YT veelquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
In zo een vaart loopt dat nog niet. Voor normaal gebruik zal het echt niet duurder worden, kijk je veel youtube en skype je veel, ja, dan zal het duurder worden.
Geilquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoorde dat Nouk84 een geheime relatie heeft met Ang3l!
Kom toch alleen maar gedonder van. Ik heb hier nu 5 of 6 keer een chica aan mijn totem geregen en dat is niet bevorderlijk voor de samenwerking.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef clevy het volgende:
op mijn werk zitten er 1% waarvan 9/10e totaal niet boeit.. tis oneerlijk verdeeld
Geil!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
ANG3L!!!! OP HET MATJE! HIER NU RAP!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem nog nooit zien posten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens zijn post hist:
ONZ
ONZ RADIO#1693 Met So_Surreal_Baby als nieuwe mod ! » So_Surreal_Baby 60 95 04-05-2011 11:29
Komt hij daar, maar goed, dat was ook wel te raden.
Met dank aan de 'whatsapp' kneuzen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
Interpret zal wel x euro per GB gaan kosten.
kikkervisjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een ieder die dat gebruikt heeft inderdaad het IQ van een zeer middelmatig kikkervisje.
quote:Goedenmorgen iedereen,
In de kleder staat een witte vouwfiets met 2 lekken banden.
Van wie is de fiets?
groeten
Janneke
quote:Deze fiets is van Mohammed, die vertrok enkele jaren geleden naar Nijmegen.
Groet,
Achmed
Het kost de providers geld. Verkeer + gemis aan sms. Dan komt er vanzelf reactie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Want Whatsapp gebruikt ook zoveel dataverkeer?
En wie ben jij nu weer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:28 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Jij bent toch die impotente zak![]()
We hebben alles gehoord hoor
Ik las kledderquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
Briljante conversatie via de mail aan mailgroep 'iedereen'
[..]
[..]
staat er ook bijnaquote:
Janneke heeft niet zo'n hoge functie gok ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef Kreator het volgende:
Briljante conversatie via de mail aan mailgroep 'iedereen'
[..]
[..]
Het gaat puur om gemiste inkomsten uit het melkkoetje dat SMS heet. Dataverkeer is bullshit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
Het kost de providers geld. Verkeer + gemis aan sms. Dan komt er vanzelf reactie.
En dus is een ieder die whatsapp gebruikt een kneus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het kost de providers geld. Verkeer + gemis aan sms. Dan komt er vanzelf reactie.
is ze wel lekker dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Janneke heeft niet zo'n hoge functie gok ik.
Ook mensen in topfuncties kunnen schrijven als iemand van 8.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ook mensen in topfuncties kunnen schrijven als iemand van 8.
Ik zie het bijna dagelijks voorbij komen hier.
Janneke is telefoniste. Maar dan nog niet eens de domste. Er is er 1 die zo dom is dat ze ooit aan mij vroeg of ik vond dat ze dom was, toen ik haar de grond in boorde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet iedereen haalt mijn niveau op die snelheid. Geeft niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik snap je logica! het duurde even, maar ik snap hem!
Zie hier waarom KPN geen fan van Whatsapp is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Zonder whatsapp ga ik weer de heletijd over mijn bundel heen met smsjes.
Dan moet je niet zoveel ONZIN sms'en.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
Wat dan?quote:
dus je lult teveelquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:38 schreef Myraela het volgende:
..sms is tegenwoordig een verlengde van de hersenscheet. Echt niet normaal hoeveel en wat mensen allemaal sms'en. Als iemand dat bij mij doet gaat er een baksteen door de ruit.quote:
Zelfs zonder vermicelli-wannabe consumptie lukt je dat nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wie ben jij nu weer?
Krijgen we hier nu alle sensatiezoekertjes?
Jezus crisis..... Als ik alfebetsoep had gegeten kon ik nog een intelligentere post uitpoepen dan dit hierboven zeg
Oh, iets over dat ie verder is gegaan met z'n leven en dat men hier zo sneu is dat hij er steeds bij gehaald wordt. Zoiets. Staat ergens in 't vorige topic.quote:
Neem ff de moeite om het vorige topic op te zoeken, daarin op CTRL+F te klikken, RealZeus in te typen en zie daar.quote:
Daarom is Twitter ook zo populair, scholieren gebruiken het als SMS-vervanger.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
..sms is tegenwoordig een verlengde van de hersenscheet. Echt niet normaal hoeveel en wat mensen allemaal sms'en. Als iemand dat bij mij doet gaat er een baksteen door de ruit.
En hij heeft een punt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, iets over dat ie verder is gegaan met z'n leven en dat men hier zo sneu is dat hij er steeds bij gehaald wordt. Zoiets. Staat ergens in 't vorige topic.
Kun je ook makkelijker gesprekken via sms sturen zonder te denken: waar ging het ook alweer over? Want nu zie je alle sms'jes onder elkaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Met mijn oude telefoon smste ik niet veel, maar sinds die iphone en die stomme wolkjes, maak ik hele korte berichten en gaat het ineens een stuk sneller.
Je gebruikt je sms dus als chat? Verschrikkelijk irritant vind ikquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Met mijn oude telefoon smste ik niet veel, maar sinds die iphone en die stomme wolkjes, maak ik hele korte berichten en gaat het ineens een stuk sneller.
Als het zo ging is dat ook wel terecht. Doe het waar hij bij is, of doe het niet. Mensen die achteraf stoer doen, zijn minstens net zo mongolide als RZ wanneer hij zijn medicatie is vergeten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, iets over dat ie verder is gegaan met z'n leven en dat men hier zo sneu is dat hij er steeds bij gehaald wordt. Zoiets. Staat ergens in 't vorige topic.
Oh, zonder twijfel. Alleen het kwam nogal als mosterd na de maaltijd, hij is een hele tijd niet ter sprake gekomen, dacht ik.quote:
Zonder te denkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook makkelijker gesprekken via sms sturen zonder te denken: waar ging het ook alweer over? Want nu zie je alle sms'jes onder elkaar
Hij heeft ook gelijk met z'n post hoorquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het zo ging is dat ook wel terecht. Doe het waar hij bij is, of doe het niet. Mensen die achteraf stoer doen, zijn minstens net zo mongolide als RZ wanneer hij zijn medicatie is vergeten.
Ik begrijp mensen niet die Twitter begrijpen en gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom is Twitter ook zo populair, scholieren gebruiken het als SMS-vervanger.
Ik heb nog nooit ook maar een letter op twitter gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Daarom is Twitter ook zo populair, scholieren gebruiken het als SMS-vervanger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |