Ik heb nog nooit ook maar een letter op twitter gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom is Twitter ook zo populair, scholieren gebruiken het als SMS-vervanger.
Niet met iedereen, maar bij sommige mensen merk ik dat inderdaad. Waar ik eerst altijd netjes mijn berichtje volzette en er op z'n minst nog iets nuttigs instond, reageer ik nu zelfs soms met alleen maar een smiley. Moet ik echt gaan afleren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gebruikt je sms dus als chat? Verschrikkelijk irritant vind ik
Ja, ik zit even sneaky te fokken terwijl kleine man naar de wc is. Zo weer verder, dagje uit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Neem ff de moeite om het vorige topic op te zoeken, daarin op CTRL+F te klikken, RealZeus in te typen en zie daar.
Of wil je het op een presenteerblaadje krijgen? Vast wel
Oh, ik heb ook ballonnetjes, maar dat doe ik echt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet met iedereen, maar bij sommige mensen merk ik dat inderdaad. Waar ik eerst altijd netjes mijn berichtje volzette en er op z'n minst nog iets nuttigs instond, reageer ik nu zelfs soms met alleen maar een smiley. Moet ik echt gaan afleren.
Als je ooit verkering wil met iemand zonder scooter en een iq hoger dan 60, lijkt me dat goed.quote:
Dat geeft nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen niet die Twitter begrijpen en gebruiken.
De vraag is of ze dat wilt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je ooit verkering wil met iemand zonder scooter en een iq hoger dan 60, lijkt me dat goed.
waar moet t heen met de maatschappij als iemand met iq<60 een brommercertificaat kan halenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je ooit verkering wil met iemand zonder scooter en een iq hoger dan 60, lijkt me dat goed.
Als je op die foto doelt, die kwam ik bij toeval ergens tegen, en is van een oude niet-singles-meet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
Maar het inteeltkliekje heeft dus weer een meeting gehad? Nog smeuige details, behalve de amoebe die met een tot nu toe voor mij onbekende fokker stond te neuken in de kroeg?
Ik geloof dat het over een algemene FOK meeting ging, vorig jaar of zo.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
Maar het inteeltkliekje heeft dus weer een meeting gehad? Nog smeuige details, behalve de amoebe die met een tot nu toe voor mij onbekende fokker stond te neuken in de kroeg?
Wie heeft wie geneukt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
Was Krea op het feestje van E_M?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik geloof dat het over een algemene FOK meeting ging, vorig jaar of zo.
Singles heeft al tijden geen meeting meer gehad. Sterker nog, je was er volgens mij bij, de laatste keer.
Niet gepost igg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zijn daar geen foto's van eigenlijk ?
Dat was geen singles meet.quote:
Nope.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De vraag is of wij het willen weten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
De vraag is of ze het kan krijgen, als ze het zou willen.
Ik weet het niet. Ik las zoiets en aangezien ik tegenwoordig mijn kont afveeg met dit topic, volg ik ook niet alles meer.quote:
Ik heb er wel een paar, maar dat is tevens bewijs dat ik me verlaagd heb tot junkiegedrag, dus die worden nooit openbaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Recreatief gebruik van de meest relaxte, stoerste en leukste gebruiker van het forum. Oh en kleurlenzen zijn hip, drugsgebruik is normaal en zijn leven is het beste leven.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef Godtje het volgende:
Kom je niet graag bij een junk over de vloer?
Ouwe snuifdoos!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar, maar dat is tevens bewijs dat ik me verlaagd heb tot junkiegedrag, dus die worden nooit openbaar
Dat is een dinsdag? Dan ga ik mijn bar installerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Iets anders, heeft er iemand nog plannen om 10-5 nog iets speciaals te doen.
Agenda gekeken, eh werken vrees ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Wat is er op 10-5?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
heb je die nog niet af?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een dinsdag? Dan ga ik mijn bar installereneindelijk
Da's een dinsdag. Stage dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
Oeh, tofquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Weet ik veel op welke dag de 10e valt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Kreator het volgende:
Dat weet je pas als je in je agenda hebt gekeken?.
Kreeg ik zaterdag nog aangebodenquote:
Een complete bar in je huis? Baas!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeh, stoer. En uniek natuurlijk, dat vooral. Mag ik je aanraken?quote:
Ja hoor, snuifje?quote:
Idd, iemand die drugs aangeboden krijgt, wat een zeldzaam fenomeen!quote:
Blijkbaar is dat wel het geval bij mensen die handtasjes dragen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Idd, iemand die drugs aangeboden krijgt, wat een zeldzaam fenomeen!.
bezetting van wat?quote:
Ik heb nog nooit drugs aangeboden gekregenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, iemand die drugs aangeboden krijgt, wat een zeldzaam fenomeen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |