Bij vrijwel elke gelegenheid heeft Dave zich klemgezopen. Van mij had ie er na de vleeshelicopter al uitgemogen, en als je bij de laatste vier zit, kan het écht niet om in een dronken woede-uitbarsting het landhuis te slopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yosie heeft zich ook totaal niet beheerst en is al wekenlang chagrijnig.
Maar ja, als je het lievelingetje van mevrouw van Eekelen bent, kun je veel maken.
linkje? of bedoel je die spel show?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:17 schreef ukga het volgende:
Bij dat interview hadden ze het grote "Joey-vragen-spel" moeten doen (uit Friends)
succes gegarendeerd
ik denk dat de vrienden van haar papa een kans maken!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:26 schreef luckass het volgende:
Iedere winnaar is nu kut. Doe dan Jenna maar, die heeft het programma tenminste nog wat kleur gegeven (en haar huidje niet).
kleine fout van mij; het was oorspronkelijk Phebe haar spel, allen Joey gebruikte het later in de aflevering ook.quote:
Nee hoor.quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Drakire het volgende:
Friendsvolgens mij ben ik de enige op de wereld die dat kut vind.
quote:Op zondag 8 mei 2011 01:24 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Trots dat DJ Jean je een zoen geeft en tel nummer.. Die gast steekt zn lul nog in zn eiegn moeder..
Die jenna is nooit meer seriues te nemen. Ik hoop dat ze allemaal dood gaan
Geen idee waarom je lacht, je eigen Nederlands is ook niet super.quote:
Interpunctie, "ookal", "wastie"quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:26 schreef Drakire het volgende:
Mwah ik vond het wel terecht van Dave volgens mij vond ie dat zelf ook, ookal wastie wel een beetje de smaakmaker.
en jij weer het verschil niet tussen spelling en interpunctiequote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee waarom je lacht, je eigen Nederlands is ook niet super.
[..]
Interpunctie, "ookal", "wastie"Je ziet, anderen afzeiken is makkelijk maar best lullig als je zelf even goed brak Nederlands typt
Tenzij wastie een woord is, is het probleem niet enkel interpunctie.quote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
en jij weer het verschil niet tussen spelling en interpunctie
Nee hoor!quote:Op zondag 8 mei 2011 00:15 schreef Drakire het volgende:
Friendsvolgens mij ben ik de enige op de wereld die dat kut vind.
Volgens mij maandag pasquote:Op zondag 8 mei 2011 11:16 schreef Rnie het volgende:
Wanneer komt de ep. nou eens online.....faalhazen @ rtl
Oh jawel hoor, die interpunctie was bedoeld voor de eerste onderstreping waar de ene zin zonder puntjes en hoofdletters onlogisch overliep in een andere zinquote:Op zondag 8 mei 2011 10:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
en jij weer het verschil niet tussen spelling en interpunctie
wanneer was deze uitzending dan met jensen?quote:Op zondag 8 mei 2011 14:11 schreef tralalala het volgende:
Bij Jensen was Jenna wel de enige die heel erg netjes gekleed was.
Het ging meer om de combinatie van de fouten en de laatste zin "ik hoop dat ze allemaal dood gaan."quote:Op zondag 8 mei 2011 10:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Geen idee waarom je lacht, je eigen Nederlands is ook niet super.
[..]
Interpunctie, "ookal", "wastie"Je ziet, anderen afzeiken is makkelijk maar best lullig als je zelf even goed brak Nederlands typt
Het is aflevering 6quote:Op zondag 8 mei 2011 16:19 schreef ukga het volgende:
[..]
wanneer was deze uitzending dan met jensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |