quote:
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:52 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vond het ook erg luguber over hoe sommige over de Joden spraken.
Ach je hebt nu ook mensen die zo praten over blanke christenen, je hebt mensen die nog zo praten over joden, je hebt nog mensen die zo praten over Duitsers, je hebt mensen die nog zo praten over Afrikanen, je hebt mensen die nog zo praten over Amerikanen en zo kan ik nog wel doorgaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Of over bankiers, kapitalisten of de rijken.quote:Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Genau mein Freund.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of over bankiers, kapitalisten of de rijken.
Pardon? Ik ken niemand die ook maar het in zijn hoofd haalt om Moslims voor de lol te slaan en te vernederen, en ze te deporteren. Mocht dat wel zo zijn dan hoor ik het graag van je, want die mensen dienen met hand en tand bestreden te worden,quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu heb je mensen die op dezelfde manier over moslims praten, maar dat valt je niet op omdat moslims toch kut zijn?
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon? Ik ken niemand die ook maar het in zijn hoofd haalt om Moslims voor de lol te slaan en te vernederen, en ze te deporteren. Mocht dat wel zo zijn dan hoor ik het graag van je, want die mensen dienen met hand en tand bestreden te worden,
Daar wordt gepraat over genocide's?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Marokko.nl eens bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van de Telegraaf eens bijvoorbeeld.
Dat klinkt allemaal als een hoop werk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees de commentaren op de site van Marokko.nl eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Joop.nl eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Stormfront eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Palestijnen eens bijvoorbeeld.
Lees de commentaren op de site van Fok.nl eens bijvoorbeeld.
...
Och, de mens zit nou eenmaal vol haat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal als een hoop werk.
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar wordt gepraat over genocide's?
Och, en waar verschilt dat van het gejank van Marokkanen/moslims over Israel en de Verenigde Staten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.
Dat gaat over een ver buitenland waar zij noch wij iets te vertellen hebben, dàt is het grote verschil.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, en waar verschilt dat van het gejank van Marokkanen/moslims over Israel en de Verenigde Staten?
Dat is ook het geval wanneer ik hypothetisch pleit voor het uitroeien van de Palestijnen of kernbommen op Mekka, maar iets zegt me dat je daar ook niet goed op zal reageren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat over een ver buitenland waar zij noch wij iets te vertellen hebben, dàt is het grote verschil.
Je snapt me best, ik heb het over termen als "allemaal het land uitschoppen" of "door de knieën schieten" en meer van dat soort fraaie bewoordingen als oplossingen voor een binnenlands probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook het geval wanneer ik hypothetisch pleit voor het uitroeien van de Palestijnen of kernbommen op Mekka, maar iets zegt me dat je daar ook niet goed op zal reageren.
Waarom of dit ineens een ander verhaal is wanneer een Marokkaan dat oppert over New York is me vreemd.
Kom op zeg, de huidige generatie is te goed opgeleid om dat soort inhumane handelingen te verrichten wat jij veronderstelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze geven wel de Marokkanen/moslims de schuld van ongeveer alles wat er mis is in dit land. Niet unlike de nazi's in de jaren 30 deden met de joden.
Ja, die dingen opperen moslims in Nederland ook wel over ongelovigen, net zoals Henk en Ingrid dat opperen over moslims, waarom zou de een walgelijker zijn dan de ander?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Je snapt me best, ik heb het over termen als "allemaal het land uitschoppen" of "door de knieën schieten" en meer van dat soort fraaie bewoordingen als oplossingen voor een binnenlands probleem.
W.O.II (en het Derde Rijk) is sowieso nooit opgezet 'for the sole purpose' om Joden uit te roeien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op zeg, de huidige generatie is te goed opgeleid om dat soort inhumane handelingen te verrichten wat jij veronderstelt.
Maar zeg eens, zie jij een wo2 komen waar de Moslims de inzet van de strijd zijn?
Henk en Ingrid maken 15% uit van het electoraat en hebben een eigen partij beweging om op te stemmen, daar schuilt het gevaar in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, die dingen opperen moslims in Nederland ook wel over ongelovigen, net zoals Henk en Ingrid dat opperen over moslims, waarom zou de een walgelijker zijn dan de ander?
Dat doet er in deze niet toe, je zegt nu in feite dat de positie van moslims het rechtvaardigt dat ze mij dood verwensen, terwijl Henk en Ingrid dat niet mogen omdat ze bij het electoraat horen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Henk en Ingrid maken 15% uit van het electoraat en hebben een eigen partij beweging om op te stemmen, daar schuilt het gevaar in.
In extremistische moslimpartij zou in Nederland nooit getolereerd worden, maar een fascistische partij laten we tegenwoordig maar oogluikend toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |