Website refreshen, is een nieuw wachtwoord, even stompzinnig lang. Het staat steeds boven de streams en je moet niet op de play-button in het venster clicken, maar links onder de kleine play-knop. Maar Adamski is beter. (ik ben er vandoorquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
..
Edit: Weer problemen met streams op laatste website.... Weer terug naar adamskiTV. Deed het eerder op de avond niet maar nu weer wel...
Zoete droompjesquote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:33 schreef Ifa het volgende:
[..]
Website refreshen, is een nieuw wachtwoord, even stompzinnig lang. Het staat steeds boven de streams en je moet niet op de play-button in het venster clicken, maar links onder de kleine play-knop. Maar Adamski is beter. (ik ben er vandoor)
Hoi, was het die andere Tim? Weet het niet precies, best verwarrend 2 bewoners met dezelfde naam. Heb dat ook nog nooit eerder in een RLS gezien...quote:
OK, ja heb dat helemaal gemist, ik was weg vanavond. Maar op dat forum hadden ze het erover dat hij gedrukt heeft omdat hij zo'n heimwee heeft???quote:Op zondag 8 mei 2011 04:08 schreef Ifa het volgende:
Hij zat bij het vuur toen ie ging drukken onder het motto: "iemand moet eens drukken, die anderen durven niet". Geestig figuur trouwens.
Naar Duitsland gaan maar pas weer terug in Nederland BBDE kunnen kijken? Ja, waar/wat zouden wij tegenwoordig zijn zonder internet...quote:Op zondag 8 mei 2011 12:49 schreef waxmask het volgende:
Ik was afgelopen dagen in Duitsland en geen internet in het pension. Maar ben er weer. Waar kan ik de streams zien? Of nog steeds hetzelfde adres?
Net ook weer een korte streamlock, je ziet ook echt een slot in beeldquote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
Net weer een streamlockje. Maar ik moet zeggen dat ze dat daar bij BBDE geweldig doen. Iemand zegt iets dat niet uitgezonden mag worden, korte stop, en weer verder... Niks geen uren lange streamlock zoals bij SST-NL...
Of het kippenhok.quote:Op maandag 9 mei 2011 10:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
Net ook weer een korte streamlock, je ziet ook echt een slot in beeld
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Darklight het volgende:
Rayo(?) had gister trouwens een lachkick, omdat Lisa een raar dansje deed
Hij werd zelfs naar achter geroepen, er werd een dokter bij gehaald omdat die niet meer kon stoppen, helemaal te trillen etc ;')
Hebben ze daar een dokter bij gehaaldquote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef Darklight het volgende:
Rayo(?) had gister trouwens een lachkick, omdat Lisa een raar dansje deed
Hij werd zelfs naar achter geroepen, er werd een dokter bij gehaald omdat die niet meer kon stoppen, helemaal te trillen etc ;')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |