Maar als dat juist een turn-on is? Wat dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:31 schreef missyB het volgende:
Komt ze nou terug in een big shirt met hello kitty erop en konijnensloffen kun je dat altijd nog opvatten als teken om te vertrekken.
trust me, een vrouw die terug komt in hello kitty en konijnensloffen is niet into sex die avond, doet ze dat wel bij je zit je in de friend zonequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar als dat juist een turn-on is? Wat dan?
Misschien moet je altijd van het beste uitgaan, en gewoon haar proberen te zoenen; onafhankelijk van wat ze aangetrokken heeft. Misschien leren ze dan die onduidelijke hints ook af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missyB het volgende:
[..]
trust me, een vrouw die terug komt in hello kitty en konijnensloffen is niet into sex die avond, doet ze dat wel bij je zit je in de friend zone
das een waar woord, al die mixed signals, zeg gewoon wat je wel of niet wil.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Misschien moet je altijd van het beste uitgaan, en gewoon haar proberen te zoenen; onafhankelijk van wat ze aangetrokken heeft. Misschien leren ze dan die onduidelijke hints ook af.
Mind the PI.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef missyB het volgende:
trust me, een vrouw die terug komt in hello kitty en konijnensloffen is niet into sex die avond, doet ze dat wel bij je zit je in de friend zone
Ik heb een date gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, alleen hij wilt niet zeggen met wie
van FOK! Zeg dan helemaal niet dat je een date met iemand van FOK! hebt gehad maar zeg gewoon '' ik heb een date gehad ''..
aah stik ik was spuit 11quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die onduidelijke signalen ook altijd he....
[..]
Haha; met wie?
Ja het ging heel makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:58 schreef missyB het volgende:
[..]
oke, met wie ahhahahaha
maar vertel, hoe heb je opgesteld,hoe verliepen d egesprekken etc?
Leuk man. Dus er zit wel een vervolg in?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef lipper het volgende:
Ja het ging heel makkelijk allemaal.
Ik kon gewoon mezelf zijn en zij ook.
Het praten ging makkelijk omdat ze alles al wist en ik dus niks heb hoeven uitleggen.
Ik heb een keer een meid gedate die ik al een tijd via het internet kende, en ik vond dit juist heel vaag. Een deel van de date was eigenlijk een herhaling van zaken die je al eens gezegd had... vragen waar je het antwoord al op wist; maar was vergeten dat je ze al eens gesteld had.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:01 schreef lipper het volgende:
Het praten ging makkelijk omdat ze alles al wist en ik dus niks heb hoeven uitleggen.
Zij heeft toch al een vriendje? Of heb ik wat gemist?quote:
Dat was geen echte relatie toch? Ze kennen elkaar al 4 jaar, doen nog steeds alsof ze maar 1 date hebben gehad met elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Zij heeft toch al een vriendje? Of heb ik wat gemist?
Misschien dat Lipper hier meer over kan vertellen...quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat was geen echte relatie toch? Ze kennen elkaar al 4 jaar, doen nog steeds alsof ze maar 1 date hebben gehad met elkaar.
Werkelijk waar? Haha, leuk man.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:04 schreef Supersoep het volgende:
Volgens mij was het Formerjellybean.
Ik denk dat er nog wel meer FOK-stelletjes zullen komen.
Volgens mij ontstaan de meeste Fok stelletjes juist uit een ontmoeting. Waar komen anders die baby's vandaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Werkelijk waar? Haha, leuk man.
Maar dat vermoed ik ook wel. Ik hoop alleen wel dat die FOK stelletjes elkaar ook in het echt gaan ontmoeten. Geen internet relatie of zo.
ooievaars toch????quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaan de meeste Fok stelletjes juist uit een ontmoeting. Waar komen anders die baby's vandaan.
Ja, dat is maar net de vraag. Sommige fok stelletjes kunnen elkaar ook niet ontmoet hebben maar gek zijn op elkaar via internet (bizar maar ja)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij ontstaan de meeste Fok stelletjes juist uit een ontmoeting. Waar komen anders die baby's vandaan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Werkelijk waar? Haha, leuk man.
Maar dat vermoed ik ook wel. Ik hoop alleen wel dat die FOK stelletjes elkaar ook in het echt gaan ontmoeten. Geen internet relatie of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |