Achja jij bent in ieder geval nuttiger bezig dan ik, ik hang weer rond in de verkeerde topics op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.oxytocin.org/cuddle-hormone/
behavioral psychology![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Opa en Oma hebben zitten kutten met het QR gebeuren maar kunnen geen foto maken of zoiets![]()
Welke onzin? Technologische vooruitgang?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef golfer het volgende:
Telefoons zijn om te bellen en verder kan mij al die onzin gestolen worden.
Steer, je kunt ze ook gewoon voor een date vragen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.oxytocin.org/cuddle-hormone/
behavioral psychology![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef borisz het volgende:
Het guidotopic weer eens een bezoekje gebracht
[ afbeelding ]
We kijken weer heel gezellig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer, je kunt ze ook gewoon voor een date vragen hoor.
Jij gaat mij dat leren aankomende dinsdagquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
![]()
Als je een QR scanner applicatie hebt, die openen dan je camera van je telefoon richten op
[ afbeelding ]
en er komt een boodschap tevoorschijn.
Zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar ja jullie zijn opgegroeid met de postduif en daar zitten wat generaties tussen natuurlijk.
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oxytocine schijnt ook een rol te spelen in het gedeist-houden-onder-stress-gedrag (tegenhanger van vecht/vlucht gedrag).
Mensen in slechte relaties maken óók meer oxytocine aan zodat ze ondanks miserabel te zijn, toch blijven waar ze zijn. Verklaart misschien ook waarom sommige mensen (m/v) in slechte relaties toch zo'n drang hebben om bij de ander te zijn. Geldt ook voor vrouwen die bevallen, superveel stress maar ook blijven waar ze zijn en het karwei afmaken.
Oxytocine, mensen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist ik nog nietInteressant zeg. Dus als iemand in een slechte relatie gewoon bij die lul/trut blijft kan je nu zeggen: dat komt gewoon doordat je teveel oxytocine aanmaakt
quote:Injected Oxytocin's Effects on Men's Memories
of Mom As Loving or Otherwise
http://www.primal-page.com/oxytocin.htm
Geen verband tussen oxytocine en nieuwe knieën gevonden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
oh ja, ik was aan het afstuderen![]()
Ik ga ff naar het lab toe
Ik vrees dat er geen verband isquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen verband tussen oxytocine en nieuwe knieën gevonden?
begrijp ik hieruit dat je van Oxytocine blind wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oxytocine schijnt ook een rol te spelen in het gedeist-houden-onder-stress-gedrag (tegenhanger van vecht/vlucht gedrag).
Mensen in slechte relaties maken óók meer oxytocine aan zodat ze ondanks miserabel te zijn, toch blijven waar ze zijn. Verklaart misschien ook waarom sommige mensen (m/v) in slechte relaties toch zo'n drang hebben om bij de ander te zijn. Geldt ook voor vrouwen die bevallen, superveel stress maar ook blijven waar ze zijn en het karwei afmaken.
Oxytocine, mensen.
De chirurg durfde ook niet te bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Was vanmiddag met mijn moeder in het ziekenhuis en we hadden een chirurg die mij aan Steer deed denken
Zo vriendelijk ziet Steer er niet uit hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha dat weet ik niet
Maar hij had een hele vriendelijke uitstraling
Oh, goed idee, krieltjes!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef borisz het volgende:
Boodschappen weer in huis![]()
Komende dagen
- Kip boter Curry (Revenge of the Curry #2)
- rode ravioli van de AH, nog even iets leuks mee verzinnen
- Krieltjes met... insert vlees en nog wat groente.
Kannibaal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Groene aspergers om te grillen gehaald en twee mooie moten kabeljauwhaas om te bakken.
That's scaryquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo vriendelijk ziet Steer er niet uit hoor.
[ afbeelding ]
Als hij het nou afstemt met MrLieLie, dan kunnen jullie elkaar gezelschap houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's scary
Oja het is nu zeker dat vriendlief volgende week in Engeland zit![]()
Wonen we net samen gaat ie nu alweer weg
Kom gezellig volgende week ff langs dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's scary
Oja het is nu zeker dat vriendlief volgende week in Engeland zit![]()
Wonen we net samen gaat ie nu alweer weg
Dan beginnen mijn college weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom gezellig volgende week ff langs dan?
Weet ik wel, het was een grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan beginnen mijn college weer
@Krak ik ben vind het verder niet echt erg hoor, tot 3 maanden geleden zagen we elkaar ook alleen in het weekend
quote:
Droom je eigenlijk onder narcose? Ik iig niet. Althans niet dat ik weet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn dat je tevreden bent over de gang van zaken qua doks en het verloop van de onderzoeken.
Lekker met een vette roes![]()
Ik weet het niet.. ben 2X in mn leven onder narcose geweest en ik kan het me niet echt herinneren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef krakkemieke het volgende:
Droom je eigenlijk onder narcose? Ik iig niet. Althans niet dat ik weet.
Het enige wat ik me herinner van morfine is dat ik flink heb staan overgeven, me waanzninnig ziek voelde en de pijn scherper en meer gelokaliseerd werdquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het niet.. ben 2X in mn leven onder narcose geweest en ik kan het me niet echt herinneren.
Ben ook een keer flink platgespoten met morfine (tijdens de 2e bevalling) en toen had ik wel hele rare 'visioenen' die niet echt waren, werd er ook wat agressief van.
(is me later verteld)
Hebben vrouwen die aan het bevallen zijn dat niet ook gewoon zonder morfine?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Heb niets van de weeën gevoeld, stuiterde van bed (zat met allerlei slangen vast) en werd woest op iedereen die bewoog zeiden ze![]()
Haha nee de andere gewone bevallingen werd ik niet agressiefquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Hebben vrouwen die aan het bevallen zijn dat niet ook gewoon zonder morfine?(dat agressieve dus, niet het niets voelen).
JIJ? TE ZWAAR?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed werk!
Ik ben 76.3 momenteel. Te zwaarIk ga dit weekend maar een paar lange trainingen inlassen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, kom me redden dan! Ik zit hier opgesloten met mijn mannen!
Kinderhumor is meer wat we gisteren hadden geloof ik
L: kijk! Mama opeten! (restje raketje)
Ik: Wil je hem zelf niet meer? (hij is gek op ijs)
L: nee, isse beetje koud!
Ik: Dit stukje is koud?
L:
Ik: en wat je net hebt opgegeten was niet koud?
L: hihihi
Eerste echte grapje
van die bon? leuk hoor! en gaat er iemand mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef z80 het volgende:
![]()
weekendje Berlijn geboekt.
![]()
![]()
2e weekend van augustus 4 dagen Berlijn onveilig maken.
*zingt ; money money moneyquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word genaaid door de zorgverzekeraars![]()
Blijkbaar is een tussentijdse wisseling van werkgever geen reden om de zorgverzekering op te zeggen en over te gaan naar de nieuwe collectieve zorgverzekering of uberhaupt een andere goedkopere.
Ik ben dus verplicht bij Zilveren Kruis te blijven, MAAR......de collectiviteitskortingen vervallen wel
que? wat is dit voor topic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef borisz het volgende:
Het guidotopic weer eens een bezoekje gebracht
[ afbeelding ]
We kijken weer heel gezellig
ah... dat mankeert J. heeft ie een reden ervoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist ik nog nietInteressant zeg. Dus als iemand in een slechte relatie gewoon bij die lul/trut blijft kan je nu zeggen: dat komt gewoon doordat je teveel oxytocine aanmaakt
mijn arts assistente vandaag deed me aan Isa denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Was vanmiddag met mijn moeder in het ziekenhuis en we hadden een chirurg die mij aan Steer deed denken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef krakkemieke het volgende:
@Bluezz: ja, dat was een dossier van 1 ziekenhuis.![]()
De aardige dokter was weer aardig, mijn bloed was goed en ik wordt gebeld voor een afspraak voor de coloscopie. Oh en mijn dossier is een centimeter dikker.
Hou jij je nou maar bij de songs met mannen-namen erinquote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn arts assistente vandaag deed me aan Isa denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |