Ik heb er wel een paar, maar dat is tevens bewijs dat ik me verlaagd heb tot junkiegedrag, dus die worden nooit openbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn daar geen foto's van eigenlijk ?
Recreatief gebruik van de meest relaxte, stoerste en leukste gebruiker van het forum. Oh en kleurlenzen zijn hip, drugsgebruik is normaal en zijn leven is het beste leven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
Kom je niet graag bij een junk over de vloer?
Ouwe snuifdoos!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar, maar dat is tevens bewijs dat ik me verlaagd heb tot junkiegedrag, dus die worden nooit openbaar
Dat is een dinsdag? Dan ga ik mijn bar installerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Iets anders, heeft er iemand nog plannen om 10-5 nog iets speciaals te doen.
Agenda gekeken, eh werken vrees ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er op 10-5?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
heb je die nog niet af?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een dinsdag? Dan ga ik mijn bar installereneindelijk
Da's een dinsdag. Stage dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Oeh, tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet ik veel op welke dag de 10e valt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
Dat weet je pas als je in je agenda hebt gekeken?.
Kreeg ik zaterdag nog aangebodenquote:
Een complete bar in je huis? Baas!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeh, stoer. En uniek natuurlijk, dat vooral. Mag ik je aanraken?quote:
Ja hoor, snuifje?quote:
Idd, iemand die drugs aangeboden krijgt, wat een zeldzaam fenomeen!quote:
Blijkbaar is dat wel het geval bij mensen die handtasjes dragen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Idd, iemand die drugs aangeboden krijgt, wat een zeldzaam fenomeen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |