ik ga hem zometeen zo erg pijn doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zou een aanklacht indienen tegen die gast, Knetterkrankjorum...
Told youquote:
ik vind racoonquote:
Wie, is het een Fokker?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind racoon
die schijntgast hier vind racoon kut.. al nam hij wel zijn kans schoon om aan mijn kont te zitten
welke gast?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind racoon
die schijntgast hier vind racoon kut.. al nam hij wel zijn kans schoon om aan mijn kont te zitten
degene die het slachtoffer was om met mij mee te gaanquote:
Ik ben op bezoekquote:
Ga je van bil vanavond?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
degene die het slachtoffer was om met mij mee te gaan
niet mijn toetsenbord.. en hij is sterkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:08 schreef 129383 het volgende:
wijze les kinders:
laat nooit je toetsenbord alleen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef humorduck28 het volgende:
![]()
bye bye Zwaai zwaai was een retecool-uitzending...
Dragems
Nee vastquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee vast![]()
Met een amsterdammer nog wel
koop een smartphonequote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet mijn toetsenbord.. en hij is sterk
het is je gegund hoor mopquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokkie.. had van jou beter verwacht
tl:drquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Stel je deze situatie voor: Amerikaanse snelweg, een gezin onderweg in de auto. Het is warm weer, dus alle ramen en het schuifdak zijn open. Voor hen rijdt een grote Greyhound touringcar, zo eentje die op de lange afstanden wordt gebruikt met alle comfort aan boord, inclusief toilet en dergelijke voorzieningen. Plotseling loost de bus de inhoud van de tank waarin alles wordt opgevangen, dat via het toilet doorgespoeld wordt, over de auto van het gezin. Ineens is alles anders. De familieleden en zowel interieur als exterieur van de auto zitten onder de poep, pies en gebruikt toiletpapier. De stank van alles is ondraaglijk. Robert en Angela Stokes uit Ottawa, Ohio konden, nadat ze de bus hadden gevolgd en het nummer hadden genoteerd, meteen door naar het ziekenhuis voor uitgebreide gezondheidstests en diverse injecties om het infectiegevaar te bezweren. De Ford Explorer van het gezin is niet meer te redden en kan naar de schroothoop. Via hun advocaat eist het gezin een schadevergoeding van anderhalve ton. De busmaatschappij onthield zich van verder commentaar.
Het zal je maar gebeuren.
Ik denk dat ik zwaar over me nek zou gaan
quote:
zoek een rijke ventquote:
ik had ook gekotst...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
Stel je deze situatie voor: Amerikaanse snelweg, een gezin onderweg in de auto. Het is warm weer, dus alle ramen en het schuifdak zijn open. Voor hen rijdt een grote Greyhound touringcar, zo eentje die op de lange afstanden wordt gebruikt met alle comfort aan boord, inclusief toilet en dergelijke voorzieningen. Plotseling loost de bus de inhoud van de tank waarin alles wordt opgevangen, dat via het toilet doorgespoeld wordt, over de auto van het gezin. Ineens is alles anders. De familieleden en zowel interieur als exterieur van de auto zitten onder de poep, pies en gebruikt toiletpapier. De stank van alles is ondraaglijk. Robert en Angela Stokes uit Ottawa, Ohio konden, nadat ze de bus hadden gevolgd en het nummer hadden genoteerd, meteen door naar het ziekenhuis voor uitgebreide gezondheidstests en diverse injecties om het infectiegevaar te bezweren. De Ford Explorer van het gezin is niet meer te redden en kan naar de schroothoop. Via hun advocaat eist het gezin een schadevergoeding van anderhalve ton. De busmaatschappij onthield zich van verder commentaar.
Dan blijf ik lekker bij thuis deze zomer...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:11 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ga nou maar met je tollie spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |