toch wel, zonder diploma moet je een zwemtest doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Haque het volgende:
Ja ik neem aan dat je die thuis mag latendat geloven ze ook wel als je het gewoon zegt, hebben zij geen bewijs voor nodig.
Zelf al moet ik op water en brood leven. Ik wil dit echt gaan doen. Het past precies bij mij!quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Je moet je wel voorbereiden op een laag salaris.
dan moet je er gewoon vol voor gaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 08:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zelf al moet ik op water en brood leven. Ik wil dit echt gaan doen. Het past precies bij mij!
Zorg dat je niet in paniek raakt, want dan ga je dom brabbelen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:50 schreef Dibble het volgende:
Ik ben vooral bang dat ik op een gegeven moment ga stamelen en met moeilijke termen begin rond te gooien waar ik zelf niet eens zoveel van begrijp en het gesprek zo vast gaat lopen. Dat moet dus absoluut niet gaan gebeuren. Hoe kan ik hier het best mee omgaan?
Vorens krijgen we wel een voorlichting dus ik neem mijn aantekeningen schrift in ieder geval wel mee.
Ik ben wel benieuwd wat je reden was om te stoppen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:55 schreef nattermann het volgende:
Bereid je voor op een gesprek dat vooral over je gevoel gaat. Althans, toen ik 3 jaar geleden dat gesprek had in Limburg-Noord ging het vooral over het gevoel dat ik erbij had.
Overigens is dat dezelfde reden waarom ik 1 jaar geleden gestopt ben bij de politie
Omdat de politie in Nederland maar één ding doet, en dat is geld binnenharken voor de overheid. Boeven vangen zit er niet in, iedere scheet die je laat moet op papier gezet worden, alles moet worden verantwoord. Daarvoor ga ik niet bij de politie werken. Dan had ik wel bij de belastingdienst gesolliciteerd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:59 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je reden is om te stoppen?
jammer is dat he, je wilt boeven vangen, kut jeugd in mekaar timmeren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Omdat de politie in Nederland maar één ding doet, en dat is geld binnenharken voor de overheid. Boeven vangen zit er niet in, iedere scheet die je laat moet op papier gezet worden, alles moet worden verantwoord. Daarvoor ga ik niet bij de politie werken. Dan had ik wel bij de belastingdienst gesolliciteerd.
Het gevoel klopte dus niet
Dan heb je altijd nog kutjeugd met petjes in Golfjes. 100% scoringskansquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef drvc het volgende:
[..]
jammer is dat he, je wilt boeven vangen, kut jeugd in mekaar timmeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |