Maar wat boeit het verder? In 2012 gaan we er toch allemaal aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
Heel erg lekker gezellig samen met de kop in het zand
Alleen als we vaart maken met nano-technologie, quantum-computing en artificial intelligence.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar wat boeit het verder? In 2012 gaan we er toch allemaal aan.
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk er nu al naar uitIs er al een specifieke datum bekend?
Ja kak, doe het dan voor de 17e.. dan ben ik nog een jaartje jonger en goddelijker als ik naar de hemel gaquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.
Brabo's.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
NL'ers doen aangifte moord op Osama
dan ben je ook niet helemaal lekker imho
Op zich vind ik het wel een goed iets. Hij was ongewapend etc. Zomaar iemand doodschieten omdat je diegene niet mag is niet goed. Berechten hadden ze.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
Het is alleen iets moeilijker af te steken en weg te duwen dan friesland.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Brabo's.. Dat zijn helemaal geen nederlanders.
Gewoon de rivier-dijken doorsteken aan de goede kant. Zo hoog ligt het nu ook weer niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is alleen iets moeilijker af te steken en weg te duwen dan friesland.
Stond gisteren ook al op de FP. Stefan is nog niet helemaal wakker zeker?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef rival het volgende:
Klopt, wij zijn beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Brabo's.. Dat zijn helemaal geen nederlanders.
Oh, dat magquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef Techno het volgende:
[..]
22 december. Kan ook de 23e zijn. Anders even navragen in TRU, die weten het wel.
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel een goed iets. Hij was ongewapend etc. Zomaar iemand doodschieten omdat je diegene niet mag is niet goed. Berechten hadden ze.
(aan de andere kant begrijp ik die kogel door de kop prima)
en zo is de VS geen haar beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersHem vermoorden is niet legaal, maar wordt gewoon gedoogd, vermoed ik.
Oog om oog, tand om tand?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares, dat waren de lui in de Twin Towers ook, immersHem vermoorden is niet legaal, maar wordt gewoon gedoogd, vermoed ik.
Zoals het in de bijbel staat hè? Gewoon een paar duizend onschuldige moslims vermoorden!quote:
Was ik er maar niet groot mee geworden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het Oude Testament. Wie is er niet groot mee geworden?
Ik weet niet precies hoe het zit, maar er zijn verdragen van de VN die een dergelijke actie gedogen.quote:
En met de VS alle andere landen op de wereld.quote:
Wat heeft Holland hiermee te maken, wij hebben niets gedaan! Ik stem tegen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met de VS alle andere landen op de wereld.
Oh, met de moord op Bin Laden niks, maar blader de Nederlandse geschiedenis maar door. Wij zijn geen haar beterquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat heeft Holland hiermee te maken, wij hebben niets gedaan! Ik stem tegen!
Jij misschien niet, ik wel. Heb niemand in mijn leven vermoordquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, met de moord op Bin Laden niks, maar blader de Nederlandse geschiedenis maar door. Wij zijn geen haar beter
En er dan niet bij zetten om welke geur het gaat hequote:Op woensdag 4 mei 2011 10:28 schreef ArTiC het volgende:
Speciaal voor Samzz![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eiliger-gevoel.dhtml
Ik wel in ieder geval.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Het Oude Testament. Wie is er niet groot mee geworden?
Precies, nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij misschien niet, ik wel. Heb niemand in mijn leven vermoord(nog niet althans)
Wel. Mijn hart.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij misschien niet, ik wel. Heb niemand in mijn leven vermoord(nog niet althans)
En kijk wat er van je geworden is.. Uitschot! Een draak van een dragqueenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval.
Dan kletste ik weer te veel tijdens Science Fiction... uh... Godsdienstles... en dan moest ik weer hele bladzijdes van de Bijbel overschrijven
Nee liefjeeee, dat was een interpretatie- en een rekenfoouuuhooouuut! 2012 is verlegd naar later ergens!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:11 schreef Techno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En kijk wat er van je geworden is.. Uitschot! Een draak van een dragqueen
Heul niet! Het staat in TRU dus het is waar!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
Nee liefjeeee, dat was een interpretatie- en een rekenfoouuuhooouuut! 2012 is verlegd naar later ergens!
Kusje erop?!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welja... breek mijn hart en stomp er nog eens op OOK zeg!
Ik wist wel dat je nog mee aan het lezen wasquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef RealZeus het volgende:
* graf open schuift.
Zo, hier maar eens even posten:
Ik heb de afgelopen maanden dit topic eens gevolgd en het valt me op hoevaak ik nog voorbij kom. Sommigen van jullie hebben blijkbaar een dusdanig saai leven dat ze het toch regelmatig over mij moeten hebben.
En dat is best kansloos want dat waren namelijk de mensen die zeiden dat ik door moest gaan met mijn leven. Diezelfde mensen doen niet anders dan achterom kijken.
Maar goed: ik zal jullie nieuwsgierigheid maar even bevredigen, misschien houdt dat gezeik dan eens op:
Ja, ik heb een vriendin en als ik kijk hoe deze relatie loopt dan kan ik inderdaad niet anders dan concluderen dat dat met LDG niks voorstelde. En ik denk nu:"Dat ik me daar druk om gemaakt heb... "
Van mijn onzekerheid is, jammer genoeg voor jullie, niks meer over.
Destijds heb ik besloten om door te gaan met mijn leven: wat ik als RZ ook post, altijd zal het gelinkt worden aan hoe ik op mijn slechte momenten reageerde. En slechts een paar mensen hadden het fatsoen om te vragen hoe het echt zat, of wisten hoe het echt zat. De rest zat en zit vooral zijn eigen frustratie bot te vieren.
Godtje en Artic die regelmatig mijn naam laten vallen en Peurac die zelfs een foto van mijn vriendin gaat posten... als ik dat soort dingen zie weet ik wel wie sneuer is dan ik in mijn slechtste dagen.
En natuurlijk heb ik ook veel shit gepost maar er wordt hier gedaan alsof ik de enige ben die post dat er een meisje in zijn bed ligt, dat zie ik hier wel meer doen. ( Hè Peurac?)
En werkelijk in elke post van mij wordt ook maar iets gezocht om me af te zeiken. Ik weet het niet, maar worden jullie daar nou echt zo geil van? Heb je zelf een dusdanig saai leven dat je je nog steeds met het mijne moet bemoeien?
En bovenal : vinden jullie dat niet vreselijk kansloos?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef ArTiC het volgende:
Ik wist wel dat je nog mee aan het lezen was
bedankt voor het bewijs, dit maakt mijn dag/week/maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |