abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:00:49 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96347979
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou jij de knapste man die je je kan voorstellen die ook nog eens beroemd is aan je lijf laten zitten?
Nee! :r
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96347991
quote:
8s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee! :r
Wat zijn we vrolijk vandaag zeg.
pi_96347994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee dus!
Dan zou je dus ook quasimodo daten, want hey, uiterlijk doet er immers niet toe.
pi_96348001
sorry vergat te quoten ik reageerde op:
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind 'gewillige veulentjes' klinken als 'lekker kwetsbaar' en heerlijk om te verkrachten. :r
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:01:52 #215
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96348023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef missyB het volgende:
ik deel die mening dus niet met je.

en als ik de juiste man heb kan ik idd een gewillig veulen zijn en dat wil toch echt niet zeggen dat ik geen zelfrespect heb hoor.
Ik zie het meer als me kunnen overgeven aan iemand waar ik van hou en dat vertrouwen in hem heb maar goed.

jij vind het zo klinken ik dus niet,
Dat is wat anders, het ging over het stadium eerste gezicht dacht ik. Maar oke :)
pi_96348030
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zou jij de knapste man die je je kan voorstellen die ook nog eens beroemd is aan je lijf laten zitten?
ikke wel
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:03:53 #217
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96348088
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef Techno het volgende:

[..]

Dan zou je dus ook quasimodo daten, want hey, uiterlijk doet er immers niet toe.
En dat is... Raar? :?
Als we ooit eens meeten zal ik eens wat pasfoto's laten zien van dates uit het verleden dan, als je me niet gelooft.

Tuurlijk is vleeskeuring houden leuk met vriendinnen onder mekaar, maar als ik doelgericht op 'jacht' ga, tellen qua uiterlijk niet de looks maar de uitstraling en verzorging.
pi_96348104
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat is wat anders, het ging over het stadium eerste gezicht dacht ik. Maar oke :)
ik heb dat nergens uit opgemaakt, iemand maakt d eopmerking dat ie hoopt dat richard een gewillig veulentje tegenkomt.
Hoe je dan zelf het gewillige veulen interpreteert is dan aan jezelf.
Ik zag mezelf al hupsend in de wei hoor.
pi_96348117
En wat verstaan we onder verzorging? Geknipte nagels, goed luchtje, geen nekhaar?
Ron Paul 2012
pi_96348183
Vrouwen met nekhaar of van die speknekken :r
Gewillige veulentjes die overal mee akkoord gaan en geen mening hebben :r
pi_96348192
En laten Brad Pitt en George Clooney nou net volgens veel mensen hoog scoren qua uitstraling en verzorging. Dus tsja, waarom zou iemand daar dan alleen knikkende knieën van mogen krijgen als ze geen zelfrespect heeft?
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:07:16 #222
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96348230
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:04 schreef Supersoep het volgende:
En wat verstaan we onder verzorging? Geknipte nagels, goed luchtje, geen nekhaar?
Geen nekhaar? huh? :D
Geknipte nagels vind ik idd een goed criterium voor verzorgd. Schone handen sowieso.
Luchtje hoeft helemaal niet, als er maar geen overheersende... andere geur is. :P
En gewassen haar. En meer kleding dan gaten. ;)
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:07:54 #223
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96348258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Dat "beaamt dat!!!!!" waren haar woorden en niet die van alle vrouwen, natuurlijk ;)
Waarom doen sommige (veel) mannen dat eigenlijk? Ik merk het vaker - Dat uitgaan van de mening/het gedrag van één vrouw?
Andersom gebeurt het ook, maar dat is denk ik ook meteen het grootste probleem van veel mensen hier die verder geen zware psychische problemen hebben.

Ze horen 1 vrouw zeggen "ik val niet op dit" of "ik val niet op dat" of "als een jongen zo is, dan moet ik hem niet hebben" en denken meteen dat dat bij iedere vrouw is en dat ze kansloos zijn.

En dan horen ze hun vrienden opscheppen over hoeveel meisjes ze hebben gehad (meestal leugens) en horen ze van hun vrienden hoe ze dat voor elkaar kregen (ook meestal leugens), en denken ze dat ze allerlei dingen moeten doen die niet in hun nature ligt. Terwijl ze eigenlijk gewoon hunzelf moeten zijn en lekker in hun vel zitten.

Bijvoorbeeld Micson, ik ken je vrienden niet, maar ik denk echt niet dat allemaal zo gevorderd zijn met meisjes en daten zoals jij denkt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96348292
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
En dat is... Raar? :?
Als we ooit eens meeten zal ik eens wat pasfoto's laten zien van dates uit het verleden dan, als je me niet gelooft.

Tuurlijk is vleeskeuring houden leuk met vriendinnen onder mekaar, maar als ik doelgericht op 'jacht' ga, tellen qua uiterlijk niet de looks maar de uitstraling en verzorging.
Ja, dat is best raar want dat druist regelrecht tegen de menselijke natuur in.
Is goed, heb je morgen wat te doen? B-)

En uiterlijk maakt geen onderdeel uit van je uitstraling? Je zou toch haast denken van wel. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 17:08:51 ]
pi_96348324
Nou sorry hoor maar ik ga toch echt wel voor de ietwat aantrekkelijke man.
Ik zou de lelijkste man uit de bar niet 1 2 3 aanspreken nee, wie weet na avondje gezellig kletsen aan de bar dat ik ander dingen aan hem interessant vind maar om te scoren zou ik de zgn lelijke man niet gelijk aanspreken
pi_96348359
Even serieus.. wij willen allemaal geen lelijke partner, toch? Alleen wat mij hier opvalt is dat als ik iemand lelijk vind, het merendeel diegene knap vindt hier. Waar heeft dat mee te maken? Ben ik te kieskeurig of zijn jullie te makkelijk.
pi_96348369
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Even serieus.. wij willen allemaal geen lelijke partner, toch? Alleen wat mij hier opvalt is dat als ik iemand lelijk vind, het merendeel diegene knap vindt hier. Waar heeft dat mee te maken? Ben ik te kieskeurig of zijn jullie te makkelijk.
Je bent te kieskeurig. Lelijk is sowieso een nogal extreem woord, kan je beter vervangen door onaantrekkelijk.
Ron Paul 2012
pi_96348381
dat is gewoon een heel persoonlijk iets waar niemand wat over te zeggen heeft als de ander er anders over denkt
quote:
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:11:29 #229
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96348389
quote:
Je bent zoiezo te kieskeurig.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_96348422
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef missyB het volgende:
ach kom zeg we gaan toch allemaal in eerste instantie op looks af.
Daar had ik het ook niet over; dat geloof ik allemaal wel. Alleen het aspect dat je je als een gewillig veulentje zou kunnen voelen voor mensen die je alleen van tv kent viel me erg op. Maar dat kan ook wel aan mij liggen... ik vind veel celeb-dames ook wel knap, maar daar zit totaal geen gevoel bij. Ik zie echter wel bij concerten van knappe zangers altijd hordes gillende meiden en groupies enzo... het zal wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 16:52 schreef missyB het volgende:
maar je gaat niet op iemand af in een bar wiens hoofd je al niet aan staat.
Dames stappen niet op iemand af ;).
pi_96348423
quote:
Smaken verschillen nu eenmaal. Er zijn zat vrouwen die de massa mooi vindt, maar die mij niet zoveel doen. Dat wil dus niet zeggen dat ik ze lelijk vind, alleen dat het mijn smaak niet is. :s)
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:12:39 #232
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96348428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef moneyfornothing het volgende:
En laten Brad Pitt en George Clooney nou net volgens veel mensen hoog scoren qua uitstraling en verzorging. Dus tsja, waarom zou iemand daar dan alleen knikkende knieën van mogen krijgen als ze geen zelfrespect heeft?
Ik zou ook knikkende knieën krijgen hoor, al is het maar omdat er een wereldster voor je neus staat :') Maar niet omdat 'ie zo leuk is en ik voor hem best wel even onder tafel zou duiken als een gewillig hoertje veulentje. Snapte ;)
Dat is wat ik bedoelde toen Maanvis stelde dat vrouwen vanzelf gewillig (:r) worden als er een George Clooney naar ze zou kijken. Bull dus.
pi_96348443
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:11 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je bent zoiezo te kieskeurig.
en waarom omdat er een andere mening is is de ander maar kieskeurig?
of mis ik wat relevante info over iwh?
pi_96348472
Ja maar één voorbeeldje. Miley Cirus. Ik vind dat zo'n lelijk wijf, serieus. Ze lijkt op een kat met scheve tanden en ze heeft zoveel make-up op en toch blijft ze in mijn ogen super lelijk :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:14:01 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96348474
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef missyB het volgende:

[..]

Ja, je mist wat relevante info over hem.
pi_96348487
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef missyB het volgende:

[..]

Er bestaat enige objectiviteit wat lelijkheid betreft. Sommige mensen kán je gewoon niet lelijk noemen, je kan wel zeggen dat ze je type niet zijn. Maar als je ze lelijk noemt, zeg je per definitie dat ze zo onaantrekkelijk zijn dat ze niemand's type zouden kunnen zijn.

Dat gaat te ver. Iwannabehigh doet dat redelijk vaak. Nu dus ook met Miley Cyrus, dat bedoel ik. :')
Ron Paul 2012
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:14:46 #237
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_96348504
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja maar één voorbeeldje. Miley Cirus. Ik vind dat zo'n lelijk wijf, serieus. Ze lijkt op een kat met scheve tanden en ze heeft zoveel make-up op en toch blijft ze in mijn ogen super lelijk :r

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, Miley Cyrus is mijn type niet (en dat is niet haar beste foto) maar ik kan zeker wel snappen waarom iemand anders haar wel helemaal top zou vinden.
pi_96348520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef iwannabehigh het volgende:

SPOILER
Het is niet jouw type prima (mijne ook niet echt) maar lelijk is ze zeer zeker niet.
  woensdag 4 mei 2011 @ 17:15:32 #239
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96348528
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef Axel1988 het volgende:

Tegenwoordig wel hoor. :Y
pi_96348537
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Daar had ik het ook niet over; dat geloof ik allemaal wel. Alleen het aspect dat je je als een gewillig veulentje zou kunnen voelen voor mensen die je alleen van tv kent viel me erg op. Maar dat kan ook wel aan mij liggen... ik vind veel celeb-dames ook wel knap, maar daar zit totaal geen gevoel bij. Ik zie echter wel bij concerten van knappe zangers altijd hordes gillende meiden en groupies enzo... het zal wel.

[..]

Als george clooney voorbij komt val ik stante pede in zijn bed,verder moet ie zn mond houden en mooi zijn.
Die man spreekt me gewoon enorm aan met zn looks zelfde als sean connery ook al is hij al oud.
dat ze nou toevallig beroemd zijn so be it.
Ik heb een zeeeeer aantrekkelijke buurman gehad waar ik sneeky een crush op had, mijn man wist dat ook gewoon hoor en plaagde mij ermee.
Ik heb de keuze gemaakt om monogaam te blijven in deze relatie maar ik kan dus op basis van looks hop zo met iemand wat beleven.

dames stappen niet op mannen af?
stik, ik wist dat ik wat verkeerd deed steeds :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')