quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef ukga het volgende:
Jenna die de DJ aflikt
Yosti met der zure kutbek
en Meron die geen procent verandert is met de dag dat ze binnen kwam
kut programma wordt is het
Je zal zien dat dat kutkind nog wint ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die jury en mevrouw van Eekelen móéten die beelden toch ook hebben gezien waarin Jenna die vuile praat uitkraamt?
Ik blijf het wel vermakelijke televisie vinden.quote:
is dat de download van de aflevering van 6 mei? heb een mac maar het downloaden lukt niet,quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:23 schreef fespo het volgende:
als je weet hoe je met nieuwsgroepen moet downloaden (lastig voor een leek)
http://www.nzbindex.nl/se(...)=0&hidespam=1&more=0
anders kan ik het vanavond wel op mijn site zetten.
Het ging deze week om beheersing en incasseren. Als je dan het interieur sloopt, omdat je niet van de drank af kan blijven, vlieg je eruit. Lijkt me logischquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is echt een debiele keus van mevrouw van Eekelen. Ja, Dave misdraagt zich als hij alcohol op heeft, maar hij probeert het tenminste nog ... Yosie doet allang haar best niet meer en is constant chagrijnig.
Zij had er vorige week al uitgemoeten, en toen ging ze ook niet.
Volgens mij is zij gewoon het lievelingetje van mevr. van Eekelen.
Ik ben dus een leek denk ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:23 schreef fespo het volgende:
als je weet hoe je met nieuwsgroepen moet downloaden (lastig voor een leek)
http://www.nzbindex.nl/se(...)=0&hidespam=1&more=0
anders kan ik het vanavond wel op mijn site zetten.
Yosie heeft zich ook totaal niet beheerst en is al wekenlang chagrijnig.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:04 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Het ging deze week om beheersing en incasseren. Als je dan het interieur sloopt, omdat je niet van de drank af kan blijven, vlieg je eruit. Lijkt me logisch
Hij had na het omlaag trekken van Linsey's topje en zwaaien met z'n lul er al uit moeten vliegen. Vorige week zei Van Eekelen ook dat hij nauwelijks veranderd is sinds z'n komst, maar dat ze hem vanwege z'n charmes het voordeel van de twijfel gaf.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Yosie heeft zich ook totaal niet beheerst en is al wekenlang chagrijnig.
Maar ja, als je het lievelingetje van mevrouw van Eekelen bent, kun je veel maken.
Zal wel komen omdat ze niet meer zuipt.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:33 schreef ukga het volgende:
Hoe kun je in godsnaam 2 weken langs chagrijnig zijn?___!
als ik een halve dag chagrijnig ben word ik al moe van me zelf....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |