Dat is waar, maar als je twijfels voelt (al weet je niet waar deze vandaan komen), dan is zij misschien toch niet de "ware".quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef TNA het volgende:
Dat die vlinders na vijf maanden verdwenen zijn, lijkt me niet zo abnormaal. Dat is toch meer iets dat je in het begin voelt. Besides, sommige mensen ervaren nooit het jubelende vlindersgevoel en voelen zich simpelweg gelukkig met iemand. En daar is ook niets mis mee.
Wat maakt dat nou uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je twijfels voelt (al weet je niet waar deze vandaan komen), dan is zij misschien toch niet de "ware".
Kom op zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je twijfels voelt (al weet je niet waar deze vandaan komen), dan is zij misschien toch niet de "ware".
Daar heb je denk ik wel gelijk in, ik ben ook vrij nuchterquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef keste010 het volgende:
Welnee man, je bent gewoon veel te nuchter om op een of andere wolk te gaan zitten zwevenCount your blessings, er is niks beters voor je dan dit meisje dus ga je vooral niet druk maken of je wel aan de sprookjesverhalen voldoet. Enjoy!
Bindingsangst oid betekent ook niet dat je niet sociaal bent of kan zijnquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef kadeautje het volgende:
[..]
@Dauntless; nou daar zat ik ook aan te denken.. ben nog nooit van mezelf bewust geweest dat ik daar last van heb. Ik ben namelijk redelijk sociaal, kan met iedereen makkelijk een praatje houden en ik ben gek op mn vrienden / vriendinnen. Die bindingsangst 'past' dan ook niet echt bij me. Maar misschien heb je gelijk.. ik weet het niet
Mensen die denken dat er maar 1 persoon op de aardbol leeft die bij hen pastquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij zit echt in een droomsituatie als je het mij vraagt. Jij kunt je oordeel geheel gevoelloos maken. Er is niets anders dat je keuze zal beïnvloeden dan je verstand en dat is in mijn ogen ideaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef kadeautje het volgende:
Fokkerts!
Ik ken nu vijf maanden een meisje. Wat begon als onschuldig sexueel contact is eigelijk uitgegroeid tot iets meer. We zitten nu op een punt dat we verder willen gaan wat betreft een relatie. Dus niet meer oppervlakkig met elkaar omgaan maar 'gewoon' verkering.
We zien het beide helemaal zitten, maar ik heb soms mn twijfels. Die twijfels zijn echter nergens op gebaseerd; ik bedoel daarmee dat ik niet zomaar een reden heb waarom ik zou twijfelen. Al vraag ik aan mezelf 'Noem eens redenen waarom je geen relatie met haar zou willen?', dan kan ik geen enkele reden verzinnen.
Ik zeg niet dat deze dame perfect is, maar ik heb nog nooit iemand meegemaakt waarbij we elkaar begrijpen en aanvullen. Als ik bij haar ben is het leven perfect. Ik kan een a4tje verder typen over hoe geweldig ze wel niet is, maar dat ga ik jullie niet aandoen.
Het 'probleem' is dat ik me niet verliefd voel. Misschien ben ik er te zakelijk voor oid, maar die 'vlinders in mn buik' voel ik niet. Ik weet dat ik haar geweldig vind en ik weet dat het super gaat, maar waarom voel ik dat dan niet? Is het omdat de ontwikkeling van de relatie ongewoon is? Zoek ik naar iets wat ik al heb of ben ik onrealistisch?
Vandaar ook mn vraag.. hou ik mezelf voor de gek? Moet ik echt die vlinders voelen (of heb ik ze wel maar ben ik me er niet van bewust)? Heeft één van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Hoe ben je daar mee omgegaan?
Veel vragen, maar ik vind het dan ook een lastige zaak. Ik kijk uit naar de reacties.
Dus gevoelens beïnvloeden beslissingen altijd negatief?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij zit echt in een droomsituatie als je het mij vraagt. Jij kunt je oordeel geheel gevoelloos maken. Er is niets anders dat je keuze zal beïnvloeden dan je verstand en dat is in mijn ogen ideaal.
Dat vind jij, waarschijnlijk omdat je zelf een overdosis aan verliefde gevoelens krijgt als je een meisje leuk vind. Ik kan dan wel oordelen vanuit mijn verstand, maar soms vraag ik me dan af of dat dan genoeg is. Ik denk het wel, maar als je gevoel je in de steek laat dan roept dat vragen op. Het streven naar een gezond balans is denk ik dan ook het beste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jij zit echt in een droomsituatie als je het mij vraagt. Jij kunt je oordeel geheel gevoelloos maken. Er is niets anders dat je keuze zal beïnvloeden dan je verstand en dat is in mijn ogen ideaal.
Ik begrijp wat je bedoelt, de roze bril vertekent soms flink, maar een beetje gevoel is toch ook niet verkeerd? Anders wordt de wereld wel heel klinisch..quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:21 schreef kadeautje het volgende:
[..]
@Dauntless: niet persé, maar door gevoelens kan je bepaalde dingen niet 'zien' (liefde maakt blind?) waardoor je oordeel soms niet helemaal 'objectief' is. Ik ben blij dat ik daar in ieder geval geen last van heb
Klopt, zoals ik al zei: een gezond balans is het beste denk ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:27 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, de roze bril vertekent soms flink, maar een beetje gevoel is toch ook niet verkeerd? Anders wordt de wereld wel heel klinisch..
Ben je er inmiddels al een beetje uit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Klopt, zoals ik al zei: een gezond balans is het beste denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |