Eerst afspreken op neutraal terrein. Dat laatste dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:47 schreef Quarles het volgende:
Wat wordt sociaal meer als geaccepteerd gezien volgens jullie?
eerst bij mij thuis afspreken, en daarna ergens heen gaan, of eerst buiten de deur iets doen en dan vragen of ze mee wilt naar mijn huis (zonder meteen direct intenties te hebben)?
Het laatste, maar dan naar haar huis gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:47 schreef Quarles het volgende:
Wat wordt sociaal meer als geaccepteerd gezien volgens jullie?
eerst bij mij thuis afspreken, en daarna ergens heen gaan, of eerst buiten de deur iets doen en dan vragen of ze mee wilt naar mijn huis (zonder meteen direct intenties te hebben)?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Eerst afspreken op neutraal terrein. Dat laatste dus.
Aan de andere kant kan ze, als ze bij jou thuis is, op elk gewenst moment vertrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het laatste, maar dan naar haar huis gaan.
Dan voelt ze zich wat vertrouwd en veiliger.
Of je de deur wijzen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ze, als ze bij jou thuis is, op elk gewenst moment vertrekken.
Mwah, het omgekeerde kan opzich ook wel. Ik liep eens steeds te kijken naar signalen dat ze misschien zou willen dat ik vertrok. Beetje stom natuurlijk. Ze ging zich omkleden naar iets lossers en ik zag dat als mijn teken om weg te gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef WinterBreeze het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan ze, als ze bij jou thuis is, op elk gewenst moment vertrekken.
Gaat het over mij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:51 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al eerder met haar afgesproken of is dit de eerste keer, Crutch?
Tegen mij? We hebben 3 dates eerder gehad.quote:
En, hoe was dat? Leuk genoeg om nog eens af te spreken?quote:
Eigenlijk ook wel zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ja, ik zag het al staan toen ik de mijne had ingevoerd.
Dan zou ik zeggen dat het niks uitmaakt.
Kom op, jullie hebben al 3x afgesproken dus je kent elkaar al een beetje en dan hoef je je volgens mij niet meer aan al die daterichtlijnen te houden - doe gewoon waar je zin in hebt.
Beter: doe waar zij zin in heeft en vraag het haar gewoon
"Wat is meer sociaal geaccepteerd?".. Who gives a fuck na drie dates
Nog veel plezier!
Morgenavond komt ze weer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En, hoe was dat? Leuk genoeg om nog eens af te spreken?
Wat leuk, zeg!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef lipper het volgende:
[..]
Morgenavond komt ze weer.
We zijn naar de Efteling geweest, het was precies hoe ik het gehoopt had
Niet druk bedoel je?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef lipper het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Op zich snap ik het uiteindelijke effect ook wel, maar dat zelfvertrouwen blijft niet constant om je heen hangen al maakt het je wel wat losser als je met vrouwen omgaat. Ik weet nog dat ik buiten liep na de eerste keer sex te hebben gehad, ik keek naar mensen en dacht: ''Ha, die heeft vast geen sex gehad, ik wel!'' en dan een andere man: ''Die heeft ook vast geen sex gehad, ik wel!"
Toen liep ik echt zo over straat.
[ afbeelding ]
In het verlengde van wat Supersoep zei; moest ik opeens aan dit artikel denken: http://www.nu.nl/lifestyl(...)lichaamsbeeld--.htmlquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat MLiG niet zijn oude buurmeisje wat beter heeft leren kennen, ze heeft je zelfs bij haar thuis uitgenodigd! Als je dan wat vaker omgaat met elkaar leer je weer haar vriend(inn)en kennen, vooropgesteld dat je ahar echt aardig vindt. Als je moet faken dan wordt dat niks.
Kijk aan, leuk manquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef lipper het volgende:
[..]
Tof hey.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:31 schreef lipper het volgende:
[..]
Ja, alleen hij wilt niet zeggen met wie van FOK! Zeg dan helemaal niet dat je een date met iemand van FOK! hebt gehad maar zeg gewoon '' ik heb een date gehad ''..quote:
Ik denk met Strawberry... wie denk jij?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, alleen hij wilt niet zeggen met wie van FOK! Zeg dan helemaal niet dat je een date met iemand van FOK! hebt gehad maar zeg gewoon '' ik heb een date gehad ''..
Misschien is het niet eens iemand die wij kennen van deze reeks. Ik ben ook nieuwsgierig maar ik snap wel waarom hij het niet wil vertellen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja, alleen hij wilt niet zeggen met wie van FOK! Zeg dan helemaal niet dat je een date met iemand van FOK! hebt gehad maar zeg gewoon '' ik heb een date gehad ''..
Soep wat heb je gedaan!quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:54 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, het omgekeerde kan opzich ook wel. Ik liep eens steeds te kijken naar signalen dat ze misschien zou willen dat ik vertrok. Beetje stom natuurlijk. Ze ging zich omkleden naar iets lossers en ik zag dat als mijn teken om weg te gaan.
Echt. Zo stom. Maar er waren die avond al zoveel gemixte signalen dat ik het ook niet meer wist. Toespelingen op een 2e date, daar ging ze niet op in, dus dan ga ik ook niet gelijk denken ''oh die wil neuken'' als ze zich gaat omkleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |