Gelukkig niet.... anders zouden we niet met zo'n kredietzeepbel zitten die dit alles mogelijk gemaakt heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed, blijkbaar heeft niet iedereen meer zulke normen en waarden tegenwoordig.
Gelukkig maar dan dat het hebben van een uitkering niet op jou van toepassing is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:00 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen de bankster die mij mijn huis uitgezet heeft, toen kreeg ik van hem het advies om ook gewoon mijn handje op te gaan houden. Achteraf gezien was dat gewoon een briljant advies...
[..]
Lucky bastard
[..]
Ik kan ook buiten gaan hardlopen... maar waarom zou je dat doen als je ook gratis op kosten van de samenleving naar de dames in de sportschool kan staren
Je bedoelt die uitvreters van een uitkeringstrekkers? Inderdaad, gelijk afschieten dat tuig. Je moet het maar durven zeg, een beetje uit de staatskas vreten en vervolgens afgeven op mensen die een wettelijke regeling gebruiken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gelukkig niet.... anders zouden we niet met zo'n kredietzeepbel zitten die dit alles mogelijk gemaakt heeft
Dan zeggen ze dat de waarde is gedaald maar dat ze dat geen moer uitmaakt omdat ze prettig wonen. Vaak hebben ze ook nog een blaag geproduceerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:25 schreef xenobinol het volgende:
[..]
En dan? Gaan ze dan ook eerlijk in gesprek met die mensen? Of houden ze alsnog de schijn op dat het allemaal heerlijk en hemels is?
Gewoon niet toegeven is de oplossing.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat de waarde is gedaald maar dat ze dat geen moer uitmaakt omdat ze prettig wonen. Vaak hebben ze ook nog een blaag geproduceerd.
Dat levert weer kinderbijslag op; en daarmee kunnen de hypotheeklasten mede van worden betaald.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat de waarde is gedaald maar dat ze dat geen moer uitmaakt omdat ze prettig wonen. Vaak hebben ze ook nog een blaag geproduceerd.
Ja. Want die kinderbijslag dekt natuurlijk ruimschoots de werkelijke kosten van een kind.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:33 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat levert weer kinderbijslag op; en daarmee kunnen de hypotheeklasten mede van worden betaald.
Zo werkt dat in dit overvolle Nederland.
Je bent niet zo slim he ? bijvlagenquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja. Want die kinderbijslag dekt natuurlijk ruimschoots de werkelijke kosten van een kind.
Nee. Inderdaad. Maar toch voel ik een plaatsvervangende schaamte als ik jouw redenaties lees...quote:
Er staat hier zoveel crap in dat het niet eens zin heeft erop te reageren. Kan je aub teruggaan naar BNW, daar accepteren ze misschien dit soort kul, hier doen we dat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je bent niet zo slim he ? bijvlagen![]()
Ik zal het je even uitleggen hoe het werkt in Nederland:
de kinderbijslag is een bonus op familie-produktie om het land nog voller te maken, zodat er steeds meer tekort is aan bouwgrond en woonruimte, zodat de huizenprijzen hard blijven stijgen op de lange termijn. De 2e bonus in dit draaideurssysteem is de fiscale aftrek van de hypotheekrente.
Pardon? De zeepbellenblazers produceren al jarenlang crap, dat hebben we ook allemaal geaccepteerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat hier zoveel crap in dat het niet eens zin heeft erop te reageren. Kan je aub teruggaan naar BNW, daar accepteren ze misschien dit soort kul, hier doen we dat niet.
Echt, je alu hoedje mag weer uit de kastquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je bent niet zo slim he ? bijvlagen![]()
Ik zal het je even uitleggen hoe het werkt in Nederland:
de kinderbijslag is een bonus op familie-produktie om het land nog voller te maken, zodat er steeds meer tekort is aan bouwgrond en woonruimte, zodat de huizenprijzen hard blijven stijgen op de lange termijn. De 2e bonus in dit draaideurssysteem is de fiscale aftrek van de hypotheekrente.
Dus mensen nemen kinderen vanwege de kinderbijslagquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:53 schreef inXs het volgende:
Echt, je alu hoedje mag weer uit de kastHet geloven in het feit dat kinderbijslag in het leven is geroepen om de huizenprijzen hoog te houden... Gewoon te triest voor woorden.
Kinderbijslag is inderdaad in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat mensen kinderen nemen, iemand moet voor ons pensioen zorgen.
Bemoei je er niet mee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Pardon? De zeepbellenblazers produceren al jarenlang crap, dat hebben we ook allemaal geaccepteerd
Mijn zus gaat dit jaar een keer extra op vakantie want ze heeft haar overwaarde gecashed.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef SeLang het volgende:
Mijn zus slaat dit jaar haar zomervakantie over want haar huis staan nog steeds te koop
Dit is een openbaar forum toch? Anders ga je maar lekker pm-enquote:
Dan richt ze haar huis toch even anders in... voelt het net alsof je op vakantie bentquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef SeLang het volgende:
Mijn zus slaat dit jaar haar zomervakantie over want haar huis staan nog steeds te koop
Is ze nog vrijgezelquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn zus gaat dit jaar een keer extra op vakantie want ze heeft haar overwaarde gecashed.
Ik ga elk jaar ca 5 maanden op vakantie.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef xenobinol het volgende:
Overigens was het 10 jaar geleden dat ik voor het laatste met vakantie ging
Ze heeft wel een 2e huis waar ze een paar weekjes naar toe kan. Ook lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het prima dat iemand als Bankfurt zijn ideeen mag posten op een forum, maar dat hoeft niet in een huizentopic te zijn. Dat jij dan vervolgens in zijn reet kruipt is niet echt wenselijk voor dit topic Xeno.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dit is een openbaar forum toch? Anders ga je maar lekker pm-en
Da's inderdaad tof, op vakantie naar één straat verderop.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:02 schreef manny het volgende:
[..]
Ze heeft wel een 2e huis waar ze een paar weekjes naar toe kan. Ook lekker.
Mmmm.. ik kom wel regelmatig in het buitenland maar dat is altijd voor werkzaamheden, dan pak je af en toe even een vrije dag om wat leuks te doenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar ca 5 maanden op vakantie.
Dat kan omdat ik huur en altijd gehuurd heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |