gelukkig voor de sollicitatie niet (meer) belangrijk, voor inschaling en doorstroming nog steeds wel...quote:Op maandag 16 mei 2011 23:20 schreef doorzuipenmanagerworden het volgende:
Wat is je huidskleur/geslacht?
Klote dat je met wisselende diensten van de politie nooit een fatsoenlijke sport kunt doen behalve fitness.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:52 schreef Five_Horizons het volgende:
Dat parcours gaat er vanaf volgend jaar voor zorgen dat er een hoop blauw niet meer op straat te vinden is, dus zorg ervoor dat je conditie goed is.....
Ik denk dat dit gewoon een wereldrecord is. Goed bezig!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:19 schreef Pro_Shifty het volgende:
Tips:
De sporttest is niet moeilijk vond ik zelf. Ik liep hem toen in 2.32 sec
squashen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klote dat je met wisselende diensten van de politie nooit een fatsoenlijke sport kunt doen behalve fitness.
gaat lastig in je eentje.quote:
Je hebt toch vrienden...quote:
die dan maar net dezelfde wisseldiensten moeten hebbenquote:
Whahaha neehee, gaat over Topcat! ken je klassiekers. Hoe heet die agent ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:28 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij bedoelt zeker Dribbel, die hond van de kinderboeken.
Ja maar je bent zelfs als je in je avondshifts zit altijd wel een paar avonden per week vrij tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die dan maar net dezelfde wisseldiensten moeten hebben.
De ervaring leert dat 'af en toe een keertje als het zo uit komt squashen' ipv op een vaste dag dat dan die vriend ook liever een andere squashmaat zoektquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelfs als je in je avondshifts zit altijd wel een paar avonden per week vrij toch
Hahahah ik moest toch wel hard lachenquote:
http://www.kombijdepolitie.nl/Pages/default.aspxquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:33 schreef HenkXL het volgende:
Ben wel enigszins benieuwd, je geeft te kennen dat je solliciteert voor de functie agent. Heb je al enige ervaring bij de politie in het algemeen? En/of welke diploma's / opleidingen heb je? Ik neem toch aan dat niet iedereen zomaar in aanmerking komt hiervoor. Of is het een soort van opleiding tot agent?
beveiliging? straatcoach? toezichthouder? boa gemeente?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Roces18 het volgende:
Duh, wat denk jij Henk, dat iedereen ervaring moet hebben in het agent zijn? Waar doe je die ervaring anders op dan bij de politie zelf?
Tijdens nachtdiensten heb ik veel moeite om te trainen. Ik ben dan erg moe en kost mij veel moeite om naar de sportschool te gaan. Ook gaat je hele sociale leven naar de knoppen. Weekenden en feestdagen werken. Avonddiensten waarbij je tot 22.00 of 23.00 werkt. Je komt op verjaardagen binnen waarbij het overgrote deel al aangeschoten is.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja maar je bent zelfs als je in je avondshifts zit altijd wel een paar avonden per week vrij toch
Haha, ik was niet de snelste. Het record stond toen op 2.30 sec. Maar als je een sport wilt beoefenen waarbij je conditie goed wordt:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:41 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Ik denk dat dit gewoon een wereldrecord is. Goed bezig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |