Achja jij bent in ieder geval nuttiger bezig dan ik, ik hang weer rond in de verkeerde topics op Fok!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.oxytocin.org/cuddle-hormone/
behavioral psychology![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Opa en Oma hebben zitten kutten met het QR gebeuren maar kunnen geen foto maken of zoiets![]()
Welke onzin? Technologische vooruitgang?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:49 schreef golfer het volgende:
Telefoons zijn om te bellen en verder kan mij al die onzin gestolen worden.
Steer, je kunt ze ook gewoon voor een date vragen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.oxytocin.org/cuddle-hormone/
behavioral psychology![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef borisz het volgende:
Het guidotopic weer eens een bezoekje gebracht
[ afbeelding ]
We kijken weer heel gezellig
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Steer, je kunt ze ook gewoon voor een date vragen hoor.
Jij gaat mij dat leren aankomende dinsdagquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef borisz het volgende:
![]()
Als je een QR scanner applicatie hebt, die openen dan je camera van je telefoon richten op
[ afbeelding ]
en er komt een boodschap tevoorschijn.
Zou niet zo moeilijk moeten zijn, maar ja jullie zijn opgegroeid met de postduif en daar zitten wat generaties tussen natuurlijk.
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oxytocine schijnt ook een rol te spelen in het gedeist-houden-onder-stress-gedrag (tegenhanger van vecht/vlucht gedrag).
Mensen in slechte relaties maken óók meer oxytocine aan zodat ze ondanks miserabel te zijn, toch blijven waar ze zijn. Verklaart misschien ook waarom sommige mensen (m/v) in slechte relaties toch zo'n drang hebben om bij de ander te zijn. Geldt ook voor vrouwen die bevallen, superveel stress maar ook blijven waar ze zijn en het karwei afmaken.
Oxytocine, mensen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist ik nog nietInteressant zeg. Dus als iemand in een slechte relatie gewoon bij die lul/trut blijft kan je nu zeggen: dat komt gewoon doordat je teveel oxytocine aanmaakt
quote:Injected Oxytocin's Effects on Men's Memories
of Mom As Loving or Otherwise
http://www.primal-page.com/oxytocin.htm
Geen verband tussen oxytocine en nieuwe knieën gevonden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
oh ja, ik was aan het afstuderen![]()
Ik ga ff naar het lab toe
Ik vrees dat er geen verband isquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen verband tussen oxytocine en nieuwe knieën gevonden?
begrijp ik hieruit dat je van Oxytocine blind wordt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Oxytocine schijnt ook een rol te spelen in het gedeist-houden-onder-stress-gedrag (tegenhanger van vecht/vlucht gedrag).
Mensen in slechte relaties maken óók meer oxytocine aan zodat ze ondanks miserabel te zijn, toch blijven waar ze zijn. Verklaart misschien ook waarom sommige mensen (m/v) in slechte relaties toch zo'n drang hebben om bij de ander te zijn. Geldt ook voor vrouwen die bevallen, superveel stress maar ook blijven waar ze zijn en het karwei afmaken.
Oxytocine, mensen.
De chirurg durfde ook niet te bellen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Was vanmiddag met mijn moeder in het ziekenhuis en we hadden een chirurg die mij aan Steer deed denken
Zo vriendelijk ziet Steer er niet uit hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha dat weet ik niet
Maar hij had een hele vriendelijke uitstraling
Oh, goed idee, krieltjes!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:53 schreef borisz het volgende:
Boodschappen weer in huis![]()
Komende dagen
- Kip boter Curry (Revenge of the Curry #2)
- rode ravioli van de AH, nog even iets leuks mee verzinnen
- Krieltjes met... insert vlees en nog wat groente.
Kannibaal!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef golfer het volgende:
Groene aspergers om te grillen gehaald en twee mooie moten kabeljauwhaas om te bakken.
That's scaryquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo vriendelijk ziet Steer er niet uit hoor.
[ afbeelding ]
Als hij het nou afstemt met MrLieLie, dan kunnen jullie elkaar gezelschap houden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's scary
Oja het is nu zeker dat vriendlief volgende week in Engeland zit![]()
Wonen we net samen gaat ie nu alweer weg
Kom gezellig volgende week ff langs dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's scary
Dan beginnen mijn college weerquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kom gezellig volgende week ff langs dan?
Weet ik wel, het was een grapje.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan beginnen mijn college weer
@Krak ik ben vind het verder niet echt erg hoor, tot 3 maanden geleden zagen we elkaar ook alleen in het weekend
quote:
Droom je eigenlijk onder narcose? Ik iig niet. Althans niet dat ik weet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fijn dat je tevreden bent over de gang van zaken qua doks en het verloop van de onderzoeken.
Lekker met een vette roes![]()
Ik weet het niet.. ben 2X in mn leven onder narcose geweest en ik kan het me niet echt herinneren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:17 schreef krakkemieke het volgende:
Droom je eigenlijk onder narcose? Ik iig niet. Althans niet dat ik weet.
Het enige wat ik me herinner van morfine is dat ik flink heb staan overgeven, me waanzninnig ziek voelde en de pijn scherper en meer gelokaliseerd werdquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet het niet.. ben 2X in mn leven onder narcose geweest en ik kan het me niet echt herinneren.
Ben ook een keer flink platgespoten met morfine (tijdens de 2e bevalling) en toen had ik wel hele rare 'visioenen' die niet echt waren, werd er ook wat agressief van.
(is me later verteld)
Hebben vrouwen die aan het bevallen zijn dat niet ook gewoon zonder morfine?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Heb niets van de weeën gevoeld, stuiterde van bed (zat met allerlei slangen vast) en werd woest op iedereen die bewoog zeiden ze![]()
Haha nee de andere gewone bevallingen werd ik niet agressiefquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
Hebben vrouwen die aan het bevallen zijn dat niet ook gewoon zonder morfine?(dat agressieve dus, niet het niets voelen).
JIJ? TE ZWAAR?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed werk!
Ik ben 76.3 momenteel. Te zwaarIk ga dit weekend maar een paar lange trainingen inlassen.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, kom me redden dan! Ik zit hier opgesloten met mijn mannen!
Kinderhumor is meer wat we gisteren hadden geloof ik
L: kijk! Mama opeten! (restje raketje)
Ik: Wil je hem zelf niet meer? (hij is gek op ijs)
L: nee, isse beetje koud!
Ik: Dit stukje is koud?
L:
Ik: en wat je net hebt opgegeten was niet koud?
L: hihihi
Eerste echte grapje
van die bon? leuk hoor! en gaat er iemand mee?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:06 schreef z80 het volgende:
![]()
weekendje Berlijn geboekt.
![]()
![]()
2e weekend van augustus 4 dagen Berlijn onveilig maken.
*zingt ; money money moneyquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ik word genaaid door de zorgverzekeraars![]()
Blijkbaar is een tussentijdse wisseling van werkgever geen reden om de zorgverzekering op te zeggen en over te gaan naar de nieuwe collectieve zorgverzekering of uberhaupt een andere goedkopere.
Ik ben dus verplicht bij Zilveren Kruis te blijven, MAAR......de collectiviteitskortingen vervallen wel
que? wat is dit voor topic?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:16 schreef borisz het volgende:
Het guidotopic weer eens een bezoekje gebracht
[ afbeelding ]
We kijken weer heel gezellig
ah... dat mankeert J. heeft ie een reden ervoor...quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wist ik nog nietInteressant zeg. Dus als iemand in een slechte relatie gewoon bij die lul/trut blijft kan je nu zeggen: dat komt gewoon doordat je teveel oxytocine aanmaakt
mijn arts assistente vandaag deed me aan Isa denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:32 schreef Sarabi het volgende:
Was vanmiddag met mijn moeder in het ziekenhuis en we hadden een chirurg die mij aan Steer deed denken
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef krakkemieke het volgende:
@Bluezz: ja, dat was een dossier van 1 ziekenhuis.![]()
De aardige dokter was weer aardig, mijn bloed was goed en ik wordt gebeld voor een afspraak voor de coloscopie. Oh en mijn dossier is een centimeter dikker.
Hou jij je nou maar bij de songs met mannen-namen erinquote:
Hoe ging het?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mijn arts assistente vandaag deed me aan Isa denken
jammer maar idd je bent het gewend en je bent hartstikke druk met college. je zult em niet eens missenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
That's scary
Golfer schreef: asperger. Het syndroom van Asperger is een soort autisme.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap em niet. wil je em uitleggen?
zonnestraaltjequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:26 schreef Bluezz het volgende:
Heb niets van de weeën gevoeld, stuiterde van bed (zat met allerlei slangen vast) en werd woest op iedereen die bewoog zeiden ze![]()
Alleen met persen kwam ik weer bij mn positieven maar ook dat voelde ik niet echt. Sterk spul
Je ziet er idd niets van bij Kaas, die ziet er nog net zo goed uit en zéker niet te dik oid.quote:
goed, aardige meid. lang gesprek, 2 A4-tjes heeft ze volgeschreven met mijn klachtenquote:
oh ik las gewoon aspergequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Golfer schreef: asperger. Het syndroom van Asperger is een soort autisme.
ik zeg eerder dun. hij bestaat uit spieren met een velletje eroverheen toch?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ziet er idd niets van bij Kaas, die ziet er nog net zo goed uit en zéker niet te dik oid.
Nou, rustig de uitslagen afwachten en de gedachtes verzetten tijdens jouw komende vakantie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:37 schreef FutureFairytale het volgende:
goed, aardige meid. lang gesprek, 2 A4-tjes heeft ze volgeschreven met mijn klachtendaarna een onderzoek en gelukkig daaruit niks geks gezien. vervolgens bloedgeprikt en urine gegeven en over 2 weken moet ik een echo maken voor alle grote enge dingen.
