Oeh das wel heel leuk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
Fijn dat je weer thuis bent.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:46 schreef ferrari_rood het volgende:
foto moet nog even wachten ik lig in bed.
Heb wel de cd van de shoot ontvangen morgen maar eens kijken of daar wat leuk bij zit.
das echt geen geldquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:40 schreef oh-oh het volgende:
F_r wat fijn dat je thuis bent![]()
Nu wel goed blijven rusten thuis he, dat je beebje nog ff lekker kan groeien, tis echt nog een ukkie![]()
Zwab, kijk es wat ik net bij de Kringloop scoorde:
[ afbeelding ]
1 euro
Wat is BV?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben al lang blij weer thuis te zijn
Mijn grootste angst is ook dat ons kindje te klein is en daardoor een moeilijk start gaat hebben en of BV dan wel kan.
Mijn lichaam trekt het wel die doet dat al 33wk maar dit kleintje heeft nog helemaal geen reserves
quote:
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.quote:
borstvoedingquote:
quote:
Snap ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Okee, PC geheimtaal snap ik nog wel, maar op dit gebied ben ik een leek.
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.quote:
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hemquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:49 schreef Strega het volgende:
Nok, fijn dat de kleine jongen weer thuis is.
Viraal is toch ook nog een beste schrik.
Ik ben ook een beetje bang dat ik zelf niet genoeg heb. Maar goed ik zie het wel ik zal toch niet meteen naar huis mogen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
borstvoeding
f_r: ligt aan de zuigkracht die hij of zij heeft.
Joel was prematuur en die had er moeite mee. Ik heb het toch 2 maanden met bijvoeding volgehouden met een opzetstuk dat ie wel kon pakken. Maar fles lukte hem beter. Alleen kreeg ik ontstekingen en lukte het daardoor niet meer.
Ik schrok me ook wezenloos vanmorgenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een gedoe met je dochter. Ik hoop dat het meevalt vanmiddag.
Ik had nog nooit van kinderzeer gehoord. Maar die blaren, schrikken lijkt me.
Heerlijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb niet het gevoel dat het niet goed gaat met hem. Hij is een erg sterk en alert kind. En gister kreeg ik een stralende lach van hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |