar buiten persen dan 6 pond of 8 pond hoor![]()
Call me silly
ach, ik woog ook drie keer niets toen ik geboren werd, zie je nu ook niets meer vanquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het liefst niks he. Maar het gaat om het kindje. Een hoger gewicht is nu eenmaal beter.
Hier ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, ik woog ook drie keer niets toen ik geboren werd, zie je nu ook niets meer van
Same here, ik was ook krap aan 2500 gramquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, ik woog ook drie keer niets toen ik geboren werd, zie je nu ook niets meer van
Holy moly, 44 weken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was zes met 44 weken. Ik wilde d'r niet uit.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Holy moly, 44 weken?
![]()
Je moeder was het ondertussen maar vergeten en zich alweer op andere dingen aan het focussen zeker?
![]()
44 Weken!? Wow! Ik wist niet dat ze vrouwen zolang door lieten lopenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik was zes met 44 weken. Ik wilde d'r niet uit.
Ze wist toch pas na zes maanden dat ze zwanger was. Ze was in de vervroegde overgang door medicijnen dus het kon niet eens meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
44 Weken!? Wow! Ik wist niet dat ze vrouwen zolang door lieten lopenDie arme moeder van jou
Mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:43 schreef Oognip het volgende:
Ik ben zo blij met mijn orchideeToen mijn vriend en ik gingen samenwonen, kregen wij een orchidee van mijn moeder. Dat ding ging echter binnen een maand half dood en er zat nog maar 1 bloempje aan (eerst 3
). Vriend en ik hebben de orchidee gereanimeerd en zie nu eens
[ afbeelding ]
Vol met knopjes
Ik hoop het. Sterkte zo bij de HAquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef senesta het volgende:
Samara is net weer thuis en het ziet er al wel wat rustiger uit lijkt wel. Ik denk toch allergie nu weer
Hebben wij zaterdag afgesproken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Wat iedereen zegt f_r, je hoeft je echt niet schuldig te voelen. Je doet wat je kan en dat doe je goed. Je gaat echt een hele goede mama zijn.![]()
Nok, fijn dat de kleine man weer naar huis mag. Hopelijk komt hij er weer heel snel bovenop.![]()
Wil je me adres trouwens nog even pmen/mailen.![]()
We hebben net een knuffelhond voor Oscar gekocht, met een knor er in. Springt ie er bovenop: KNOR. Hond:
Nee, de 21e pas.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hebben wij zaterdag afgesproken?
Toen wist ik namelijk nog niet dat zaterdag de verjaardag van de kleine meid gevierd zou worden. Of zit ik ernaast?
Ik ben nu weg, maar ik lees het straks wel en dan PM ik je mijn adres.
Wiskunde en biologie zijn toch geen scheikunde vakken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:45 schreef Oognip het volgende:
Ik twijfel over mijn studiemijn hart ligt zo bij verloskunde ipv verpleegkunde. Het is alleen zo lastig om toegelaten tot verloskunde met mijn vooropleiding. Ik moet wiskunde, biologie en scheikunde als scheikunde vakken hebben gehad, maar dat heb ik niet
scheikundevakkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wiskunde en biologie zijn toch geen scheikunde vakken?
Tja, ze zullen die eisen niet voor niks stellen lijkt me.
Ik heb net een hele leuke hondenmand bij de kringloop op de kop getikt, duur spul, maar nog een redelijke prijs, gaan die kloothommels dr dus echt niet in liggen he
Wil je nog een leuke Happy House mand?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef DanseMacabre het volgende:
![]()
Ik wacht al de hele dag op Oscar z'n manden. Ga je even weg, komen ze net dan. Ben je de hele dag thuis komen ze om 5 uur ofzo.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:01 schreef Maes het volgende:
Wij zijn een cake aan het bakken, met appeltjes en kaneelsuiker
Ondankbare snerthonden jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze kijken echt vol minachting naar die mand.
En weer terug!quote:
quote:
Oh zulke dingen laat ik dus echt altijd op mn werk aankomenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
Nog steeds mijn telefoon niet
De bezorger mocht hem niet bij de buren afgeven omdat er voor getekend moest.
Nu gaan ze hem morgen nog een keer aanbieden. Ja jottem, dan ben ik er ook niet.
Maar dan mag ik hem vrijdag op het postkantoor ophalen. Juist, als ik er ook niet ben
Ja dat had ik moeten doen, maar dat kon ff nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh zulke dingen laat ik dus echt altijd op mn werk aankomen
Aaah gos, dat is wel sneu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef Rewimo het volgende:
De kapper was nog steeds dicht wegens ziekte. Ze hebben wel ook een zaak in KevelaerEn ik wist geen andere kapperszaak te zitten dus dan maar niet. Lopen we naar de boekwinkel, wat komen we tegen? Een lege kapperszaak, we konden allebei meteen gaan zitten
![]()
En Christan vindt z'n nieuwe kapsel niet leuk
Als ik iets kan betekenen dan hoor ik het wel, ik ben morgen en vrijdag vrijquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat had ik moeten doen, maar dat kon ff niet
Want ik was in de winkel waar ze hem dus niet op voorraad hadden en met een druk op de knop had hij hem al verzonden naar mijn thuisadres
Nou jaaaaaa, dan nog maar even geduld
Zit er een raar luchtje aan dat ze er niet in willen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr twintig euro voor betaald in de winkel zijn ze minstens het dubbele geloof ik.
Maar ben je niet bang dat die van jou dr ook niet in willen liggen?
Nee hij is gewassen hoor, schoon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Zit er een raar luchtje aan dat ze er niet in willen?
Ah oke ja hier houden ze ook vooral van zachtquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hij is gewassen hoor, schoon.
Ik denk dat ie te hard is voor mijn prinsjes op de erwt
Klopt, is een bedevaartsoord. Heel druk en vol mensen met rolstoelen, krukken en rollators. En motorrijders, we zijn er een keer geweest toen ze motoren gingen zegenen. Allemaal stoere bikers die daar komen biddenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij ben ik wel es naar Kevelaer op bedevaart geweest met mn oma, kan dat kloppen?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef Maes het volgende:
Ik heb hier ook een heel grappig huisje staan waar ze niet in gaan, ja de kat wel en dan gaat Fiep er voor staan grommen van hee die heb ik gekregen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, is een bedevaartsoord. Heel druk en vol mensen met rolstoelen, krukken en rollators. En motorrijders, we zijn er een keer geweest toen ze motoren gingen zegenen. Allemaal stoere bikers die daar komen bidden
Nee het niet een echtequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo een Happy House huis?
Heb je een foto?
Volgens mij zou Kees dr 24 uur per dag in gaan wonen, mss wil ik wel ruilen
En wat zei die?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik kreeg een whatsapp bericht van de ex van m'n vriendin. Die met die partnerruil.
Hij vindt z'n pony te kortquote:
We waren er zondag nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Mocht je nog es gaan he, een magneet zou ik epic vinden.
Was de langste dag van mn leven die dag
Ik vind het best leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij vindt z'n pony te kort
[ afbeelding ]
Dan zou ik iets als: "Verkeerd verbonden?" terug posten denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Hij is veeeeeeeeel lelijker.
Heb maar niet gereageerd. Hij weet dat ik 'm niet mag.
Het was nog véél piekeriger, er zit nu tenminste weer model inquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het een bietje piekerig dat kapsel, ik vond zn oude kapsel leuker
Cake hier nog een half uurtje en mèn wat ruikt het lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Cake bijna klaar.![]()
Gister in de stad: "Teeeeckeltjeeee, kom eens hiieeeer teeeeeckeltje!"
Hier ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Cake hier nog een half uurtje en mèn wat ruikt het lekker
quote:
Oh kijk jij dalijk ff die film met Christan, kunnen jullie vannacht lachen:quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
qltel is lief in de tuin aan het spelenMet zijn kettingzaag
De oude kersenboom omzagen die al twee jaar niks meer doet. Was hard nodig bleek nu want een deel is al verrot. Maar nog prima voor de kachel volgend jaar.
En van de stronk maken we eenbijenhotel
Krijgt ie daarna dan wat lekkers?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Rewimo het volgende:
qltel is lief in de tuin aan het spelenMet zijn kettingzaag
De oude kersenboom omzagen die al twee jaar niks meer doet. Was hard nodig bleek nu want een deel is al verrot. Maar nog prima voor de kachel volgend jaar.
En van de stronk maken we eenbijenhotel
Die ken ik jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk jij dalijk ff die film met Christan, kunnen jullie vannacht lachen:
quote:
Tis echt zooooooo evil maar toch zoooo grappigquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die ken ik jaWe kunnen het eens proberen
Oscar ook. op Jip z'n huisjesmand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh die bench mand is fijn DM![]()
Maes, ik wist ineens weer waarom ik nooit huisjesmanden heb, daar gaan ze altijd OP liggen![]()
Ik ga naar huis![]()
Die is goed, ik had toen Fiep een pupje was en konijnenren gekocht. Zij vond de bench echt helemaal nix en in die ren had ze haar kattenmandje (van oh-oh gekregen) en kon ze een beetje rondlopen. Ik had het vooral gedaan met het oog op de kat, wij weten nooit hoe die gaat reagerenquote:
Heb je de bruidstaart al aangesneden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Maes het volgende:
De cake is klaar en we hebben al een klein stukje geproefdecht superlekker
Ja, vanwege Jip ook bij ons. Nu vertrouw ik Jip wel... Maar nog liever even niet alleen samen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Die is goed, ik had toen Fiep een pupje was en konijnenren gekocht. Zij vond de bench echt helemaal nix en in die ren had ze haar kattenmandje (van oh-oh gekregen) en kon ze een beetje rondlopen. Ik had het vooral gedaan met het oog op de kat, wij weten nooit hoe die gaat reageren
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je de bruidstaart al aangesneden?
Vreetbeer.
Das balenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Ik helemaal gelukkig, de postbode had de nieuwe foon tóch bij de buren afgegeven.
Doet deze het ook niet met FOK!
pas maar op dat er geen duitsers in gaan zittenquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:28 schreef asfalthooligan het volgende:
De vijver kan er denk ik vrijdag avond meteen al in
Pff moest nog best groot en diep ook nog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te laatquote:
Aw, dat speeltje ook zegquote:
Wat een knapperdquote:
Tuurlijk, die was daar gisteren alweer overheen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:35 schreef indaha het volgende:
Oh-oh is Kees bekomen van de schrik?
Het waren leuke foto's die je gemaakt had van de wandeling met Belana en haar honden.
Goed. Ik heb alleen nog wel moeite met het wassen van mensen die ik nog niet goed ken, vooral mannen. Maar ik ben vanmorgen mooi in het diepe gegooid: ik moest een man wassen die alleen maar aan het brullen wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:25 schreef Rewimo het volgende:
Wat een lekker ding, Multi
Oognip, dat zal je inderdaad wel een goed gevoel gevenHoe gaat het op je werk?
Je moet die man ook niet knijpenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goed. Ik heb alleen nog wel moeite met het wassen van mensen die ik nog niet goed ken, maar ik ben vanmorgen mooi in het diepe gegooid: ik moest een man wassen die alleen maar aan het brullen wasErger dan dit wordt het niet
Haha deed ik dat maarquote:
Het weekend wordt het hier heerlijk 26 gradenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Woei, morgen is het weer slippertjesweer![]()
Ik ga ff dodenherdenking kijken
ja ik ga ook even kijken naar de herdenking op de Damquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Woei, morgen is het weer slippertjesweer![]()
Ik ga ff dodenherdenking kijken
Ow, gelukkig. Volgens mij was de vraag de 8ste of de 21ste en ik herinner me nog dat ik zei dat het mij niks uitmaakte. Nou... gelukkig. Komt goed uitquote:
Dat is inderdaad heel erg. Bij ons gebeurt het ook gewoon best vaak dat ik zulke dingen ontdek. Gelukkig ben ik kritisch en zie ik zulke dingen snel, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Dat is erg dat dat gebeurd, maar jammer genoeg verbaasd het me niet.
Een tante van mij zat ook in een verzorgingstehuis, die kon niets meer zelf en normaal kwam mijn oom iedere dag om haar te voeren en te kijken wat ze verder nodig had'.
Toen was hij een keer ziek en kon niet komen en had dit ook gemeld, hebben ze haar helemaal niet verzorgd, wel eten neergezet en weer opgehaald maar nergens mee geholpen, heeft dat mens 2 dagen daar gelegen.
Zij had haar man nog maar als je geen fanilie hebt die af en toe aan de bel trekt dan ben je in sommige tehuizen een arme drommel.
Ik ben blij dat jij dit nog ontdekt hebt bij die clientwant wie weet hoe lang ze anders nog zonder behandeling was gebleven
Dat komt mooi uit dan inderdaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, gelukkig. Volgens mij was de vraag de 8ste of de 21ste en ik herinner me nog dat ik zei dat het mij niks uitmaakte. Nou... gelukkig. Komt goed uit
Goed dat je het zegt, die neem ik even op. Hoop dat ie net zo goed is als het boekquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Of zal ik toch maar voor the Boy in the Striped PJ's gaan?
Het einde is echt afschuwelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het een fascinerend boek. Je kunt ook aan niemand vertellen hoe het afloopt
Het is een einde dat je echt bezig blijft houden jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Het einde is echt afschuwelijk.
Daar heb ik wakker van gelegen
Breng 'm hier!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet morgen 2/3 uurtjes weg, Diaz voor het eerst zo lang alleen
Ik was serieus hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Wil ik best doen hoor, hij is wel druk![]()
Maakt niet uit joh.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik wacht nog ff op een reactie van een meisje wat bij mij om de hoek woont..anders mag die wel naar jou toe. Wel vroeg hoor, ik moet om half 9 weg
Ja, dat snap ik best dat je dat niet aandurft.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
wat lief
Ben je op zondag ook zo vroeg wakker
Moet in ieder geval 2 keer per week 3 uurtjes weg.. maar ik durf hem nog niet alleen te laten. Pas als de dames hem leuk vinden, durf ik het wel aan
En Jip nog een hondquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou wel leuk zijn zeg![]()
Diaz en Oscar speeldate
De bovenkastjes zitten er in en morgen komt ie hem afmakenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip hoe ver is je keuken?
Mijn auto is superheb vandaag er zelfs in gereden
![]()
Done.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
en anders zal hij zondag wel komen denk ik, volgens mij staat zij nooit zo vroeg op
![]()
Moet je anders je adres ff pben.. hopelijk stopt er een bus in de buurt, anders moet ik ff mn fietssleutel zoeken
Oh wat lekkerquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
De bovenkastjes zitten er in en morgen komt ie hem afmaken
Da's bekend hier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mooi, er komt een bus langs![]()
Ik heb alleen nog niets gehoord van dat meisje.. dus als dat niet doorgaat, ben ik er rond 8 uur ofzo..Ik moet met mn vader weg, die kan mij dan gewoon daar ophalen. Ben benieuwd hoe het gaat samenHij zeikt wel veel
Nee dat wil ik ook niet hoor, als mijn honden bij iemand anders zijn mogen ze van mij nooit los. Vind dat veels te eng, je weet nooit hoe ze zijn bij iemand anders..ook al kennen ze diegene nog zo goed. Ik hou er ook nooit zo van om mn hond bij iemand achter te latenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef DanseMacabre het volgende:
Is wel handig.
Durf het niet zo goed aan om andermans hond los te laten lopen. Zeker als ik 'm nog niet zo goed ken.
Als het doorgaat zal ik echt heel goed voor 'm zorgen hoor, net zo goed als voor m'n eigen beesten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee dat wil ik ook niet hoor, als mijn honden bij iemand anders zijn mogen ze van mij nooit los. Vind dat veels te eng, je weet nooit hoe ze zijn bij iemand anders..ook al kennen ze diegene nog zo goed. Ik hou er ook nooit zo van om mn hond bij iemand achter te latenAlleen Jazz is weleens uit logeren geweest
Ja ik wil dat gewoon niet, je weet maar nooit wat er gebeurd. Zie het al voor me dat er eentje schrikt en wegrent ofzo. Gewoon veilig aan de lijn..maar ik vertrouw bijna niemand dat ze de honden ook echt aan de lijn latenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat iedereens honden altijd loslopen
![]()
En mn vrienden laten die van mij ook gewoon loslopen![]()
Maes, wat fijn dat ze het goed doet, heeft ze nog ergens last van gehad?
Ik wil geen boze multi op m'n dak omdat ik per ongeluk Diaz heb laten weglopen ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja ik wil dat gewoon niet, je weet maar nooit wat er gebeurd. Zie het al voor me dat er eentje schrikt en wegrent ofzo. Gewoon veilig aan de lijn..maar ik vertrouw bijna niemand dat ze de honden ook echt aan de lijn laten
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Een vriendin ook altijd: ooow je honden mogen wel hier hoooor, ik pas wel op.
En zij laat haar hond gewoon op het dak lopen wat niet is afgezet, die staat soms bovenop het dak van de Scapino in het centrum![]()
Ze heeft geen aanvallen meer gehad maar ze had een vrij hoge dosering medicijnen die zijn we aan het afbouwen om te kijken wat ze nodig heeft. Haar laatste EEG gaf nog insults aan dus gaan we op advies van de neuroloog naar een gespecialiseerd epilepsiecentrum waar ze haar kunnen monitoren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat iedereens honden altijd loslopen
![]()
En mn vrienden laten die van mij ook gewoon loslopen![]()
Maes, wat fijn dat ze het goed doet, heeft ze nog ergens last van gehad?
No way dat Oscar bij zo iemand zou gaan logeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja die woont boven de Heeren van Ruysdael.. dus die hond kan daarachter zo op alle daken lopen pff. Ik zie Jules er al zo afdonderenAls ik daar kom, check ik altijd eerst of de deur achter wel dichtzit
Lijkt die qua karakter ook op James?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik snap het ook niet, maar goed. Snap wel meer niet wat zij met haar hond doet.Dat is de broer van James. Als ik daar ben geweest, gaat hij altijd bij de voordeur lopen loeien als ik weer wegga
He bah, dat klinkt toch naar en heftig allemaal, hoe is ze er zelf onder?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze heeft geen aanvallen meer gehad maar ze had een vrij hoge dosering medicijnen die zijn we aan het afbouwen om te kijken wat ze nodig heeft. Haar laatste EEG gaf nog insults aan dus gaan we op advies van de neuroloog naar een gespecialiseerd epilepsiecentrum waar ze haar kunnen monitoren.
Ja nog ergerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:27 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Lijkt die qua karakter ook op James?
Ze vindt het maar lastig dat ze pillen moet slikken maar voor de rest is ze gewoon een lekkere puber hoor. Ze kan alleen soms extreem moe zijn zo erg dat ze bijna in slaap valt. Dat moeten we goed in de gaten houden want ook dat kan een aanval zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
He bah, dat klinkt toch naar en heftig allemaal, hoe is ze er zelf onder?
Oh gelukkig, lekkere bikkel is ze toch ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Maes het volgende:
[..]
Ze vindt het maar lastig dat ze pillen moet slikken maar voor de rest is ze gewoon een lekkere puber hoor. Ze kan alleen soms extreem moe zijn zo erg dat ze bijna in slaap valt. Dat moeten we goed in de gaten houden want ook dat kan een aanval zijn.
Ja ik vind het maar sneu..die hond zit heel veel alleen, ze doen er verder amper wat mee. James had echt veel beweging nodig en zijn broer ook. Die is gewoon superhyper omdat hij alleen maar kleine rondjes loopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef DanseMacabre het volgende:
Dan moet ie net bij zo iemand zitten.![]()
Mijn oom en tante hebben een Tervuerense herder die heel snel gromt en niet aangehaald wil worden. Behalve als wij oppassen, dan wil hij alleen maar kroelen en komt ie zelfs op schoot zitten als ie de kans krijgt.
Ze kunnen dus alleen maar op vakantie als wij op willen passen want niemand anders durft die hond aan.
Ik heb een wachtlijst van mensen die op Oscar willen passen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo, Diaz en Oscar komen in elk geval al niet hier logeren
![]()
Ik heb logeetjes zat ook![]()
Polly en Bella laat ik ook altijd loslopen, dat doen ze bij hun eigen papa's nooit![]()
Fieps liet ik ook lekker los
Nou nee iddquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Zo, Diaz en Oscar komen in elk geval al niet hier logeren
![]()
Ik heb logeetjes zat ook![]()
Polly en Bella laat ik ook altijd loslopen, dat doen ze bij hun eigen papa's nooit![]()
Fieps liet ik ook lekker los
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef Maes het volgende:
Fiep kan heel goed los, alleen als ik langs de weg loop lijn ik haar aan. Ze is soms wat hardhorendDat ken ik helemaal niet van Bob
Die is zo braaf (en een beetje dom ook)
Duidelijk toch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof niet dat ik instructies had bij Fieps mbt loslopen![]()
Mensen die hier hun hond brengen weten dat ik het op mijn manier doe, en anders brengen ze m maar niet
Hier kunnen ze ook allemaal goed los, maar bij andere mensen vind ik het toch een ander verhaal. Hoewel Jules wel iedereen braaf mee zou lopen als je een tennisbal bij je hebtquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:38 schreef Maes het volgende:
Fiep kan heel goed los, alleen als ik langs de weg loop lijn ik haar aan. Ze is soms wat hardhorendDat ken ik helemaal niet van Bob
Die is zo braaf (en een beetje dom ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |