Dank je Markquote:
Jij ookquote:
ja, zou wel makkelijk zijn, ondertitelingquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Gert het volgende:
Meer c.q. betere streams kunnen we aan de OP toevoegen hè.
Eentje met Nederlandse ondertitels of zo.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zou wel makkelijk zijn, ondertiteling
Deze ook maar....die 11live gaat zo NBA kijken en zoekt nog naar een 24/7 oplossing.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Gert het volgende:
Meer c.q. betere streams kunnen we aan de OP toevoegen hè.
Eentje met Nederlandse ondertitels of zo.
quote:Die elfte Staffel startete am 2. Mai 2011 und wird 100 Tage dauern. Das Finale ist für den 8. August 2011 angestrebt. Aleksandra Bechtel soll die neue Staffel moderieren. Die Eröffnungsshow wurde von Sonja Zietlow moderiert, da sich Aleksandra Bechtel zu diesem Zeitpunkt noch in Mutterschutz befand. 15 Bewohner leben im neuen Haus. Am Ende gewinnt der Sieger oder die Siegerin 100.000 Euro. Das Motto der elften Staffel heißt "The Secret". Das besondere an dieser Staffel ist ein neues Element, das Endemol erstmalig einführt. Jeder Bewohner, der ins Haus einzieht, hat ein individuelles Geheimnis, welches es zu bewahren gilt. Deckt ein Bewohner das Geheimnis eines Mitbewohners auf, so erhält er ein "Goldenes Ticket" für das Finale und ist somit vor Nominierungen sicher. Dieses behält er solange bis ein anderer Bewohner ein anderes Geheimnis aufgedeckt hat. Wird das Geheimnis eines Bewohners aufgedeckt, so ist dieser automatisch auf der Nominierungsliste. Das gleiche geschieht, wenn jemand versucht das Geheimnis zu lösen, jedoch falsch liegt. Ebenfalls neu in der Geschichte von Big Brother ist es, dass es in der Liveshow 30 Bewerber auf die 15 Plätze im Haus gab und live verkündet wurden. Vier Bewohner gingen am Ende der Sendung in ein Telefonvoting, bei dem erstmals die Zuschauer einen Bewohner bestimmen durften. Für den Sender war die Auftaktfolge mit dem Einzug der Kandidaten ein Erfolg[13]: 1,17 Millionen Menschen im Alter von 14 und 49 Jahren (für die Werbeindustrie die relevante Zielgruppe) haben eingeschalten. Dies entspricht einem Marktanteil von guten 12,4 Prozent.
Je moet daar wat installeren. Potentieel risico. Maar dat zet ik er dan wel bij in de OP.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deze ook maar....die 11live gaat zo NBA kijken en zoekt nog naar een 24/7 oplossing.
http://bigbrotherlive.bi.ohost.de/
die doet het wel in HD kwali (alleen heb je er dan wel een vergrootglas bij nodig)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet daar wat installeren. Potentieel risico. Maar dat zet ik er dan wel bij in de OP.
Wel een beetje hier en daar....maar niet zoals bij SSTNL idd...komt misschien ook omdat ik niet echt de clues in huis eruit haal.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze het helemaal niet over de geheimen hebben. De eerste dagen bij SST ging het bijna over niets anders...
volgens mij gaan ze het daar ook niet snel met z'n allen over hebben daar. Fout raden betekent genomineerd zijn, goed raden betekent vrijstelling van nominatie. Wat ik zo snel heb kunnen lezen is dat er ook niet bekend wordt gemaakt als iemand een geheim goed of fout geraden heeftquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ze het helemaal niet over de geheimen hebben. De eerste dagen bij SST ging het bijna over niets anders...
dat dus ja....quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
volgens mij gaan ze het daar ook niet snel met z'n allen over hebben daar. Fout raden betekent genomineerd zijn, goed raden betekent vrijstelling van nominatie. Wat ik zo snel heb kunnen lezen is dat er ook niet bekend wordt gemaakt als iemand een geheim goed of fout geraden heeft
volgens BB met SST vleugje. ze krijgen ook weekopdrachten zoals in SST, zie hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus ja....
Weet iemand eigenlijk of dit een BB concept met een SST vleugje is of is het SST concept zoals die in Frankrijk en Portugal is uitgezonden?
Meer BB gezien logo voering...was het meer SST dan hadden daar rechten voor betaald moeten worden. Dit is gewoon Idols die een onderdeel van X-Factor ript...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus ja....
Weet iemand eigenlijk of dit een BB concept met een SST vleugje is of is het SST concept zoals die in Frankrijk en Portugal is uitgezonden?
alleen als niemand anders een geheim raad. anders geld dat niet meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Als je een geheim goed raadt, dan ben je zelf door naar de finale en is die gene waarvan je het geheim raadt genomineerd?
Als je het geheim fout raadt ben je zelf genomineerd
dat finale ticket ben je kwijt aan degene die vervolgens het volgende geheim raadt, als ik het goed vertaal allemaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
Als je een geheim goed raadt, dan ben je zelf door naar de finale en is die gene waarvan je het geheim raadt genomineerd?
Als je het geheim fout raadt ben je zelf genomineerd
Maar kom je dus wel in een gunstige poule waarschijnlijk...dus veel belangrijker om het te raden...ben je misschien al de helft op weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen als niemand anders een geheim raad. anders geld dat niet meer
Duidelijk door de laatste zinquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
Meer BB gezien logo voering...was het meer SST dan hadden daar rechten voor betaald moeten worden. Dit is gewoon Idols die een onderdeel van X-Factor ript...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat finale ticket ben je kwijt aan degene die vervolgens het volgende geheim raadt, als ik het goed vertaal allemaal
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
ben wel benieuwd of ze ook zoveel streamlocks hebben
Het zijn echte paystreams 25 per maand, 70 voor de hele reeks...dus zou lullig zijn, maar je weet het natuurlijk nooit. Vanmiddag heb ik het 1 keer gezien een slotje, maar was binnen een minuut weer weg.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef little_me het volgende:
ben wel benieuwd of ze ook zoveel streamlocks hebben
ooooh, en als ze een weekopdracht niet halen, dan geen luxequote:
en ik benieuwd hoe lang we gratis kunnen kijken danquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zijn echte paystreams 25 per maand, 70 voor de hele reeks...dus zou lullig zijn, maar je weet het natuurlijk nooit. Vanmiddag heb ik het 1 keer gezien een slotje, maar was binnen een minuut weer weg.
Volgens mij kijk ik naar de Sky TV-Stream nu....quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef little_me het volgende:
dan b
[..]
en ik benieuwd hoe lang we gratis kunnen kijken dan
Heb het nooit gevolgd maar wel wat van mee gekregen en hopelijk is er een stijgende lijn en niet een zware terugval zoals wij die kennen na DGK. In Duitsland zijn ze nog lang niet op dat niveau (gelukkig) maar werd volgens mij welke elke editie een tandje bijgezet qua sex en aanvaringen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden BBDE al eens tijdje gevolgd, tot alles van YouTube werd verwijderd.
"Himmel und Hölle", dat was heel hard. Op de bovenverdieping grote luxe maar beneden, in de hel, alles basic en mochten ze zelfs hun eigen kleding niet meer dragen. Daar liepen ze in een soort gevangeniskleding...
Maar 1quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef little_me het volgende:
maar hebben ze maar 1 stream dan of ook meerdere streams te bekijken?
Die via Sat tv is net als Ziggo en UPC via 1 kanaal. Ben wel benieuwd of achter die paystreams wat meer zit.quote:
wax ook hierquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Herzlich Willkommen freund....![]()
Komen genoeg moffen in Enschede toch?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Wel een lelijk huis, hebben ze ook een tuin en zwembad etc
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Het heeft iets weg van een schuur ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Zwembad,tuin, cuzzi...kippenhok...strafhok...quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Darklight het volgende:
Ik vind de gekleurde cams een leuk detail.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en vond ik er beter uitzien dan het zooitje in portugal
Ik dacht meer aan een kelderquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het heeft iets weg van een schuur ofzo, maar ze hebben een tuin met zwembad en kippen
hier staat nog veel meerquote:
Deze?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:22 schreef waxmask het volgende:
Die in het roze nu Dark das de 2 na lekkertste na Lisa...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef little_me het volgende:
nog een stream die het doet
http://yatv.ru/BigBrother2011German/
Heldquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:33 schreef little_me het volgende:
nog een stream die het doet
http://yatv.ru/BigBrother2011German/
Klopt maar die hoster Redbull gaat zo NBA kijken, hij zoekt nog naar een 24/7 oplossing.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:36 schreef Darklight het volgende:
Bij mij werkt deze
http://bigbrother11live.info/
Met tieten....wacht maar tot je Tim hoort praten dan is de poppenkast compleet....(btw dit is niet Tim..)quote:
Nu zag ik het beter. Er hangen 3 van die blikken naast elkaar. Elk met 3 sardientjes erin... Duidelijke clue voor diegene die alles 3 keer moet doen.... Lisaquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:28 schreef Osvaldo2 het volgende:
Er hangt een groot blikje sardientjes aan de muur... Dat zou een clue kunnen zijn...
Valt mij ook op... Maar wss hebben ze daar ook een beetje op gecast. Een zwaar accent uit Beieren is nauwelijks te verstaan...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:40 schreef waxmask het volgende:
Valt me ook meteen weer op dat de Duitse taal veel minder onderhevig is aan verbasteringen, verengelsing of zelfs accenten (sommige hebben wel accent) maar zelfs Turken hebben er meestal een goed Duits accent terwijl je dat in Nederland er meestal wel in hoort of hij praat als een nep rappert...
Ja dat manwijf heeft toch zo'n Beierse tongval volgens mij...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Valt mij ook op... Maar wss hebben ze daar ook een beetje op gecast. Een zwaar accent uit Beieren is nauwelijks te verstaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een oom uit Beieren, onkle Hans, geloof me het kan tien keer erger. Soms wist ik zinnenlang niet waar hij het over had....quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja dat manwijf heeft toch zo'n Beierse tongval volgens mij...
quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:49 schreef waxmask het volgende:
Wel goed dat de kleding ook door gegeven wordt onderling de RLS...Cosimo loopt nu in de "ridder" badjas van Alex...Ik zag ze ook al badjassen... Nog een fout die ze maken, er staan ligstoelen in de woonkamer. Laura zou zich er thuis voelen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photoshop your own reality...
Hahahaha ook ligbad en jacuzzi die zou 24/7 slapen van plek naar plek...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:54 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik zag ze ook al badjassen... Nog een fout die ze maken, er staan ligstoelen in de woonkamer. Laura zou zich er thuis voelen...
En mijn eerste indruk is dat die donkere meid, Hedia, hier de Laura gaat worden...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahahaha ook ligbad en jacuzzi die zou 24/7 slapen van plek naar plek...
Zit hier ook te speuren naar clues. Veel vogels, schelpen, puzzelstukjes en inderdaad veel in drievoud...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:57 schreef little_me het volgende:
het valt me cht op dat er meerdere dingen in 3 voud aanwezig zijn in het huis
Kweetnie...ze is nu nog als laatste wakker...zie er nog steeds een beetje een vieze Cynthia kloon in...die ook best vervelend kan worden op de lange termijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
En mijn eerste indruk is dat die donkere meid, Hedia, hier de Laura gaat worden...
Mss kan ze nog niet slapen, nog niet gewend. Maar dat is een slome die elke dag haar TV momentje pakt door zwaar te zeuren, klagen, huilen... Maar dat is alleen mijn eerste indruk...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kweetnie...ze is nu nog als laatste wakker...zie er nog steeds een beetje een vieze Cynthia kloon in...die ook best vervelend kan worden op de lange termijn...
Sloom weet ik nog niet...de rest zag ik er ook in...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mss kan ze nog niet slapen, nog niet gewend. Maar dat is een slome die elke dag haar TV momentje pakt door zwaar te zeuren, klagen, huilen... Maar dat is alleen mijn eerste indruk...
En nu lijkt het alsof Cosimo dat recht nogal vaak toe eigend...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
En wat me ook opvalt... Als er eentje begint te praten maakt die er ook bijna een one man show van. Niemand die dat doorbreekt of er tegen in gaat...
Ja, hij vooral. Nog een eerste indruk... Die is kandidaat om er als eerste uit te gaan. Pas dan kan de rest zich profileren...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
En nu lijkt het alsof Cosimo dat recht nogal vaak toe eigend...
Hij of de Cynthia kloon idd...quote:Op woensdag 4 mei 2011 02:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, hij vooral. Nog een eerste indruk... Die is kandidaat om er als eerste uit te gaan. Pas dan kan de rest zich profileren...
Het wordt hem als eerste... Hij blijft maar doorgaan, een echte drammer. En die 2 anderen zijn echt geen schaapjes, proberen er tussen te komen. Maar dan gaat ie gewoon nog harder praten...quote:
als die wijven maar niet gaan douchenquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:05 schreef Darklight het volgende:
Ze zijn trouwens allemaal wakker nu, opmaken koffie drinken etc
Het zijn Duitsers hoor!quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:05 schreef knagsje het volgende:
doen er ook nog echte vrouwen mee hier? Lijken allemaal wel omgebouwd zeg
dat is dan ook de enige nogquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:03 schreef Darklight het volgende:
Je kan wel meekijken
http://bigbrother11live.info/
quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:50 schreef little_me het volgende:
[..]
nee hoor
http://bb11stream.blogspot.com/
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben een weekopdracht, als die lukt mogen ze alcohol in peuken bestellen, mislukt die moeten ze op rantsoen
Zelfde als in SST, een week lang vuur laten branden, dag en nacht
http://www.ioff.de/forumd(...)d&daysprune=-1&f=215quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou OK, krijg hier een beetje "Remy-gevoel". Zou hier wel een streamverslag ofzo kunnen doen, maar voor wie???
Ga op zoek naar een Duits forum...
Secret Story duurt nog een week hè.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou OK, krijg hier een beetje "Remy-gevoel". Zou hier wel een streamverslag ofzo kunnen doen, maar voor wie???
nee hoor ik kijk ook, maar volg ook secret story nog,en niemand zei hier meer wat dus ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Bedankt, dat is een mooi forum...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 04:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
http://www.ioff.de/forumd(...)d&daysprune=-1&f=215
Ja soms wel. Normaal heb je geen wachtwoord nodig maar een enkele keer krijg je een "Embed limit reached" message en word je doorgestuurd naar ustream. Dan willen ze opeens een wachtwoord.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:17 schreef Ifa het volgende:
[..]
Die vroeg om een wachtwoord. Deze niet:
http://bb11stream.blogspot.com/p/stream.html
die heb ik nu ook jaquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:27 schreef Osvaldo2 het volgende:
De stream waar we het hierboven over hadden doet even moeilijk...
Nu deze gevonden, nieuw, kan ook bij streams in de OP
http://www.dizi.de.tc
Je moet een paar keer proberen en refreshen tot ie om het wachtwoord vraagt in zwart. (Wachtwoord staat trouwens bovenaan in blauw staat: "www.bb-friendz.net..gehtdoch".quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja soms wel. Normaal heb je geen wachtwoord nodig maar een enkele keer krijg je een "Embed limit reached" message en word je doorgestuurd naar ustream. Dan willen ze opeens een wachtwoord.
Maar als je het een tijdje later nog eens probeert weer niet
Aah, goedenacht... Eindelijk iemand onlinequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Je moet een paar keer proberen en refreshen tot ie om het wachtwoord vraagt in zwart. (Wachtwoord staat trouwens bovenaan in blauw staat: "www.bb-friendz.net..gehtdoch".
Jij ook goedenacht. vandaag pas gevonden dit kanaal maar lijkt veel belovend. Over Hedia heb ik mij nog niet echt een mening gevormd. Lijkt jou een lolbroek? Weet nietquote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:46 schreef snetje het volgende:
[..]
die heb ik nu ook janu eindelijk een groepje van 4 wat beter te volgen is ... die Hedia lijkt me wel een lolbroek
Sorry, ben niet echt onlinequote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Aah, goedenacht... Eindelijk iemand online![]()
Maar wat is dat wachtwoord nu precies, alleen "gehtdoch" of ook dat vanaf www?
Website refreshen, is een nieuw wachtwoord, even stompzinnig lang. Het staat steeds boven de streams en je moet niet op de play-button in het venster clicken, maar links onder de kleine play-knop. Maar Adamski is beter. (ik ben er vandoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
..
Edit: Weer problemen met streams op laatste website.... Weer terug naar adamskiTV. Deed het eerder op de avond niet maar nu weer wel...
Zoete droompjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Website refreshen, is een nieuw wachtwoord, even stompzinnig lang. Het staat steeds boven de streams en je moet niet op de play-button in het venster clicken, maar links onder de kleine play-knop. Maar Adamski is beter. (ik ben er vandoor)
Hoi, was het die andere Tim? Weet het niet precies, best verwarrend 2 bewoners met dezelfde naam. Heb dat ook nog nooit eerder in een RLS gezien...quote:
OK, ja heb dat helemaal gemist, ik was weg vanavond. Maar op dat forum hadden ze het erover dat hij gedrukt heeft omdat hij zo'n heimwee heeft???quote:Op zondag 8 mei 2011 04:08 schreef Ifa het volgende:
Hij zat bij het vuur toen ie ging drukken onder het motto: "iemand moet eens drukken, die anderen durven niet". Geestig figuur trouwens.
Naar Duitsland gaan maar pas weer terug in Nederland BBDE kunnen kijken? Ja, waar/wat zouden wij tegenwoordig zijn zonder internet...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef waxmask het volgende:
Ik was afgelopen dagen in Duitsland en geen internet in het pension. Maar ben er weer. Waar kan ik de streams zien? Of nog steeds hetzelfde adres?
Net ook weer een korte streamlock, je ziet ook echt een slot in beeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net weer een streamlockje. Maar ik moet zeggen dat ze dat daar bij BBDE geweldig doen. Iemand zegt iets dat niet uitgezonden mag worden, korte stop, en weer verder... Niks geen uren lange streamlock zoals bij SST-NL...
Of het kippenhok.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
Net ook weer een korte streamlock, je ziet ook echt een slot in beeld
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Darklight het volgende:
Rayo(?) had gister trouwens een lachkick, omdat Lisa een raar dansje deed
Hij werd zelfs naar achter geroepen, er werd een dokter bij gehaald omdat die niet meer kon stoppen, helemaal te trillen etc ;')
Hebben ze daar een dokter bij gehaaldquote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Darklight het volgende:
Rayo(?) had gister trouwens een lachkick, omdat Lisa een raar dansje deed
Hij werd zelfs naar achter geroepen, er werd een dokter bij gehaald omdat die niet meer kon stoppen, helemaal te trillen etc ;')
" Bis auf Weiteres"quote:Op dinsdag 10 mei 2011 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bij gebrek aan goede SST streams, een paar CAPs van BB Germany vanavond .....
Strafbereich, voor een week of zo ???
quote:
http://www.bb-unzensiert.dequote:Op dinsdag 10 mei 2011 09:35 schreef Darklight het volgende:
Nee
Iemand caps wat ze gister aanhad tijdens de liveshow? Was een soort badpak
Aber sie macht das gutquote:Op woensdag 11 mei 2011 15:06 schreef knagsje het volgende:
toch raar om een negerin duits te horen praten...
en waarom hoor ik dat nu pas?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:34 schreef akveor het volgende:
![]()
Ik heb de BB DE 10 van vorig jaar helemaal gevolgd en die vond ik echt super.
Dito... maar net ff de shows van Usenet geplukt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en waarom hoor ik dat nu pas?![]()
zat ik me te vervelen met sst
Dit subforum is toch al een tijdje open maar ik liet het liggen omdat die links naar streams bij mij het steeds maar en paar minuten of helemaal niet deden. Die stream die ik nu heb doet het goed.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:37 schreef Ransjih het volgende:
[..]
en waarom hoor ik dat nu pas?![]()
zat ik me te vervelen met sst
Ik ben bijna in staat een schotel aan te schaffen. Ook voor de CBB een BB UK die er aan zit te komen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit subforum is toch al een tijdje open maar ik liet het liggen omdat die links naar streams bij mij het steeds maar en paar minuten of helemaal niet deden. Die stream die ik nu heb doet het goed.
Free to air of achter de decoder?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat een schotel aan te schaffen. Ook voor de CBB een BB UK die er aan zit te komen.
RLS is je lust en je leven begrijp ikquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat een schotel aan te schaffen. Ook voor de CBB een BB UK die er aan zit te komen.
Ja die bekijk ik nu ook http://www.yycast.com/bbfriendznetgo#playerquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
de stream die ik heb loopt gewoon door (yyast friend of zoiets)
Adamski deed het bij mij vaker niet dan wel. Maar ik zal die ook weer eens even bekijkenquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:01 schreef Ifa het volgende:
http://adamski.tv/ loopt ook prima en is wat groter.
Wel heel erg vervelend dat je in D. maar 1 stream hebt en nooit zelf kunt beslissen wat je volgt. Jordan heb ik nu wel weer genoeg gezien...
Lezen kun je je besparen, tamelijk erg wat daar soms voorbijvliegt.quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:04 schreef Ransjih het volgende:
haha daar zit een chat naast, das vreemd om te zien, in duits
Die chat is inderdaad van een bedroevend niveau. Maar je krijgt wel een beetje een idee wie wel populair en wie niet zijn...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:05 schreef Ifa het volgende:
[..]
Lezen kun je je besparen, tamelijk erg wat daar soms voorbijvliegt.
Ik ben al een jaar bezig maar het blijft lastig uitzoeken. De Engelsen zijn volgens mij vrij maar zitten weer op een andere satelliet. Sky ben ik dan weer niet zeker van.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Free to air of achter de decoder?
quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef Ransjih het volgende:
zit nog ff stiekum te kijken
manlief naast me die blij is dat sst bijna is afgelopen
als ik nu de stream in beeld zet krijg ik een klets voor mn harsus ben ik bang
heb alleen geluid aan
BBUK is dit jaar op Channel 5, denk niet dat je daar gratis naar kan kijken...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar bezig maar het blijft lastig uitzoeken. De Engelsen zijn volgens mij vrij maar zitten weer op een andere satelliet. Sky ben ik dan weer niet zeker van.
Ze hebben ook secrets, als bij SST. Verder gewoon BB als in nederland...quote:Op woensdag 11 mei 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
is het te vegelijken met BB ned. qua spelregels? of is hier nog iets bijzonders mee?
Ok. Maar bij de laatste BBUK hadden ze ook een mol en die moest constant aan de slag. Opdrachten saboteren, heel de keuken overhoop halen etc. En dan maar hopen dat hij niet betrapt zou worden...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:02 schreef Ifa het volgende:
Nog niets gezien, maar ik denk dat die er dan sowieso langer in zit. Mol voor 2 weken macht keinen Sinn.
Wat die wel werd uiteindelijkquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:07 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ok. Maar bij de laatste BBUK hadden ze ook een mol en die moest constant aan de slag. Opdrachten saboteren, heel de keuken overhoop halen etc. En dan maar hopen dat hij niet betrapt zou worden...
Ja en het mooiste vond ik nog wel dat ze hem ook in een mollenpak, inclusief bordje "I'm a mole", het huis in stuurden...quote:
Maar daar praatte hij zich wonderbaarlijk goed uit. Iedereen trapte er in.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja en het mooiste vond ik nog wel dat ze hem ook in een mollenpak, inclusief bordje "I'm a mole", het huis in stuurden...
Ik weet het, goed nieuws...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar praatte hij zich wonderbaarlijk goed uit. Iedereen trapte er in.
Ik zit net te lezen dat Channel 5 in augustus celebrity BB gaat uitzenden, daarna de reguliere BB en dan in januari 2012 weer begint met een Celebrity BB.
Dat betekent dus dat in de UK BB bijna continue is, van augustus dit jaar, tot januari 2012!
Er wordt in Nederland te veel opvallend gemanipuleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik weet het, goed nieuws...![]()
Maar dan vraag je je af waarom zo'n RLS, vergeleken met de populariteit in duitsland en de UK, in nederland niet meer wil lukken...
plus dat bij ons de kandidaten te lief te aardig en schijnheilig willen over komen ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er wordt in Nederland te veel opvallend gemanipuleerd.
Waarschijnlijk wordt er in die andere landen ook wel gestuurd, maar niet op zo'n manier dat het irritant en overduidelijk is.
Je zag het nu bij SST, maar bij de Gouden Kooi was er ook een script.
Die Duitse BB ken ik niet, maar bij BBUK merk je niets van manipulatie. Tenminste, ik niet
Foute casting dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
plus dat bij ons de kandidaten te lief te aardig en schijnheilig willen over komen ...
Ik denk dat ze bij RTL5 doodsbang waren dat het weer zo ordinair als DGK zou worden. Daarom hebben ze alleen "nette" types gecast...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
[..]
plus dat bij ons de kandidaten te lief te aardig en schijnheilig willen over komen ...
ja Hummiequote:
nog niet ... maar die Heida durft iig. haar mond los te trekken als ze ergens niet mee eens is ...quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef Ifa het volgende:
Hebben jullie al favorieten? Ik kijk te weinig voor een goed oordeel, maar ik vind Tim The Voice nog altijd erg geestig.
Ik heb net de dagelijkse en de live shows van Usenet geplukt. Dat help waarschijnlijk want ik ben nog compleet clueless.quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:53 schreef Ifa het volgende:
Hebben jullie al favorieten? Ik kijk te weinig voor een goed oordeel, maar ik vind Tim The Voice nog altijd erg geestig.
Konnte nicht widerstehen, verstehsht wash isch meinquote:
En dan ook nog een hoop gefluister, inderdaad bijna een flashback.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:05 schreef Ifa het volgende:
Oh mein Gott. Jordan vraagt aan David: "wollen wir noch kurz kuscheln". Flashback, 't is nog net geen "kroelen".
grijnsquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:03 schreef danilel het volgende:
lijkt me wel grappig;
bij die adamski in de chat, Fok legertje inzetten en allemaal in het Nederlands chatten
zelfs de bewoners wilden meer actie maar werd afgekapt zei gerard eens en ik wil met alle liefde meestemmen maar dan wil ik wel weten dat het eerlijk gaatquote:Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij RTL5 doodsbang waren dat het weer zo ordinair als DGK zou worden. Daarom hebben ze alleen "nette" types gecast...
Maar zo te zien kan dat het nog wél wórden.quote:Op donderdag 12 mei 2011 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Blijf het wel leuk vinden, BB Deutschland .....
David en Jordan hadden het wel erg gezellig vanavond [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk belandden ze wel samen in bed, maar het werd geen Maik en Monique show [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2011 10:15 schreef akveor het volgende:
Heerlijk wakker worden met de BB DE stream...
gister was Jordan al haar make-up al kwijt ... opdrachtje van Steve de mol?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:07 schreef akveor het volgende:
Wer hat meine Sachen weggenommen? Wer hat meine Sachen weggenommen? Wer hat meine Sachen weggenommen? Wer hat meine Sachen weggenommen? X 1000
Dan stond daar zeker vannacht een camera op. Wat een gesmak... en dat al na een week.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:31 schreef spapaars het volgende:
Slaapkamer voor twee, hebben ze ook in deze serie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 2quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:16 schreef little_me het volgende:
maar hebben ze maar 1 stream dan of ook meerdere streams te bekijken?
Das de eerste die in de OP staat: http://bigbrother11live.infoquote:
dank je welquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de eerste die in de OP staat: http://bigbrother11live.info
Daaronder zie je dan stream 2,3 en 4. Als je daar op klikt krijg je een popup, die wisselt als je een andere stream kiest
In die kamer slapen Jasmin en Fabienne. Gesmak kwam van de mannenkamer, David en Jordan. Het wachten is tot ook die 2 (twee) seks hebben en "iedereen" Jordan voor zolang ze erin zit hoer kan noemen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan stond daar zeker vannacht een camera op. Wat een gesmak... en dat al na een week.
Fabien. Verliezer Valencia: "BB mag volgende keer een gedetailleerdere beschrijving van de battle geven"quote:
Weet je zeker dat het echt verschillende streams zijn en niet dat er 1'tje achterliepquote:Op donderdag 12 mei 2011 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Das de eerste die in de OP staat: http://bigbrother11live.info
Daaronder zie je dan stream 2,3 en 4. Als je daar op klikt krijg je een popup, die wisselt als je een andere stream kiest
Dat spel gaat al een tijdje zo.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef Ransjih het volgende:
jordan had vandaag alleen veel meer oog voor rene dan voor david
Nee, die zat in dat hokquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
gister was Jordan al haar make-up al kwijt ... opdrachtje van Steve de mol?
heb m ook de hele dag aan laten staan om te wennen, kan me meer boeienquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:06 schreef mevrouwdebok het volgende:
geloof dat ikdit wel leuk ga vinden ! eerst er nog ff inkomen und dann geht's loss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |