abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2011 @ 02:17:52 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_96374483
Ja, hoe zou het gaan met Marloes?
Resistance is futile.
pi_96375130
Klagen over burgelijke kutnamen en dan met Fleur, Kirsten en Marloes aankomen _O- _O-
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:30:08 #33
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_96375490
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:44 schreef Micson het volgende:

[..]

Ik vind het alledrie burgerlijke kutnamen voor een correct eenvoudig trutje uit de wijk
Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.
Overal verstand van.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:53:51 #34
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_96375602
Zeiken over een naam, dude :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:20:57 #35
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96376595
Nou bij namen als Latoya en Priscilla heb ik wel eerst een twijfel-momentje. Maar ik heb met twee Patricia's gedate en dat waren geenszins tokkies!

Maar Paulien, Marleen en Mirjam...niks mis mee hoor. Gewoon prima middenklasse-namen. :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:21:02 #36
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96376599
Denk aan wat Henk Westbroek zong!

Als je iemand echt leuk vind maakt een naam niet uit (ok, er zijn uitzonderingen ;))
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:53:41 #37
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96377415
Echt, al die verhalen over mismatches maken mijn angst voor datingsites niet minder... :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:57:51 #38
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96377525
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
Echt, al die verhalen over mismatches maken mijn angst voor datingsites niet minder... :')
Mijn laatste Paiq-date was achteraf gezien ook een mismatch, maar als je het niet probeert...tja...dan kom je er nooit achter.

En die twee maanden die wij gedate hebben leverden gelukkig ook veel mooie en leuke momenten op waar ik graag op terugkijk...helaas was dat niet voldoende om ons bij elkaar te houden...
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:02:57 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96377660
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:13 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat bij paiq werkt. Maar zoveel 'kamerolifantjes' elke keer als match.... hoeveel daarvan zitten er wel niet op paiq?

Is het soms omdat ik geen 9ens heb voor mn fotos dat je dan gekoppelt wordt aan zulke wijven?

Hoe dan ook heb ik er geen fuck aan.

En serieus, dat je als vrouw ms de aanleg hebt om wat voller te zijn, en dat de een wat ronder is dan de ander, a la. Maar deze zien er echt stuk voor stuk ongezond dik uit. Ga dan lekker eerst de fitness in ipv met een zak chips op de stoel je aanmelden bij datingsites. Ik heb er ook veel aan gedaan om van ondergewicht, waar ik aanleg voor heb, op een gezond gewicht te komen en nu dat prima zit sinds een tijdje met fitness bezig.

Je kop kan je weinig aan doen maar aan je lichaam zeker wel. Daarom verwijder ik deze matches ook direct want naast dat het me visueel niet aanstaat zegt het ook genoeg over hun levensstyle.

[/rant veroorzaakt door zoveelste kutmatch van paiq] :P

edit; settings nog maar weer eens gecheckt, maar heb het toch echt zo staan:

[ afbeelding ]

Wil niet weten wat je voorgeschoteld krijgt als je daar Nee zou antwoorden.
je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:04:39 #40
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96377694
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:

je hebt aanleg voor ondergewicht, dan ben je vast een schriel kereltje, zelfs als je fitnesst krijg je nog niet voldoende spierweefsel om iets klaar te spelen (bijv bij rugby), denk niet dat vrouwen er op vallen.
Slechte nacht gehad?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:16:14 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96378016
Haha inderdaad. VacaLoca werkt er gewoon aan, prima toch. Niemand hoeft er meteen een bodybuilder mee te worden die direct alle rugby-spelers omkegelt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:18:36 #42
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96378082
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:16 schreef Silenus het volgende:
Haha inderdaad. VacaLoca werkt er gewoon aan, prima toch. Niemand hoeft er meteen een bodybuilder mee te worden die direct alle rugby-spelers omkegelt.
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen ;).
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die ook wel overgewicht hebben :D.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maanvis op 05-05-2011 10:24:45 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:18:53 #43
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96378089
Ik sport nu een jaar regelmatig, maar mijn bouw is wel veranderd. Niet met mega veel spieren, maar ik zit gewoon lekkerder in mijn vel en alles voelt strakker. Prima dus :)
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:24:44 #44
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96378272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:
En als je een stevige meid bent dan krijg je dus bovenstaand verhaal van Vacaloca te horen ;).
Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die allemaal overgewicht hebben :D.
Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:27:09 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96378348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Euh? Wat is jouw definitie van overgewicht?
BMI > 25.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:43:58 #46
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96378896
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 07:30 schreef macondo het volgende:

[..]

Gast, volgens mij zou jij eens moeten praten met een hulpverlener. Volgens mij ben je zelf namelijk ook een eenvoudige simpele jongen "uit de wijk" en heb je last van zelfhaat. Blijkt overigens ook uit de hekel die je hebt aan de naam die je ouders jou gegeven hebben.
Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind? :') Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam? :')

Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account ;)
pi_96379071
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:

[..]

Zelfhaat? Enorme hekel aan mijn naam? Leid je dit allemaal af uit het feit dat ik bepaalde namen kut vind? :') Ik heb ook helemaal geen hekel aan mijn eigen naam, ikzelf zou alleen mijn kinderen niet zo noemen. Verder kan ik prima leven met mezelf, en ik heb ook geen idee hoe je daarbij komt, heet je vriendin soms Mirjam? :')

Maar goed, ik ga zo naar het bevrijdingsfestival in Utrecht, ga jij maar huilen achter je Paiq account ;)
Jij laat je ook lekker opnaaien zeg... _O-

Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:52:38 #48
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96379185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Een naam kan je overigens weinig aan doen, die krijg je van je ouders. Dat mag en kan toch geen reden zijn dat je iemand afwijst. Dat is gewoon beetje kortzichtig.
Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheid :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:53:28 #49
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96379219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:48 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Vandaar dus dat ik mijn uitspraken nuanceerde. Maar kom op, ik laat me toch niet psychische hulp aanbevelen door een kansloze nerd op dit forum hier. :')

Daarbij laat ik jullie nog wel weten hoe de betreffende vrouwen eruit zien, ik ben benieuwd..
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:53:57 #50
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96379230
Het is niet eens kortzichtigheid. Als je liever een Fleur wil dan een Mirjam (los van het feit dat een Mirjam veel leuker kan zijn dan een Fleur) ben je eigenlijk gewoon een treurige loser.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:56:56 #51
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_96379336
8-) Hoewel ik natuurlijk stiekem heel blij ben dat ik geen Mirjam heet.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:00:24 #52
240618 Micson
The lonely stoner
pi_96379461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Silenus het volgende:
Het is niet eens kortzichtigheid. Als je liever een Fleur wil dan een Mirjam (los van het feit dat een Mirjam veel leuker kan zijn dan een Fleur) ben je eigenlijk gewoon een treurige loser.
Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.

Ik verbind er niet meteen conclusies aan, maar ik vind het inderdaad wel vreselijke kutnamen
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:05:33 #53
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_96379641
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef Micson het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een kwestie van smaak. Natuurlijk boeit die naam me niks, als blijkt dat er een leuk meisje achterzit. Maar jij hebt toch gewoon een bepaalde voorkeur qua naam, net zoals je dat hebt met betrekking tot haar vetpercentage, haarkleur of lengte. Nu zijn die laatste drie veel bepalender dan haar naam , maar het zijn wel gewoon voorkeuren die je hebt.

Ik verbind er niet meteen conclusies aan, maar ik vind het inderdaad wel vreselijke kutnamen
Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.

Ik keek vroeger wel eens een serie en daarin had je een lekker wijf die Kees heette. :+
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:08:45 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96379756
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zou een speeddate op paiq (bijv.) niet afwijzen omdat de naam me niet aanstaat. Ik vind Anne een leukere naam dan Mariette, bijvoorbeeld, maar ik zou een meisje daar nooit op afwijzen.

Ik keek vroeger wel eens een serie en daarin had je een lekker wijf die Kees heette. :+
Maar buurman, wat doet u nu?
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:18:20 #55
57047 macondo
pi_96380154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:43 schreef Micson het volgende:

[..]

Je vind je eigen naam niet leuk, maar andere mensen met een gangbare naam zijn plotseling correct eenvoudig en truttig uit de wijk.

Als je zó met voornamen bezig bent, dan ben je een treurige droeftoeter.
Overal verstand van.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:21:06 #56
57047 macondo
pi_96380256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heb jij soms last van overgewicht dat je Vacaloca zo'n veeg uit de pan geeft?
Overal verstand van.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:36:34 #57
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_96380881
Kinders, zullen wij weer een beetje aardig voor elkaar hier zijn en niet teveel offtopic waaien? :)
pi_96384155
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga eens op het voetbalveld, rugbyveld of tennisveld kijken. Fanatieke amateursportsters die ook wel overgewicht hebben :D.
Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.

Het is dat ik niet iemands privacy ga aantasten. Anders zou ik een mooi overzicht kunnen maken van die matches op paiq en dan zou men hier wel erkennen dat je daar niet vrolijk van wordt.

Wat een BS overigens over onvoldoende spierweefsel. Ja ik zet wat minder makkelijk spieren aan dan gemiddeld. Betekend nog niet dat ik niet een aantal kilos in spieren er bij kan trainen. Kost alleen wat meer tijd, moeite en discipline.

Maar bedankt voor je positieve woorden. :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:09:26 #59
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_96384305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:05 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mijn rant ging, zoals aangegeven, over ongezond dikke vrouwen. Ik ken ook wel het type dat wat kilos meer heeft maar wel actief is. Maar die zien er toch anders uit. Wat minder uitgezakt.

Het is dat ik niet iemands privacy ga aantasten. Anders zou ik een mooi overzicht kunnen maken van die matches op paiq en dan zou men hier wel erkennen dat je daar niet vrolijk van wordt.

Wat een BS overigens over onvoldoende spierweefsel. Ja ik zet wat minder makkelijk spieren aan dan gemiddeld. Betekend nog niet dat ik niet een aantal kilos in spieren er bij kan trainen. Kost alleen wat meer tijd, moeite en discipline.

Maar bedankt voor je positieve woorden. :')
Ja het was ook meer om aan te geven dat niemand 100% controle over zijn lichaamsbouw heeft ;). En dat begrijp je nu ook zo te zien.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:09:57 #60
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_96384320
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nog kortzichtiger dan afwijzen op dikheid :+
Afwijzen op dikheid is helemaal niet kortzichtig :o Als je je niet fysiek aangetrokken voelt tot iemand gaat het toch echt niet werken hoor, eerlijk is eerlijk. Tuurlijk moet je verder kijken dan alleen uiterlijk, maar met een date moet je 't echt van allebei de kanten hebben :P

Voor zover de nuttige bijdrage van mij :Y En dat zonder mensen te flamen :')
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')