Betaal je die dure premie toch niet voor niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:44 schreef FutureFairytale het volgende:
vanochtend nogal geschrokken trouwens. 's ochtends bed en kast verhuisd en daarna ging ik naar autobedrijf want er brandde een oranje lampje en het zat toch nog niet goed met de koelvloeistof. dus eenmaal daar wordt het nagekeken. ik start de auto om te kijken hoe de motor draait, stond ie nog in zn achteruit (ipv in zn 1, wat ik ALTIJD heb als ik stilsta en dezelfde richting van pook is als achteruit)... je raad het al.. knal, tegen geparkeerde auto aan.... schrik schrik schrik.... ik zag gelukkig een klein deukje bij mij + krasje en bij de voorkant van de geparkeerde auto een deukje en beetje verf van mij. ik kon niet de papieren al invullen want moest echt weg naar het ziekenhuis dus dat net gedaan toen ik terugkwam. mam heeft trouwens gereden naar het ziekenhuis zodat ik nog van de schrik kon bekomen. kom ik daar terug, blijkt het voor die andere auto toch nog 500,- incl btw te gaan kostenen de mijne 350,-. heb verzekeraar gebeld en ze vergoeden alles, krijg geen boete en hoef ook geen extra premie te betalen. wat komt dat nu goed van pas, all risk
probeer het. en die dure premie valt mee, anders had ik het niet gedaan. is 8 euro per maand meer dan WA.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, rustig de uitslagen afwachten en de gedachtes verzetten tijdens jouw komende vakantie.
[..]
Betaal je die dure premie toch niet voor niks.
Wat voor keuken gaat het ook alweer worden?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef borisz het volgende:
Het bier van het restaurant naast ons wordt Hertog Jan bier. Dat is +1![]()
Als het goed is gaan het binnenkort open. Er is echt een hoop verbouwd.
Een Bruynzeel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat voor keuken gaat het ook alweer worden?
quote:
Een heel uurquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef Sarabi het volgende:
Nou ik mag zometeen een heel uur gaan werken
Vanwege 4mei is de winkel ook al weer om 19.00 dicht
Ben benieuwd of het nog druk gaat worden in dat uur
lekker gegeten? tuksequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
Ga zo maar even vroeg een tukkie doen, want straks met B. (en mijn ex) traditioneel even naar het monument van Hannie Schaft in Haarlem om daar even een bloemetje te leggen en stil te staan/zijn.
Goede gewoontequote:Op woensdag 4 mei 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
Ga zo maar even vroeg een tukkie doen, want straks met B. (en mijn ex) traditioneel even naar het monument van Hannie Schaft in Haarlem om daar even een bloemetje te leggen en stil te staan/zijn.
Journaal24.nlquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef freecell het volgende:
hullo
[..]
Goede gewoonte
Wij gaan een stream zoeken, want geen tv en we kunnen niet weg ivm slapende kinderen
vind ik nog best meevallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:05 schreef DarkElf het volgende:
Handig, op de E19 van Brussel naar Antwerpen, 3 rijstroken verspert. Er zijn ook maar 3 rijstroken dus dat was even over de pechstrook manoeuvreren. Toch nog thuis geraakt maar wel ruim anderhalf uur over 80 km gedaan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:09 schreef DarkElf het volgende:
en t petekind van de mr is geboren!Hij heet Louis en moeder en kind maken t goed
ik ben geen spitsrijder he? men wat boring!!quote:
ooooh , doe jij dat ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben geen spitsrijder he? men wat boring!!dus ik vind t al snel te lang.
wat wel een leuk tijdverdrijf is: beetje flirten in de file
Ja hoor, dan laten ze je overal makkelijk voor enzo als je een beetje lief lacht. En dat scheelt een hoop wachten. Mannen zijn zo simpelquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
ooooh , doe jij dat ?![]()
Gefeli met petekind Louis.
Jammer dat je de file weer uit bentquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ben geen spitsrijder he? men wat boring!!dus ik vind t al snel te lang.
wat wel een leuk tijdverdrijf is: beetje flirten in de file
Soms moet je ff genietenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk heb chinees gehaald ipv zelf koken
![]()
Morgen weer zelf doen
bienquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef Den_Haag het volgende:
Het is helemaal rond. Oude begrijpt het maar weet dat het een groot probleem heeft.
Van een Steer kan je toch twee keer eten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:07 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk heb chinees gehaald ipv zelf koken
![]()
Morgen weer zelf doen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bienwanneer begin je bij je nieuwe werkgever?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja., Maar ik hoef dit niet nog een keer hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Van een Steer kan je toch twee keer eten?
Moedersquote:Moederlief says
P![]()
Peter de Hoog says
wat?
Moederlief says
ik ben pas op foto 3
Peter de Hoog says
ok?
Moederlief says
en heb t nu al moeilijk
Peter de Hoog says
waarmee?
Moederlief says
mijn tranen binnen te houden
wat is ze mooooooooooooooooooooooooooooooi
Ja hequote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef Saffier het volgende:
Als jij dat een halve vindt, weet ik niet hoe je een hele wil hebben
ja van/met de bon.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:30 schreef FutureFairytale het volgende:
thuis! hehe.....
[..]
van die bon? leuk hoor! en gaat er iemand mee?
museum in de Hamburgerbahnhof is erg leuk en lekkere cheesecake in t restaurantquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja van/met de bon.
en nee ik ga alleen. in Berlijn een ov kaart kopen, en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door de stad heen slenteren en een paar musea bekijken.
Een hamburger-treinstationquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
museum in de Hamburgerbahnhof is erg leuk en lekkere cheesecake in t restaurant
ehm ze hebben misschien hamburgers in t restaurant maar voor de rest is t gewoon een hamburgerloosmuseum hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een hamburger-treinstationOh men...dat moet ik zien
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ehm ze hebben misschien hamburgers in t restaurant maar voor de rest is t gewoon een hamburgerloosmuseum hoor
Liequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef LieLie het volgende:
Goeieavond!
Ik word echt knettergek van de eczeem aan m'n vingers! Het jeukt en doet pijn en ik loop inmiddels al met vier pleisters omdat ik er anders steeds aan zit
Hoe is t hier?
P, ik woon in Drenthe, hier zijn geen MediaMarktenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
LieiPads zijn volop op voorraad bij de Media Markt
Je had heul niet hoeven te bestellen
Prachtig zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ff een fotootje van die doop dus. Ik ben de laatste tijd niet heel snel meer supertevreden over mijn eigen foto's, maar met deze ben ik echt heel blij
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
Enneh...ff een fotootje van die doop dus. Ik ben de laatste tijd niet heel snel meer supertevreden over mijn eigen foto's, maar met deze ben ik echt heel blij
[ afbeelding ]
Groningen, tutquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
P, ik woon in Drenthe, hier zijn geen MediaMarkten![]()
Heb je er al een dan?
Ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb nu gewoon precies wat ik wil en het wordt thuisbezorgd, kan ik wel even op wachten hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Groningen, tutEn nee, ik heb er nog geen een! MAAR.......indien ik aan bepaalde voorwaarden voldoe voor mezelf qua afvallen en wat financiele doelen, dan mag ik er eentje halen eind van de maand
Misschien
Of niet
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ach, ik heb nu gewoon precies wat ik wil en het wordt thuisbezorgd, kan ik wel even op wachten hoor
Wit, da's handig, want mrLie heeft zwartquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Wel tof dat-ie eraan komt
Ik stond vanmiddag echt weer te spelen met die zooi he. Als het saldo het had toegelaten was-ie meegegaan
Het vaste clubje van de afgelopen 25 jaar stond weer bij het Hannie Schaft-beeld in Haarlem. Bekende gezichten zo langzamerhand, maar het groepje wordt steeds kleiner. Nu nog maar ongeveer 15 mensen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef AnneX het volgende:
En mn.AnneX is weer terug van toeteren bij de herdenking en het was erg druk.
En ik heb het koud.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]joehoeeee van harte lieve DHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nou , ik lees het net. http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ens-dodenherdenking/quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Laten we het niet gaan hebben over Gretta D. Die moest de boel weer eens verstoren.
heerlijk en ook geen last van moeilijke medereizigersquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef z80 het volgende:
[..]
ja van/met de bon.
en nee ik ga alleen. in Berlijn een ov kaart kopen, en van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat door de stad heen slenteren en een paar musea bekijken.
Dat wijf spoort echt niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:30 schreef borisz het volgende:
Laten we het niet gaan hebben over Gretta D. Die moest de boel weer eens verstoren.
Heb je vakantie en ga je klussen ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef z80 het volgende:
help de vorige bewoner van dit huis was een klussert.
een verlaagd plafon vast zetten op houten balkjes met of te korte spijker, of schroeven die lang genoeg zijn om bijna aan de andere kant van de muur er weer uit te komen.
morgen maar eens rustig de rest weg halen, en gaan kijken wat er als isolatie tussen kan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef z80 het volgende:
een verlaagd plafon vast zetten op houten balkjes met of te korte spijker, of schroeven die lang genoeg zijn om bijna aan de andere kant van de muur er weer uit te komen.
morgen maar eens rustig de rest weg halen, en gaan kijken wat er als isolatie tussen kan.
ik heb 2 dagen vrij. dat wil zeggen ik hoef niet voor de baas te werken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je vakantie en ga je klussen ?
Hoe is het met de offerte voor het dak afgelopen? en was dat exc. isolatie?
Wij hebben even de verwarming door het huis laten razenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:09 schreef AnneX het volgende:
Wat een (foto) modelkind, P. !
En mn.AnneX is weer terug van toeteren bij de herdenking en het was erg druk.
En ik heb het koud.
En ik heb een fleece jack aangetrokken en ga zo naar bed: warm worden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij hebben even de verwarming door het huis laten razen
Waar toeterde ie en waarop?
trompetquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik heb een fleece jack aangetrokken en ga zo naar bed: warm worden.
Mr.X toetert bij de fanfare op een trompet en in het dorp wordt het jaarlijks herdacht met groep 8 en de burgemeester en inwoners.
Met een taxi komt iemand van het 5 mei-comité kransen brengen op de kerkhoven RK en HV waar soldaten liggen begraven. Duh.
Voor de rest van mijn leven - denk ik - heb ik genoeg gelezen - gezien en gehoord over WO2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke filmal 3x achter elkaar naar het toilet gegaan. vanwege zenuwen waarschijnlijk.
Het leeft nog dagelijks hier bij mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef AnneX het volgende:
Voor de rest van mijn leven - denk ik - heb ik genoeg gelezen - gezien en gehoord over WO2.
Ben je al rijp voor een nieuw programma?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef z80 het volgende:
Duh?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef AnneX het volgende:
En ik heb een fleece jack aangetrokken en ga zo naar bed: warm worden.
Mr.X toetert bij de fanfare op een trompet en in het dorp wordt het jaarlijks herdacht met groep 8 en de burgemeester en inwoners.
Met een taxi komt iemand van het 5 mei-comité kransen brengen op de kerkhoven RK en HV waar soldaten liggen begraven. Duh.
Dan heb ik ook de indruk dat er bij jouw familie héel andere zaken speelden...quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het leeft nog dagelijks hier bij mij.
Probeer nog steeds een paar ontbrekende puzzelstukjes op z'n plek te krijgen in de familiegeschiedenis.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben je al rijp voor een nieuw programma?
Nee joh, zo goed is-t-ie niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duh?
Leuk bij de fanfare en ja, dan doet ie zeker de taptoe.
Mn vader heeft ook in een fanfare getoeterd, op een sax (volgens de overlevering)
Klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:07 schreef AnneX het volgende:
Dan heb ik ook de indruk dat er bij jouw familie héel andere zaken speelden...
to say the least.
kan er geen genoeg van krijgen. kijk graag documentaires en films ook al heb ik ze al 5x gezien. en iedere keer ga ik weer walgend naar bed, niet goed voor me maar vind het zo 'interessant', besef dan weer hoe onnoemelijk walgelijk die jaren warenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de rest van mijn leven - denk ik - heb ik genoeg gelezen - gezien en gehoord over WO2.
Schoonva - ondergedoken en nix geleden - heeft het erover als de dag van gister.
De oudste broer van schoonma legde de geweren van de ondergrondse in het buffet van het hotel/ouderlijk huis, waar de duitse officieren waren gelegerd.
Mijn ouders hadden het er nooooit over.
taptoequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Duh?
Leuk bij de fanfare en ja, dan doet ie zeker de taptoe.
Mn vader heeft ook in een fanfare getoeterd, op een sax (volgens de overlevering)
wist niet dat dat kon maar helemaal super! gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
Met 4 vrouwen afgedanst![]()
![]()
L., J., J. en A. foto's volgen
![]()
8.5 voor Salsa, 8 voor Bachata!
Waarom jezelf opblazen voor Allah als je ook Salsa kunt dansen?maagdelijkheid buiten beschouwing gelaten
Nu naar feestje om nog tot de late uurtjes door te dansen
Het ziet er ook lekker feestelijk uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
over dansen; even een klein foto'tje van 4 weken terug in ik dacht Herwijnen (saaaaaaaaaaaaaaai feest)
[ afbeelding ]
wat een vreselijk dooie sfeerquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Het ziet er ook lekker feestelijk uit.
Lijkt net op een ingepakte kersenbonbon dat hoedjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kreeg trouwens een ontzettend leuke hoed![]()
[ afbeelding ]
ik heb ook nog een foto met die hoed op maar dan slapen jullie niet meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijkt net op een ingepakte kersenbonbon dat hoedje
Slaap lekker!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb ook nog een foto met die hoed op maar dan slapen jullie niet meer
ik ga slapen lieve mensjes! nog lekker een nachtje in mn eigen bed en wordt pas om 9.30u wakker gemaakt
welterusten
Wat een sfeertjequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
over dansen; even een klein foto'tje van 4 weken terug in ik dacht Herwijnen (saaaaaaaaaaaaaaai feest)
[ afbeelding ]
Goeiemorgen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
Krak, ben jij dat nou naast me?
Die van mij begon vanmorgen rond de tijd dat de wekker afging naast het bed te miauwen. Ik snap niet waarom. Ze hebben nog genoeg eten. Vervolgens hang je je arm omlaag en hij is helemaal gelukkigquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:47 schreef borisz het volgende:
Een beetje jammer dat je natuurlijke wekkers niet goed kan programmeren.
*MIAUWWWWWW*
Zit er geen snooze-knop op?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:47 schreef borisz het volgende:
Een beetje jammer dat je natuurlijke wekkers niet goed kan programmeren.
*MIAUWWWWWW*
*klik klak BOEF*quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
Jawel, alleen unsnoozen werkt daarna niet meer.
Ik zou er niet over FOK!ken.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zou er niet over FOK!ken.![]()
Nog even volhouden Pee.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Ging FFT vandaag op vakantie?
Zo ja: Geniet ervan dame! Kruip maar lekker in een zonnig cocconnetje en laat de boel de boel.
Het eerste deel klinktquote:
Ik vind het ook raar, tweelingzusquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het eerste deel klinkt
Maar de combinatie met kaas vind ik altijd zo raar (ja ik weet dat ik de enige ben die zo denkt)
Coolquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en mijn buikdansvriendin gaat een zomercursus buikdansen geven hier voor de dames (en heren!) van de dansverenigingIk ga kijken.
Grmblmrrh.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Why not?
Toch helemaal leuk als een vriendin de les geeft
En dat is net cum laude afgedanst met een zwoele dansstijlquote:
Done.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je hebt gelijk
Als je het dan nog ff uit je quote haalt......
Thnx dudequote:
Nog langer tussen de leuke mensen hangen dus?quote:
Hier heb ik lang op zitten turen joh!quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:20 schreef borisz het volgende:
Meireces dus op politiek24 komen weer eens oude docu's voorbij.
Net een oude aflevering van Tegenlicht over beeldvorming in de politiek. Zeer interessant.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog langer tussen de leuke mensen hangen dus?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hier heb ik lang op zitten turen joh!
Het was wel heerlijk rustig op de weg. Stond binnen een half uur op kantoorquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:22 schreef Isabeau het volgende:
Het is overigens wel een beetje verwarrend in het centrum hier. Een heleboel winkels zijn gesloten en een heleboel niet. Net zoals het ziekenhuis zondagsdienst draait, maar ik moest vanmorgen even naar de huisarts en die werkt gewoon net als anders.
Heb het ff gemist, de overgang naar je nieuwe baan is afgerond?quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het was wel heerlijk rustig op de weg. Stond binnen een half uur op kantoor
Dat woord is goed Nederlandsquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hier heb ik lang op zitten turen joh!
Zekersquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat woord is goed Nederlands.
Ik denk na over een jaartje Delicious voor 42,50. Best een goede deal.
studentenabonnementenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb het ff gemist, de overgang naar je nieuwe baan is afgerond?
Hmmm, ik sta nog tot juli geregisteerd bij Nyenrodequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
studentenabonnementen.
http://www.iss-online.nl/(...)icious./2025/28/wirr
Bij die site heb ik nog een bon van 7,50 liggen.
Ik bestel er wel eens de economist etcquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, ik sta nog tot juli geregisteerd bij Nyenrode
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hmmm, ik sta nog tot juli geregisteerd bij Nyenrode
DE TIMING!quote:
Ik dacht precies hetzelfde, zat hardop te lachen hier.quote:
Morgen he? Maar weet niet hoe laat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hoe laat de uitvaart van Bluezzmoedertje is?
goedquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, zat hardop te lachen hier.![]()
Hoi MeMo, hoe is het?
Maar je zit ook niet op de verjaardag van je schoonmoeder, always look on the bright side of lifequote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedalleen moet ik werken vanaf 17 dus kan niet een bevrijdingsfestivalletje ofzo meepikken dat vind ik wel een beetje jammer maarja is niet anders
![]()
en met jou, dude?
ik heb ook geen schoonmoederquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar je zit ook niet op de verjaardag van je schoonmoeder, always look on the bright side of life
Getverderrie ... wat is dat lastig te rijmen zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Zus stuurt net een SMS, dat het paardenbeest heerlijk in het weiland galoppeerde in de volle zon. De 16e krijgt ie een spuitje. Toch erg moeilijk, pijnlijk en lastig. Maar de 9e gaan Zus en ik samen een taart maken voor Apollo. Dat is iets dat ik eigenlijk al heel lang een keer wilde doen maar nooit deed, want dan krijgt ie in een klap zoveel eten binnen, kan ie ziek worden enzo. Nou gaat ie toch bijna dood, dus maakt het niet meer uit ook (...)
Mijn grote vriend
[ afbeelding ]
Het wordt een paardentaart, bestaand uit appel, peer, wortel en wat 'slobber' om het stevig te maken. Als ie het niet in een keer op eet, maar deelt met zijn paardenvriendjes is er weinig aan de handquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:29 schreef Sarabi het volgende:
Mooi dier Lein
Sterkte ermee
Krijgt hij er trouwens zelf geen pijn van van die taart?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het wordt een paardentaart, bestaand uit appel, peer, wortel en wat 'slobber' om het stevig te maken. Als ie het niet in een keer op eet, maar deelt met zijn paardenvriendjes is er weinig aan de hand
Hij heeft nu weinig pijn, het is ook nog niet zo erg met die hoef. Maar als hij geen schoenen aanheeft, loopt ie echt als drie-poten-Henkie. Met de pijnstillers erbij vermaakt hij zich goed, maar dit kan niet lang zo door blijven gaan. De zieke hoef zal gaan afbrokkelen en het wordt echt akelig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:22 schreef AnneX het volgende:
Getverderrie ... wat is dat lastig te rijmen zeg.
In de zon bewegen en de 16e is het over. Een hartgrondig bah !
* heeft eik niet eens zoveel met huisdieren !
Jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:36 schreef freecell het volgende:
Och Lein
Die taart klinkt wel als een tof plan
Hip(pique)heidquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
JaIk denk er ook nog over om er wortels rechtop in te steken bij wijze van kaarsen
Goed hoor! Er is een bevrijdingsfestival gaande in mijn achtertuin zo ongeveer (het Stadspark), maar het is mij te druk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goedalleen moet ik werken vanaf 17 dus kan niet een bevrijdingsfestivalletje ofzo meepikken dat vind ik wel een beetje jammer maarja is niet anders
![]()
en met jou, dude?
Och Lein, wat verdrietig.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Zus stuurt net een SMS, dat het paardenbeest heerlijk in het weiland galoppeerde in de volle zon. De 16e krijgt ie een spuitje. Toch erg moeilijk, pijnlijk en lastig. Maar de 9e gaan Zus en ik samen een taart maken voor Apollo. Dat is iets dat ik eigenlijk al heel lang een keer wilde doen maar nooit deed, want dan krijgt ie in een klap zoveel eten binnen, kan ie ziek worden enzo. Nou gaat ie toch bijna dood, dus maakt het niet meer uit ook (...)
Mijn grote vriend
[ afbeelding ]
Vanavond is de condoleance vanaf 19:00 en de uitvaart is morgen om 11:00 uur.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Weet iemand hoe laat de uitvaart van Bluezzmoedertje is?
Sterkte vanavond en morgen. Ook voor Bluezz.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond is de condoleance vanaf 19:00 en de uitvaart is morgen om 11:00 uur.
We gaan straks lekker op ons gemakkie naar Vianen in het oergezellige Hotel Vianen zitten, daarna uit eten bij Mamma Mia en dan lopene we dooe naar het verzorgingstehuis waar er gelegenheid is tot afscheid.
Dan weer terug naar hotel en whirlpool en dan morgenochtend met eigen vervoer achter de lijkwagen aan rijden naar crematorium in Nieuwegein.
Ik kreeg al een PM'etje van die lieve AnneX.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond is de condoleance vanaf 19:00 en de uitvaart is morgen om 11:00 uur.
We gaan straks lekker op ons gemakkie naar Vianen in het oergezellige Hotel Vianen zitten, daarna uit eten bij Mamma Mia en dan lopene we dooe naar het verzorgingstehuis waar er gelegenheid is tot afscheid.
Dan weer terug naar hotel en whirlpool en dan morgenochtend met eigen vervoer achter de lijkwagen aan rijden naar crematorium in Nieuwegein.
dat jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is net cum laude afgedanst met een zwoele dansstijlGefeliciteerd! En leuk, 4 vrouwen haha.
FFT, ik herken die fascinatie voor dingen waar je van walgt wel. Het fascineert mij enorm hoe slecht mensen kunnen zijn, misschien ook omdat ik totaal niet zou weten hoe dat in iemands hersens werkt. Hoe kà n je andere onschuldige mensen zomaar dood maken? Of martelen.... of medische experimenten op doen
Have fun, FFTquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat jamaar als ik zoiets kijk word ik zo woedend op die mensen. Kan btw ook niet begrijpen dat een acteur zo iemand wil spelen.
btw, zenuwachtig, sta in rij voor boarding. Vlieg half 3. Dankje Dude!
Waarom niet? Het is niet alsof die acteur er ook maar iets aan kan veranderen wat die man die hij speelt gedaan heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kan btw ook niet begrijpen dat een acteur zo iemand wil spelen.
Dat wil je toch heul niet weten?quote:
quote:
kom rond 1u aan in het hotel denk dus geen zonquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Nog een uurtje FFTGeniet van de vlucht en je zit over een aantal uur heerlijk in de zon aan een zwembad
Wat verstandig dat je een (hotel) kamer hebt om je terug te trekken als familiequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Dank allen![]()
Die condoleance hoeft niet zo nodig voor mij, maar ja ik ben een kind dus het mot. Zal de laatste keer zijn dat ik in haar flat ben. Broer haalt de kamer zaterdag leeg, want er is al kennis gemaakt met de dochter van de nieuwe bewoner.
/lopende band
En die mooie stoere Apollo, wat tegenstrijdig om een ogenschijnlijk gezond en sterk dier in te laten slapen eigenlijkDie taart
![]()
![]()
Wat gebeurd er met hem als ie dood is?
@ Steer, wat goed nog ff lekker blijven zitten op je mooie plekje
En FF heul veul plezier!! Genieten 2.0
Dan gaat FF hem opeten in een McKroket?quote:
dat is ook weer zo, je laat daarmee zien dat er echt monsters warenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet alsof die acteur er ook maar iets aan kan veranderen wat die man die hij speelt gedaan heeft.
En degene die Göthe in Schindlers List heeft gespeeld heeft echt een prachtig stuk werk afgeleverd.
hmm en dat is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun, FFTLekker drinken, lekker relaxen, doe niets wat wij ook niet zouden doen
Hij krijgt een spuitje in zijn stal. De stalhouder zal hem als wij weg zijn met de trekker uit de stal halen en aan het eind van het erf onder een zijl leggen. De Rendac komt Apollo de 17e ophalen met een vrachtwagen. Hij wordt naar een fabriek gebracht en deels worden verwerkt tot beendermeel, en de overblijfselen zullen verbrand worden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:32 schreef Bluezz het volgende:
En die mooie stoere Apollo, wat tegenstrijdig om een ogenschijnlijk gezond en sterk dier in te laten slapen eigenlijkDie taart
![]()
![]()
Wat gebeurd er met hem als ie dood is?
LOL neequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
Dan gaat FF hem opeten in een McKroket?
mckroket heb je daar nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan gaat FF hem opeten in een McKroket?
Veel sterkte B&G met de hele condoleance reutemeteut en de uitvaart van moedertje. FF, wees voorzichtig met de Egyptische mannen.
Het meest verontrustende aan veel van die zogenaamde 'monsters' vind ik toch dat het leuke, aardige, vriendelijke mensen waren die een uitstekende papa of mama voor hun kinderen waren en leuke buren, hulpvaardige familie etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is ook weer zo, je laat daarmee zien dat er echt monsters waren
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij krijgt een spuitje in zijn stal. De stalhouder zal hem als wij weg zijn met de trekker uit de stal halen en aan het eind van het erf onder een zijl leggen. De Rendac komt Apollo de 17e ophalen met een vrachtwagen. Hij wordt naar een fabriek gebracht en deels worden verwerkt tot beendermeel, en de overblijfselen zullen verbrand worden.
ooh ik dacht dat het erover ging als Gothe zou stervenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
LOL neeHij staat geregistreerd met zijn chip als een paard dat niet geschikt is voor menselijke consumptie. Hij heeft al heel erg veel medicijnen gehad over de afgelopen jaren, is niet meer veilig om te eten
Dat was een briljant idee van golfer he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:37 schreef AnneX het volgende:
Wat verstandig dat je een (hotel) kamer hebt om je terug te trekken als familie
te veel wordt. Scheelt een ritje...
Stroomopwekking, FFT. Da's best mooi. En het beendermeel wordt soms door veevoer gemengdquote:
Als je het zo zegt is het idd best mooi.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Stroomopwekking, FFT. Da's best mooi. En het beendermeel wordt soms door veevoer gemengdOf ook gebruikt om duurzame energie mee op te wekken. Niets mis mee. Een paard van 700-800 kilo kan je niet in een kuil in je achtertuin leggen helaas.
jaa die vuile goorlappen in de film waren rustig aan t feesten, drinken en sex met iedere keer een andere vrouw. Gek he dat van The Reader. Ik hoopte dat ze zichzelf nog een kans zou geven ook al had ze er zoveel vermoord. Bij Der Untergang zie je Hitler ook als mens en geen slachtingen eromheen wat hij deed. Doordat de hele film over zijn laatste dagen ging betrapte ik mezelf er heel even op dat ik nog medelijden met hem kreegquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meest verontrustende aan veel van die zogenaamde 'monsters' vind ik toch dat het leuke, aardige, vriendelijke mensen waren die een uitstekende papa of mama voor hun kinderen waren en leuke buren, hulpvaardige familie etc.
Ik vond 'The Reader' waarin Kate Winslet een kampbewaardster speelde juist daarom zo aangrijpend. Het was zo'n leuke vrouw...
Ja. En dat beendermeel mengen ze soms door veevoerquote:
Dat intrigeert me ook altijd als ik beelden van de oorlog of zoals gisteren over Westerbork zag.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Het meest verontrustende aan veel van die zogenaamde 'monsters' vind ik toch dat het leuke, aardige, vriendelijke mensen waren die een uitstekende papa of mama voor hun kinderen waren en leuke buren, hulpvaardige familie etc.
Eeeehhhh jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja. En dat beendermeel mengen ze soms door veevoerDus blijft hij indirect doorleven op mijn bord
zeker en fijn dat jullie iets rustigs kozen ipv bij je zusquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat was een briljant idee van golfer he?Lekker even saampjes ontspannen tussen de bedrijven door en scheelt inderdaad heen en weer rijden. Mochten ook slapen bij zus maar dat zou echt een heul slecht idee zijn geweest
Ze heeft nu haar kinderen die op goeree overflakkee wonen in huis, voor haar ook wel fijn.
als je bij spelling op goeree klikt krijg ik hoereer
Jakkie, dan zou ik gelijk vega worden / zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. En dat beendermeel mengen ze soms door veevoerDus blijft hij indirect doorleven op mijn bord
blijft ie voor altijd bij jequote:Op donderdag 5 mei 2011 13:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Geilquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[Ja bah zeg, vind die mannen daar helemaal niks. Ik ben daar pot en heb ruzie met mn vriendin ofzo
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
We gaan dinsdag het voorlopig koopcontract tekenen.
Dat laat ik geheel aan je eigen fantasie overquote:
Jaaa... goed zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef Leintjeuh het volgende:
We gaan dinsdag het voorlopig koopcontract tekenen.
Heb je zoveel pakjes in huis dan...quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:12 schreef Sarabi het volgende:
Veel sterkte B&G![]()
Ik heb even een lijstje gemaakt van eten dat we op voorraad hebben, volgens mij gaan we de komende weken geen boodschappen doen
Ach, is je normale slaaptijd dus geen probleem toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt omgeroepen: vleugel is stuk, wordt ander toestel gevraagd en ze hopen dat ie over 1,5 uur er iskom ik om 2.30u aan in hotel
Poeh, ben jij een held met vliegen?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt omgeroepen: vleugel is stuk, wordt ander toestel gevraagd en ze hopen dat ie over 1,5 uur er iskom ik om 2.30u aan in hotel
Heel veel pastasoorten in de voorraadkast en blikken groente.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je zoveel pakjes in huis dan...
Je gaat toch fruit en groenten en vis/vlees erbij kopen ?
vind 1,5 uur extra wachten zonder ergens naartoe te mogen nou niet echt van je hetquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Poeh, ben jij een held met vliegen?
* niet.
Beter dan een vliegtuig die een vleugel verliest in de lucht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind 1,5 uur extra wachten zonder ergens naartoe te mogen nou niet echt van je het
Op schiphol is anderhalf uur doorkomen nog een beetje te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind 1,5 uur extra wachten zonder ergens naartoe te mogen nou niet echt van je het
is zo maar ik mag niet van mn stoel af omdat bagagecontrole al is gedaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Op schiphol is anderhalf uur doorkomen nog een beetje te doen. Op een klein vliegveld waar niets te beleven is is dat een stuk erger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |