Nee!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou jij de knapste man die je je kan voorstellen die ook nog eens beroemd is aan je lijf laten zitten?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind 'gewillige veulentjes' klinken als 'lekker kwetsbaar' en heerlijk om te verkrachten.
Dat is wat anders, het ging over het stadium eerste gezicht dacht ik. Maar okequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef missyB het volgende:
ik deel die mening dus niet met je.
en als ik de juiste man heb kan ik idd een gewillig veulen zijn en dat wil toch echt niet zeggen dat ik geen zelfrespect heb hoor.
Ik zie het meer als me kunnen overgeven aan iemand waar ik van hou en dat vertrouwen in hem heb maar goed.
jij vind het zo klinken ik dus niet,
ikke welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zou jij de knapste man die je je kan voorstellen die ook nog eens beroemd is aan je lijf laten zitten?
En dat is... Raar?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook quasimodo daten, want hey, uiterlijk doet er immers niet toe.
ik heb dat nergens uit opgemaakt, iemand maakt d eopmerking dat ie hoopt dat richard een gewillig veulentje tegenkomt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is wat anders, het ging over het stadium eerste gezicht dacht ik. Maar oke
Geen nekhaar? huh?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
En wat verstaan we onder verzorging? Geknipte nagels, goed luchtje, geen nekhaar?
Andersom gebeurt het ook, maar dat is denk ik ook meteen het grootste probleem van veel mensen hier die verder geen zware psychische problemen hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Dat "beaamt dat!!!!!" waren haar woorden en niet die van alle vrouwen, natuurlijk![]()
Waarom doen sommige (veel) mannen dat eigenlijk? Ik merk het vaker - Dat uitgaan van de mening/het gedrag van één vrouw?
Ja, dat is best raar want dat druist regelrecht tegen de menselijke natuur in.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dat is... Raar?
Als we ooit eens meeten zal ik eens wat pasfoto's laten zien van dates uit het verleden dan, als je me niet gelooft.
Tuurlijk is vleeskeuring houden leuk met vriendinnen onder mekaar, maar als ik doelgericht op 'jacht' ga, tellen qua uiterlijk niet de looks maar de uitstraling en verzorging.
Je bent te kieskeurig. Lelijk is sowieso een nogal extreem woord, kan je beter vervangen door onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Even serieus.. wij willen allemaal geen lelijke partner, toch? Alleen wat mij hier opvalt is dat als ik iemand lelijk vind, het merendeel diegene knap vindt hier. Waar heeft dat mee te maken? Ben ik te kieskeurig of zijn jullie te makkelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Even serieus.. wij willen allemaal geen lelijke partner, toch? Alleen wat mij hier opvalt is dat als ik iemand lelijk vind, het merendeel diegene knap vindt hier. Waar heeft dat mee te maken? Ben ik te kieskeurig of zijn jullie te makkelijk.
Je bent zoiezo te kieskeurig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Daar had ik het ook niet over; dat geloof ik allemaal wel. Alleen het aspect dat je je als een gewillig veulentje zou kunnen voelen voor mensen die je alleen van tv kent viel me erg op. Maar dat kan ook wel aan mij liggen... ik vind veel celeb-dames ook wel knap, maar daar zit totaal geen gevoel bij. Ik zie echter wel bij concerten van knappe zangers altijd hordes gillende meiden en groupies enzo... het zal wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef missyB het volgende:
ach kom zeg we gaan toch allemaal in eerste instantie op looks af.
Dames stappen niet op iemand afquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef missyB het volgende:
maar je gaat niet op iemand af in een bar wiens hoofd je al niet aan staat.
Smaken verschillen nu eenmaal. Er zijn zat vrouwen die de massa mooi vindt, maar die mij niet zoveel doen. Dat wil dus niet zeggen dat ik ze lelijk vind, alleen dat het mijn smaak niet is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik zou ook knikkende knieën krijgen hoor, al is het maar omdat er een wereldster voor je neus staatquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En laten Brad Pitt en George Clooney nou net volgens veel mensen hoog scoren qua uitstraling en verzorging. Dus tsja, waarom zou iemand daar dan alleen knikkende knieën van mogen krijgen als ze geen zelfrespect heeft?
en waarom omdat er een andere mening is is de ander maar kieskeurig?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, je mist wat relevante info over hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef missyB het volgende:
[..]
en waarom omdat er een andere mening is is de ander maar kieskeurig?
of mis ik wat relevante info over iwh?
Er bestaat enige objectiviteit wat lelijkheid betreft. Sommige mensen kán je gewoon niet lelijk noemen, je kan wel zeggen dat ze je type niet zijn. Maar als je ze lelijk noemt, zeg je per definitie dat ze zo onaantrekkelijk zijn dat ze niemand's type zouden kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef missyB het volgende:
[..]
en waarom omdat er een andere mening is is de ander maar kieskeurig?
of mis ik wat relevante info over iwh?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar één voorbeeldje. Miley Cirus. Ik vind dat zo'n lelijk wijf, serieus. Ze lijkt op een kat met scheve tanden en ze heeft zoveel make-up op en toch blijft ze in mijn ogen super lelijk
Kijk, Miley Cyrus is mijn type niet (en dat is niet haar beste foto) maar ik kan zeker wel snappen waarom iemand anders haar wel helemaal top zou vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar één voorbeeldje. Miley Cirus. Ik vind dat zo'n lelijk wijf, serieus. Ze lijkt op een kat met scheve tanden en ze heeft zoveel make-up op en toch blijft ze in mijn ogen super lelijk
Het is niet jouw type prima (mijne ook niet echt) maar lelijk is ze zeer zeker niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als george clooney voorbij komt val ik stante pede in zijn bed,verder moet ie zn mond houden en mooi zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar had ik het ook niet over; dat geloof ik allemaal wel. Alleen het aspect dat je je als een gewillig veulentje zou kunnen voelen voor mensen die je alleen van tv kent viel me erg op. Maar dat kan ook wel aan mij liggen... ik vind veel celeb-dames ook wel knap, maar daar zit totaal geen gevoel bij. Ik zie echter wel bij concerten van knappe zangers altijd hordes gillende meiden en groupies enzo... het zal wel.
[..]
Dames stappen niet op iemand af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |