Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
Het is niet eens kortzichtigheid. Als je liever een Fleur wil dan een Mirjam (los van het feit dat een Mirjam veel leuker kan zijn dan een Fleur) ben je eigenlijk gewoon een treurige loser.
Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.
Ik verbind er niet meteen conclusies aan, maar ik vind het inderdaad wel vreselijke kutnamen
Maar buurman, wat doet u nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.
Ik keek vroeger wel eens een serie en daarin had je een lekker wijf die Kees heette.
Je vind je eigen naam niet leuk, maar andere mensen met een gangbare naam zijn plotseling correct eenvoudig en truttig uit de wijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:
[..]
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind?Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam?
Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account
Heb jij soms last van overgewicht dat je Vacaloca zo'n veeg uit de pan geeft?quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen.
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die ook wel overgewicht hebben.
Ja het was ook meer om aan te geven dat niemand 100% controle over zijn lichaamsbouw heeftquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.
Het is dat ik niet iemands privacy ga aantasten. Anders zou ik een mooi overzicht kunnen maken van die matches op paiq en dan zou men hier wel erkennen dat je daar niet vrolijk van wordt.
Wat een BS overigens over onvoldoende spierweefsel. Ja ik zet wat minder makkelijk spieren aan dan gemiddeld. Betekend nog niet dat ik niet een aantal kilos in spieren er bij kan trainen. Kost alleen wat meer tijd, moeite en discipline.
Maar bedankt voor je positieve woorden.
Afwijzen op dikheid is helemaal niet kortzichtigquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheid
Dat begreep ik al. Sterker nog, dat gaf ik al aan door de aanleg voor overgewicht of ondergewicht te erkennen. Alleen bij écht dikke personen is toch een groot deel van het overtol aan kilos aan henzelf te wijten. Blijft simpelweg het meer verbranden dan je eet.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja het was ook meer om aan te geven dat niemand 100% controle over zijn lichaamsbouw heeft. En dat begrijp je nu ook zo te zien.
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:09 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Afwijzen op dikheid is helemaal niet kortzichtigAls je je niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand gaat het toch echt niet werken hoor, eerlijk is eerlijk. Tuurlijk moet je verder kijken dan alleen uiterlijk, maar met een date moet je 't echt van allebei de kanten hebben
Voor zover de nuttige bijdrage van mijEn dat zonder mensen te flamen
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezelligquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerd
Dan maar iets minder gezellig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezellig
Wanneer ga jij met je eerste dikkertje uit?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:01 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, maar dikke mensen zijn juist zo gezellig
Heb het al eens geprobeerd - was niet zo'n succes. Zeg het alleen maar om de aanwezige volslanke fokkers een hart onder de riem te stekenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:09 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij met je eerste dikkertje uit?
Knap dat je dat zo kunt zien.quote:
Ha, jij bent dus net zo oppervlakkig als ik!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:11 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb het al eens geprobeerd - was niet zo'n succes. Zeg het alleen maar om de aanwezige volslanke fokkers een hart onder de riem te steken
Maar als ie een heel goed innerlijk heeft? Ik bedoel, een zak over zo'n hoofd is toch zo gepiept?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, wie is er nou niet echt oppervlakkig?
Ik wil NIET meer een kalende man...
Ben ik dan ook oppervlakkig? Kan er niet opgewonden van raken.
Zou je humberto tan afwijzen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Schilderijtje het volgende:
Mjah, wie is er nou niet echt oppervlakkig?
Ik wil NIET meer een kalende man...
Ben ik dan ook oppervlakkig? Kan er niet opgewonden van raken.
NOEM JE MIJ NU DIK???quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Ik zit ook niet te wachten op een dikkerd
Yep.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou je humberto tan afwijzen?
Of Bruce Willis?
Ja, vetklep!quote:
Nope, ik wil het niet meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maar als ie een heel goed innerlijk heeft? Ik bedoel, een zak over zo'n hoofd is toch zo gepiept?
Comb oversquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Dizorn het volgende:
Zoals de pics die hier staan?Kalende mannen die dat proberen te verbergen
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Dizorn het volgende:
Maar je gewoon glad kaalscheren zou een grote verbetering zijn
je moet er gewoon het hoofd voor hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef missbehavin het volgende:
Kalend is toch niet hetzelfde als kaal. Kaal kan ik wel hebben, maar niet zo'n man die pas halverwege is en zich uit alle macht vastklampt aan de laatste haren...
Stem cell science has established a workable theory for how adult stem cells can be used to generate new hair growth in individuals suffering from androgenetic alopecia and other forms of hair loss.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
Dikke kamerolifantjes kunnen ooit weer slank worden () maar kaal : dat komt nooit meer goed
Ja maar wat voor hoofd je ook hebt, helemaal kaal is altijd beter dan zo half-halfquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet er gewoon het hoofd voor hebben.
Ik ben niet vet, maar jij blijft kalend.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey dikke vetklep, anders ga je ff niet meer zo negatief over kale mannen praten ja.
Moet ik daar nou van zeggen dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Dizorn het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, Schilderijtje!
Doe eens ff een beetje normaal, mafkees.quote:
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar wat voor hoofd je ook hebt, helemaal kaal is altijd beter dan zo half-half
klopt, tegenwoordig is het hartstikke in om kaal of gemillimeterd te zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik zei net van niet, maar je hebt wel een punt.
Maar ik wil en hoef het niet meer!
Gelukkig zijn er maar weinig vrouwen die zo denken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |