ik ga hem zometeen zo erg pijn doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zou een aanklacht indienen tegen die gast, Knetterkrankjorum...
Told youquote:
ik vind racoonquote:
Wie, is het een Fokker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind racoon
die schijntgast hier vind racoon kut.. al nam hij wel zijn kans schoon om aan mijn kont te zitten
welke gast?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind racoon
die schijntgast hier vind racoon kut.. al nam hij wel zijn kans schoon om aan mijn kont te zitten
degene die het slachtoffer was om met mij mee te gaanquote:
Ik ben op bezoekquote:
Ga je van bil vanavond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
degene die het slachtoffer was om met mij mee te gaan
niet mijn toetsenbord.. en hij is sterkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef 129383 het volgende:
wijze les kinders:
laat nooit je toetsenbord alleen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
bye bye Zwaai zwaai was een retecool-uitzending...
Dragems
Nee vastquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee vast![]()
Met een amsterdammer nog wel
koop een smartphonequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mijn toetsenbord.. en hij is sterk
het is je gegund hoor mopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkie.. had van jou beter verwacht
tl:drquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Stel je deze situatie voor: Amerikaanse snelweg, een gezin onderweg in de auto. Het is warm weer, dus alle ramen en het schuifdak zijn open. Voor hen rijdt een grote Greyhound touringcar, zo eentje die op de lange afstanden wordt gebruikt met alle comfort aan boord, inclusief toilet en dergelijke voorzieningen. Plotseling loost de bus de inhoud van de tank waarin alles wordt opgevangen, dat via het toilet doorgespoeld wordt, over de auto van het gezin. Ineens is alles anders. De familieleden en zowel interieur als exterieur van de auto zitten onder de poep, pies en gebruikt toiletpapier. De stank van alles is ondraaglijk. Robert en Angela Stokes uit Ottawa, Ohio konden, nadat ze de bus hadden gevolgd en het nummer hadden genoteerd, meteen door naar het ziekenhuis voor uitgebreide gezondheidstests en diverse injecties om het infectiegevaar te bezweren. De Ford Explorer van het gezin is niet meer te redden en kan naar de schroothoop. Via hun advocaat eist het gezin een schadevergoeding van anderhalve ton. De busmaatschappij onthield zich van verder commentaar.
Het zal je maar gebeuren.
Ik denk dat ik zwaar over me nek zou gaan
quote:
zoek een rijke ventquote:
ik had ook gekotst...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Stel je deze situatie voor: Amerikaanse snelweg, een gezin onderweg in de auto. Het is warm weer, dus alle ramen en het schuifdak zijn open. Voor hen rijdt een grote Greyhound touringcar, zo eentje die op de lange afstanden wordt gebruikt met alle comfort aan boord, inclusief toilet en dergelijke voorzieningen. Plotseling loost de bus de inhoud van de tank waarin alles wordt opgevangen, dat via het toilet doorgespoeld wordt, over de auto van het gezin. Ineens is alles anders. De familieleden en zowel interieur als exterieur van de auto zitten onder de poep, pies en gebruikt toiletpapier. De stank van alles is ondraaglijk. Robert en Angela Stokes uit Ottawa, Ohio konden, nadat ze de bus hadden gevolgd en het nummer hadden genoteerd, meteen door naar het ziekenhuis voor uitgebreide gezondheidstests en diverse injecties om het infectiegevaar te bezweren. De Ford Explorer van het gezin is niet meer te redden en kan naar de schroothoop. Via hun advocaat eist het gezin een schadevergoeding van anderhalve ton. De busmaatschappij onthield zich van verder commentaar.
Dan blijf ik lekker bij thuis deze zomer...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ga nou maar met je tollie spelen
goedmaakseks met zn tollie spelenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
mocht hij willenquote:
als je flipt schop je die vent vast overhoop!quote:
ghehe nadat het zo vaak gequote werd ben ik ook maar eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
dit dusquote:
ik zal proberen te posten dat je 112 moet bellen mocht het nodig zijn.. maar ik win tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef 129383 het volgende:
[..]
als je flipt schop je die vent vast overhoop!
*heeft alarmnummer en verbanddoos binnen handbereik
Go Knetter gooooo...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal proberen te posten dat je 112 moet bellen mocht het nodig zijn.. maar ik win toch
wel K.O he!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zal proberen te posten dat je 112 moet bellen mocht het nodig zijn.. maar ik win toch
quote:
genoeg pijn werkt ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:19 schreef 129383 het volgende:
[..]
wel K.O he!
dat doet me denken aan tekken
je bent wel makkelijk tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mocht hij willen
kben niet zo erg als het lijkt op fok heur
quote:
We lezen het morgen wel in de Telegraafquote:
* Stokstaart roeptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa enorm.. u roept en ik spreid
ik doe een live verslagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We lezen het morgen wel in de Telegraaf
* Knetterkrankjorum spreidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Zou moeten kunnen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef Crimyclown het volgende:
Zokunen zou je zometeen even een tracklist kunnen pm'en/dm'en?
zie je welquote:
Lieve opmerkingquote:
ghehehe.. heb je het gemist?quote:
neu.. maar ik luister ook niet.. las iets over hardstyle.. oh fuck als je niet luistert mag je niet posten he..quote:
hou me nog in.. omdat lief enzoquote:
wat heb ik nou weer gemist?quote:
mijn lieve opmerkingen natuulkquote:
okeeejquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hou me nog in.. omdat lief enzo
Ben je op de radio dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn lieve opmerkingen natuulk
joa kwas nogal bitchyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je op de radio dan?
Gisteren was je bitchy
Ik zag wat je deedquote:
wasn't mequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef 129383 het volgende:
[..]
hmm ja..
maar dat kanker mocht er wel uit
ik was het niet godver!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zag wat je deedJe bent niet zoleuk de laatste dagen.
Gaat het wel goed met je?
een kind kan de toekomst voorspellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef Crimyclown het volgende:
Q-dance radio is ook alleen maar zooi aan het herhalen. Als je een uurtje geluisterd hebt weet je al wat er de hele dag gedraaid gaat worden.
O echtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:37 schreef Zokunen het volgende:
Stok nu alleen als het past, ik probeer te mixen
Toch geen genitiale wratten héquote:
weet jij goeie software om de dj uit te hangenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:39 schreef Zokunen het volgende:
Het is voor mij alleen nog niet zeker of alles goed gaat
1e x VDJ en ik kan dus niet meeluisteren.
Je moeder?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg er gwoon bijna zin in om bekend te maken wie er hier bij mij zit![]()
okéquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:40 schreef Zokunen het volgende:
Traktor en een paneeltje is handig denk ik.
Maar pat en koelkast etc weten daar meer van.
Jofuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg er gwoon bijna zin in om bekend te maken wie er hier bij mij zit![]()
Je zit bij knetter?quote:
Knetter is nog een meisje dus dat scheeltquote:
als het knetter was.. dan had ik sex toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter is nog een meisje dus dat scheelt
Dan zit je goed op FOK!, mocht het nou binnen een jaar nog niet lukken kun je altijd nog een tweakers account erbij nemen.quote:
Die doet het zelfs met Jofu dus lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
als het knetter was.. dan had ik sex toch?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dan zit je goed op FOK!, mocht het nou binnen een jaar nog niet lukken kun je altijd nog een tweakers account erbij nemen.
in dat gevalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die doet het zelfs met Jofu dus lijkt me wel ja
Of je moet echt een freakshow zijn
Ik lees je vanavond een sprookje voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I wish..
1. Geen amsterdam
2. Aan het werk
waar gaat het heen tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:47 schreef 129383 het volgende:
[..]tweakers heb ik....
maar ook een vriendin
we zijn een aardig eind op weg jaquote:
ik heb 't niet bedachtquote:
Zet je Caro Emerald op dan kun je misschien nog neuken ookquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet je Caro Emerald op dan kun je misschien nog neuken ook
Is niet nodigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zet je Caro Emerald op dan kun je misschien nog neuken ook
Is ze outgegaan van de drank?quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Had jij trouwens ook kaarten voor Defqon?
Nee, nog lang niet, die gaat maar doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is ze outgegaan van de drank?
Wel lief zijn voor Knettertje hoor
Ik ga ook. Dus als je nog een plek nodig hebt om te crashen @ Almerequote:
Binnenkort even een kekke zonnebril kopen een het sixpackje weer bijwerken. Had niet verwacht dat je ook op Fusion te vinden wasquote:
Ga je naar Almere? Veel plezier daar.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga ook. Dus als je nog een plek nodig hebt om te crashen @ Almere
Weet dat het verplaatst is maar is evengoed nog vlakbijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ga je naar Almere? Veel plezier daar.
Ik ga sowieso voor de hardstyle. Lekker genietenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Binnenkort even een kekke zonnebril kopen een het sixpackje weer bijwerken. Had niet verwacht dat je ook op Fusion te vinden was. Muziek is totaal iets anders.
Woon zelf in Lelystad, ik kom wel thuisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ga ook. Dus als je nog een plek nodig hebt om te crashen @ Almere
Het is wel een beetje een buurtfeestje voor Zwolle.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga sowieso voor de hardstyle. Lekker genieten
En al mijn vrienden wonen in Zwolle, dus gewoon de stad in daarna, en dan crashen
[..]
Woon zelf in Lelystad, ik kom wel thuisThanks iig
Vorige keer had ik in de laatste trein naar Lelystad (helemaal vol met doorgesnoven gasten en pillenslikkers) een enorme bout gelaten tussen Muziekwijk en Centrum inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
Almerestrand was altijd helemaal geniaal 5 minuten met de trein
Ja idd, maar dat is niet erg. Sfeer is daar elk jaar fantastischquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een buurtfeestje voor Zwolle.
Ga een keer met mij op stap, ik leer het je in 1 avondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
ik ben een sneu figuur. kan er niks aan doen.. leuke vrouwen maken me verlegen. .ik weet niet hoe ik moet hosselen.. ik faal
Moet dit jaar met de auto. Niemand wil met die bus gaan. Dat wordt rijden voor degene met het minste alcohol op gok ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:55 schreef Stokstaart het volgende:
Almerestrand was altijd helemaal geniaal 5 minuten met de trein
Zelfs naatje kan hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
ik ben een sneu figuur. kan er niks aan doen.. leuke vrouwen maken me verlegen. .ik weet niet hoe ik moet hosselen.. ik faal
Ik ben al weg bij play. Ik ga duiken. Spreek je morgenquote:
Jij neukt toch alles wat los en vast zitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ga een keer met mij op stap, ik leer het je in 1 avond
Zit jij los of vast?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij neukt toch alles wat los en vast zit
QFTquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Karzai het volgende:
Jouw poepjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige keer had ik in de laatste trein naar Lelystad (helemaal vol met doorgesnoven gasten en pillenslikkers) een enorme bout gelaten tussen Muziekwijk en Centrum in
Meuren in die trein
te huur BOB bel 0906667814quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Moet dit jaar met de auto. Niemand wil met die bus gaan. Dat wordt rijden voor degene met het minste alcohol op gok ik.
WASPOEDER!!quote:
Niet alles, maar heb inderdaad lage eisenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij neukt toch alles wat los en vast zit
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet alles, maar heb inderdaad lage eisen
Gatverdamme manquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vorige keer had ik in de laatste trein naar Lelystad (helemaal vol met doorgesnoven gasten en pillenslikkers) een enorme bout gelaten tussen Muziekwijk en Centrum in
Meuren in die trein
Welke heb ik gemist dan?quote:
Ahja, okquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet alles, maar heb inderdaad lage eisen
quote:
naatje is tofquote:
Als ik niet luister, vanavond niet sorryquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
naatje is tof
wanneer draait hij weer
Agreequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
naatje is tof
wanneer draait hij weer
Hey jij ligt al op me te wachten tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik ben al weg bij play. Ik ga duiken. Spreek je morgen
Good nightquote:
Ik denk vrijdag? Geen idee, morgen iig niet. Dan is hij bij mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
naatje is tof
wanneer draait hij weer
dat kan niet atmquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Knetterrrr, ben je op msn? Ik móet je ondervragen over racoon
Mag die niet draaien bij jou danquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk vrijdag? Geen idee, morgen iig niet. Dan is hij bij mij
Nee!quote:
quote:00:02:29 B-A-B-E - (Itsie Bitsie Boe) geef maar lekker toe(4)
00:01:57 187 Lockdown - Kung-Fu
23:56:59 The Conflict - Waspoeder Avontuur
23:52:02 Technoboy meets Ruffian - The Undersound
23:46:20 Technoboy feat. Shayla - Oh My God (Technoboy Dib dub)
23:42:05 Technoboy - Ti Sento (Original Mix)
23:36:46 Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
23:30:12 Technoboy - Next Dimensional World (Origin
23:26:33 IETS (fout in programma)
23:24:42 Technoboy - Put Some Grace (In Your Face Mix)
23:17:53 Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Klinkt gezellig, dm anders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan niet atm
ik wordt lastig gevallen en de helft van wat ik post komt niet van mij maar van een sjappie met een een grootheidswaanzin
tevens : Faye !!!!!
kreunschatje
LAPTOPSquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijf nog ff wakker. kutlaptop hier
dacht dat mijnes erg was
Ik heb itsie bitsie boe gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:06 schreef Zokunen het volgende:
en in grote lijnen was dit mn playlist:
[..]
Die had ik speciaal voor jou nog toegevoegdquote:
Ik heb geen programma daarvoor, maar ik kan hem morgen wel vragen of hij met mijn laptop kan kloten dat ik ook kan uitzenden enzo.quote:
Ik was druk met andere dingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die had ik speciaal voor jou nog toegevoegd
Dat in de berm beland, slaat dat op Naatje?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb geen programma daarvoor, maar ik kan hem morgen wel vragen of hij met mijn laptop kan kloten dat ik ook kan uitzenden enzo.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
De vernieuwde Draakje (v 0.6) is nu online. Veel plezier.
Koelkast heldquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
Koelkast! Wanneer kom je terug?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
Moooooi!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De nieuwe site![]()
Mijn god ik kom bijna klaar
Zeker lompquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef Karzai het volgende:
Het was wel grappig om knetter met stokjes zien te eten
Oepsquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat in de berm beland, slaat dat op Naatje?
GRAPJE!
Voor ik gezeur krijg
Geen idee!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:13 schreef Zokunen het volgende:
Oh en de echte site is dus ook bijna klaar, nijs
1 mes en vorkquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:12 schreef Karzai het volgende:
Het was wel grappig om knetter met stokjes zien te eten
Ja ziet er heel gelikt uit hoorquote:
Nou dat viel wel mee, er werd nog niet gespuugd en geboerd.quote:
Ik vind het geweldig jaquote:
Die volg ik allang natuurlijkquote:
En zien hoelaat je aangevraagde nummer komtquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig ja
[..]
Die volg ik allang natuurlijk
Ik mis jequote:Op woensdag 4 mei 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
Ja dat is helemaal geniaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
En zien hoelaat je aangevraagde nummer komt
quote:Wijzigingen Draakje 0.5.3 > 0.6
Tekstwijzigingen
Kleurwijzigingen
Nieuwe bovenkant logo
Alle images lokaal gehost (= sneller laden)
Alles vertaald naar Nederlands
Teksten zoekpagina duidelijker gemaakt
Nieuwe AANVRAGEN knop
Statistiekenpagina toegevoegd
Top 10 > Top 15
Intunen vanaf de Draakje website
Twitteraccount toegevoegd
Draakje tweet alle nummers die hij draait
Draakje tweet geen jingles
Totaal 15 platen weergave in plaats van 5 (1 je hoort nu, 14 je hoorde eerder)
Kleine wijzigingen in popups
Nieuwe teksten/waarschuwingen
Uploadtekst verplaatst naar zoekpagina
Verzoekjes moeten voorzien worden van een teskt, 2 tekens volstaan niet meer
Diverse lettrtype/kleurwijzigingen
Twitterlogo toegevoegd
ONZ-Radio logo lager gezet
Tijd dat je verzoekje wordt gedraaid is zichtbaar na het aanvragen (boven in de balk)
Ja!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Stokstaart het volgende:
Je kon nu toch ook zien hoelang het duurde tot je verzoekje gedraaid gaat worden Huppel?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
Ok dit doe ik dus nooit meer he, laptop naar de klote, drankvoorraad leeg.
Maar ja gelukkig wel sex
Lief dagboekquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:19 schreef Karzai het volgende:
Ok dit doe ik dus nooit meer he, laptop naar de klote, drankvoorraad leeg.
Maar ja gelukkig wel sex
Lees koelkast zn post nog eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Is je volgende verzoekje kan .... gedaan worden ook al geïmplementeerd?
Ik schrok zo hard hequote:Je hebt het maximaal aantal verzoekjes per 24u overschreden.
Dat zou wel sick zijnquote:
Wanneer ben je weer thuis dan? Ik voel een romance trouwensquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zie de verbeteringen aan draakje en site en zulks morgen of vannacht wel
deze laptop faalt te erg
Laten we beginnen met blij zijn met deze veranderingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:24 schreef Zokunen het volgende:
Maar vooral nu het dynamisch is lijk het me handig aan te geen wanneer je weer kan verzoeken.
Of dit te coden is, geen idee.
Maar bijna alles kan tegenwoordig.
Mensen met een uitkering die vakantie nemenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we beginnen met blij zijn met deze veranderingen![]()
En hulde voor koelkast dat ie dat ff doet in zijn vakantie
Ik zou willen dat mijn uitkering zo hoog is als wat koelkast in 1 maand verdientquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen met een uitkering die vakantie nemen
huldequote:
Dat zal ook wel meevallenquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou willen dat mijn uitkering zo hoog is als wat koelkast in 1 maand verdient
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:30 schreef quaas het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnn, DAAAR BEN IK WEER![]()
![]()
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |