Oeh das wel heel leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
Fijn dat je weer thuis bent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
das echt geen geldquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
F_r wat fijn dat je thuis bent![]()
Nu wel goed blijven rusten thuis he, dat je beebje nog ff lekker kan groeien, tis echt nog een ukkie![]()
Zwab, kijk es wat ik net bij de Kringloop scoorde:
[ afbeelding ]
1 euro
Wat is BV?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al lang blij weer thuis te zijn
Mijn grootste angst is ook dat ons kindje te klein is en daardoor een moeilijk start gaat hebben en of BV dan wel kan.
Mijn lichaam trekt het wel die doet dat al 33wk maar dit kleintje heeft nog helemaal geen reserves
quote:
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.quote:
borstvoedingquote:
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.quote:
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Strega het volgende:
Nok, fijn dat de kleine jongen weer thuis is.
Viraal is toch ook nog een beste schrik.
Ik ben ook een beetje bang dat ik zelf niet genoeg heb. Maar goed ik zie het wel ik zal toch niet meteen naar huis mogen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
borstvoeding
f_r: ligt aan de zuigkracht die hij of zij heeft.
Joel was prematuur en die had er moeite mee. Ik heb het toch 2 maanden met bijvoeding volgehouden met een opzetstuk dat ie wel kon pakken. Maar fles lukte hem beter. Alleen kreeg ik ontstekingen en lukte het daardoor niet meer.
Ik schrok me ook wezenloos vanmorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.
Ik had nog nooit van kinderzeer gehoord. Maar die blaren, schrikken lijkt me.
Heerlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hem
Nou ja.... er is geen medicijn voor behalve gewoon paracetamol om de koorts te drukken. Je doet niks tegen dit virus. Het zijn de bacteriele varianten die zo levensgevaarlijk zijn. (en ze enten maar tegen 2 of 3 van de tig varianten dus het is ook niet uitgesloten dat het toch voorkomt)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef ferrari_rood het volgende:
Je bent ook geen vrouw Pagan
Viraal is ook schrikken hoor Nok. Houden ze hem nu goed in de gaten.
Niet zo bang zijn overal voor hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje bang dat ik zelf niet genoeg heb. Maar goed ik zie het wel ik zal toch niet meteen naar huis mogen.
Dit ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met samara senes?
Ik heb niet alles terug gelezen
We zullen even duimen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik schrok me ook wezenloos vanmorgen![]()
Om half vier kunnen we naar de huisarts.
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet zo bang zijn overal voor hoorKomt vast allemaal goed
En er zijn echt mensen om je te helpen als er twijfels zijn.
Zonder enige vorm van proces?quote:
Samara werd vanmorgen wakker en die had spontaan blaren op haar neus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is er met samara senes?
Ik heb niet alles terug gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Schuldig is niet het juiste woord. Schrap dat nou es uit je woordenboek.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.
Waarom? Daar kun je toch niets aan doen? Het is zoals het is en daar heb je geen invloed opquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar het is nog zo klein. Ik zou willen dat ik het tot het einde kon dragen maar dat gaat mij dus niet lukken waarschijnlijk. En daar voel ik mij wel schuldig over.
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VNquote:
Het doet wel zeer ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh dat is zeker schrikken. Heeft ze er veel last van?
Van kindzeer heb ik nog nooit gehoord
Dat schuldig voelen moet je dus niet doen. Je lijf laat het wat afweten, maar daar kun je niets aan doen. Gewoon veel rusten en zo weinig mogelijk piekeren nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de mensenrechten keukenkastjesrechtenorganisatie van de VN
Hoe meer je het je persoonlijk aantrekt hoe slechter je je zal voelen denk ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ons kindje gewoon de beste start geven. En vind het heel erg dat mijn lichaam hierin faalt.
Ow zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VN
Jammer dan, maar hou op om daar energie aan te besteden. Daar kun je toch niks aan doen. Positief zijn. Dat kun je wel doen, voor jezelf en voor het minimens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ons kindje gewoon de beste start geven. En vind het heel erg dat mijn lichaam hierin faalt.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We gaan je aanklagen bij de kastenmensenrechten organisatie van de VN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |