abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:44:36 #1
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96319929
vorig deeltje: Het dreumestopic (1 - 2 jaar) deel 140

De dreumesjes:

20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef Vlindur het volgende:
Gets Chan wat sneu voor Timo -O- Het doet ook zo zeer als de billen helemaal open zijn :(
Heb je gevraagd of hij lang in de poep heeft gelopen?

Ik schaam me dood, maar Rienk heeft het dus ook door onze schuld :@
We waren zondag de MotoGP aan het kijken en een kwartier voor het einde zien we Rienk poepen, dus we zouden hem na afloop wel even verschonen. Maar toen het afgelopen was zijn we in de tuin bezig gegaan en Rienk heeft nooit gepiept, pas 2.5 uur later toen ik eten ging maken en hij in huis dicht bij me stond rook ik hem. Hij heeft nu op 4 plekken uitslag en was echt heel zielig. Nu inmiddels is het weer prima. Maar ik durf het nu past te vertellen :@

Verder is hij niet meer ziek. Géén idee wat er aan de hand was, maar het is nu weer over.
Hebben jullie dat ook dat jullie kinderen zovaak een dagje ziek zijn? Vorige maand had hij het ook al? :?
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:38 schreef Ticootje het volgende:
Chan, je kan naar de huisarts met zulke uitslag. Dan krijg je een beter smeersel. Zink met Miconazol zeg ik uit m'n hoofd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:43 schreef Kersjes het volgende:
Oooops Vlindur... Een heuse blunder, kan gebeuren :*
Wij kijken sinds we kinderen hebben alles standaard via de DVD-recorder. Ik zou me geen raad weten zonder de pauze-functie :N

Bar, ik heb van alles gemist natuurlijk, maar wat is er precies met Roy?

[ Bericht 10% gewijzigd door RockabeIIa op 03-05-2011 23:07:12 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_96320035
Wij hebben UPC Royal en kunnen hem ook pauzeren, maar omdat manlief mee twitterde zou zn timeline niet meer kloppen en ach 'het zou maar een kwartiertje zijn' :') De volgende keer verschoon ik hem wel direct! Dit gebeurd me niet nog een keer :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96321155
Naar de huisarts voor een zalfje inderdaad. We hebben hier eerst een zinkoxidesmeersel met miconazol gehad, maar dat werkte niet meer na een weekje. Toen het heel erg werd (de ha zij dat het 'nattend' was) kregen we op voorschrift van de dermatoloog een zinkoxide smeersel met zwavel. Dat droogde de plekken in en binnen 2 dagen was het meeste weg.

Helaas heeft Hannah wel heel snel luieruitslag, dus we letten er scherp op dat we zo snel mogelijk verschonen wanneer er gepoept is. Maar ja, soms mis je het gewoon even en ruik je het niet door een verkoudheid ofzo.
pi_96321310
Ach, wat zielig toch die pijnlijke billetjes. -O-
Hopelijk is het snel over. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:12:24 #5
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96321615
Toby heeft vanavond poffertjes gegeten. Gewoon van de supermarkt en dus met ei erin. Nou ligt hij al sinds half 9 te slapen en ik heb hem niet meer gehoord. Duimen jullie mee dat dat zo blijft?
.... met gevoel voor drama....
pi_96323165
Kapotte billen zijn verschrikkelijk zielig.. en zeer pijnlijk. Hoop dat het snel wegtrekt.

Ik beaam wat Octo zegt. Even de dokter bellen. Hier helpt het zalfje met de zwavelmix het beste. Want ook wij hebben een dreumes die veel en ernstig haar billen kapot heeft.

Wij gaan morgen even het CB met een bezoekje vereren voor de 1,5 jaar afspraak. Ik ben benieuwd hoeveel onze smurf weegt enzo.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:53:57 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96323774
ik ben ook benieuwd Wickie! kijken of ze een beetje gelijk opgaat met mijn muppetje ;)

Ik had vandaag geen internet, dus nog ff snel spieken zo na mijn late dienst...

sterkte voor Rienk zijn billen Vlindur! en kan gebeuren toch.. je doet het niet opzettelijk immers...

oo en Timo ook luieruitslag! sterkte ermee Chan!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 4 mei 2011 @ 07:57:42 #8
100412 mefke79
komt goed!
pi_96329179
Vlindur, om je te troosten: het is ons ook wel eens gebeurd. Ons jochie heeft weinig uitslag (ja, uitslag genoeg, maar geen luieruitslag) en het kan ook zo maar voorkomen dat ie het heeft nadat ie een halve minuut een luier om heeft met poep. Net of er dan iets in de poep zit ofzo. Chan, dat zou dan bij Timo ook best kunnen. Dat het niet gaat om de tijd maar om iets wat heel erg irriteert.

Ik hou mijn hart vast voor de komende twee dagen. De hoestmedicijnen slaan goed aan (weer) dus dat komt goed. Maar ik zag veel verdachte bobbels (kiezen en tanden) in zijn mond en we kunnen nu natuurlijk geen koorts gebruiken. Dus ik ga er als een havik bovenop zitten. Na vrijdag mag ie ziek worden van mij....(o, erg he, alsof je dat aan een touwtje hebt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:14:45 #9
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96329349
Wij gaan ook wegen en meten vandaag. Dan een fruithapje eten bij de logopediste en daarna langs de KNO-arts om te kijken of Emma's neusamandel gepeld moet worden. Druk dagje!

Laat de groeicurves maar weer komen vandaag! *O*
A grand adventure has begun.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:29:51 #10
100412 mefke79
komt goed!
pi_96329479
Keshet, die neusamandel vanwege de verkoudheden?
Succes vandaag, ik hoop dat alle afspraken een beetje op elkaar aansluiten en dat jullie dus zo weer buiten staan.
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:45:37 #11
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96329675
Kersjes, heft Toby nog last gekregen van de pofferttjes? Was hij allee alergisch voor ei?

Keshet, succes bij kno!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96329846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:14 schreef Keshet het volgende:
Wij gaan ook wegen en meten vandaag. Dan een fruithapje eten bij de logopediste en daarna langs de KNO-arts om te kijken of Emma's neusamandel gepeld moet worden. Druk dagje!

Succes! :*

Vlindur (en Chan) we hebben het hier ook wel eens gehad maar dan bij Elin, 's morgens was er nog niets aan de hand, 's middags hingen de vellen erbij in 1 zo'n spekplooi in haar lies. Dat was in de kraamweek en ik kreeg nog op mn kop van de kraam ook omdat ik het niet nodig vond om haar dagelijks te badderen, daardoor was het door mijn toedoen volgens haar. Man wat heb ik me schuldig gevoeld ;( gelukkig konden de ha en de vk me meer gerust stellen daarover.
We kregen idd miconazol-zink toestand om te smeren, en met gaasjes heel voorzichtig het nattende droog deppen.
Het kan heel snel gaan en je doet er niet zoveel tegen. Succes Chan, zo sneu voor je kleine vent :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96329861
Keshet, veel succes vandaag!!! :*

Mefke, logisch toch dat je nu liever niet hebt dat Driekus ziek wordt. En tja jammer dat we dat niet in de hand hebben, maar als een kindje dan toch ziek wordt, dan liever onder betere omstandigheden toch?!

Och al die kapotte billetjes, wat lijkt me dat vreselijk naar om te zien. :* erop!

Kersjes, hoe is de nacht verder gegaan? Heeft ie nog last gehad of lijken de poffertjes veilig?

Ik mocht gisteravond nog even bij MInke in de mond voelen en ook een eerste puntje bij de 3e kies is door... nu nog de voortand en hoektand en dan zijn we er (volgens mij) voorlopig weer even vanaf... op zoek naar de rest van haar gebit :+
Toch verbaas ik me over hoe goed ze ermee omgaat. Tis wel een beetje Jantje lacht-Jantje huilt op het moment en als ze dan moet huilen is ze ook echt heel verdrietig en wil ze niet getroost worden, dan gaat ze heel hard huilend in een hoekje in de keuken zitten... klein sneutje. Maar evengoed kan het binnen een paar seconde over zijn en komt ze weer gezellig spelen.

Dit weekend gaat ze logeren bij opa en oma dus ben heel benieuwd hoe dat gaat.
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:02:16 #14
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96329930
Kersjes vanaf hier kun je het lezen ;)
Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 99

En heeft Tobias een fijne goede nacht gehad? of helaas toch last gekregen?

Chan en vlinder dat de billen van de jongens maar snel op mogen knappen!

Minke en tandjes *O*
Hier is het ook feest om de tandjes alhoewel, slapen enzo gaat goed tot uurtje of half 4 en dan word Roy wakker :? om daarna vervolgens gewoon lekker door te slapen *;
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_96330021
Oeh, allemaal zerebabybillenverhalen. Het is echt rot hè, om mee te maken, en het ziet er ook zo vervelend uit. Ik heb wel eens zo'n soort plekje als het randje van mijn onderbroek in de verdrukking heeft gezeten, en dat voelt echt rot!

Hier komt vandaag Thijs zijn nieuwe bed. Ik twijfel nog steeds of ik hem er direct in ga laten slapen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_96330097
Spannend Laura :D

Hier is iedereen snotverkouden, maar vannacht heeft wel iedereen een keer weer goed geslapen :)

Hier ook zere billen :+ EN dus enorm veel snot en een zere keel (hoesten -> huilen) Dus meneer zit nu met een speen in te spelen :D

En hij wordt mama-plak O+ Soms heel onhandig, maar ook zo schattig dat hij eigenlijk niet wil dat ik weg ga O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:19:21 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96330251
Spannend Laura ;)

Ik heb momenteel een muziekbeatje achter me, Roy speelt met zijn samba bal en blaast er ondertussen bij O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 09:22:03 #18
5428 crew  miss_sly
pi_96330300
Ach wat sneu al die pijnlijke en kapotte billetjes. Ik hoop dat ze er gauw minder last van hebben!

Keshet, succes vandaag!

huup, wat een stomme kraam :( alsof je dat idd op je geweten hebt en alsof je in de kraamweek al niet voldoende labiel bent om zo'n (onterecht!) schuldgevoel erbij te kunnen hebben. En beterschap voor jullie allemaal, naar hoor dat Elin ook zo ziek is :*

Laura, spannend! Wij zitten er hier ook steeds meer over te denken om over te gaan naar een ander bedje, maar het klinkt zo groot :o Ben benieuwd wat je doet en als hij er al in gaat, wat Thijs er van vindt.

Hier gaat alles prima z'n gangetje. Senna is leuk, lief, gezellig, soms heeft ze een bui en is het wat minder, maar doorgaans valt dat heel erg mee. Ze klimt tegenwoordig het grootste deel van de trappen zelf omhoog, dus dat is heel erg fijn. Ze kletst ons de oren van het hoofd, het mondje staat niet stil, maar dt is ook wel heel gezellig O+ Ow, en deze maand zijn er oudergesprekken op het kdv voor de ouders die dat willen. Ik heb ons natuurlijk opgegeven :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96330404
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:14 schreef Keshet het volgende:

succes jullie! :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 4 mei 2011 @ 09:53:28 #20
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96331104
Keshet, succes vandaag!

Mefke, hopelijk knapt Driekus snel op!

:* voor alle tandjesleed. Wat een bi-atch is moeder Natuur ook he, al die tandjes in die eerste twee jaar :')

Laura, ik ben ook benieuwd naar de ontwikkelingen in het nieuwe bedje!

En Senna ook lekker aan het babbelen heel de dag, wat gezellig!!

Ik ben gisteren totaal gedist door mijn dochter. Op de radiozender UPC kleuterleidjes kwam "In de maneschijn op" en ik was vrolijk aan het meezingen, waarop mijn dochter, met gebaren en al, zegt: Ssssssssst :{w
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 10:03:38 #21
5428 crew  miss_sly
pi_96331386
hahaha Alexa :D

Lekker bijdehand!

Senna was ook bijdehand deze week. WE zaten aan het ontbijt, en ik vroeg: is het lekker schatteke?
Antwoord de dame: ja moppie :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_96331470
Succes vandaag Keshet en Emma!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:09:54 #23
100412 mefke79
komt goed!
pi_96331540
Senna en Alexa, bijdehandjes! _O-

Hier gisteren ook een leuke: mijn man laat -duidelijk hoorbaar- een scheet. Waarop Driekus vanuit de kinderstoel roept: Mama, papa poepen bah!
Ik kwam echt niet meer bij, niet pedagogisch verantwoord, maar hij keek er ook nog eens heel verontwaardigd bij, zo van ' dat doe je toch niet...'

Wij hebben per ongeluk uitgevonden hoe we Driekus 's ochtends een stuk vrolijker krijgen. Ik kan em niet in de kinderstoel tillen (of nou ja, kan wel, maar liever niet) dus ik had em gisterochtend maar gewoon op zijn kleine stoel laten zitten voor het ontbijt. Wij zitten nooit aan tafel met ontbijt, aangezien dat voor ons beiden een bak (karne)melk met cornflakes oid is. Dus hij op de kleine stoel aan de salontafel, wij beiden op de bank. Is ie helemaal blij en vrolijk. Goed, geen kinderstoel meer in de ochtend, prima! Vanochtend kroop ie zelf op de bank. Dus ik vroeg of ie het gezellig vond, zo naast mij: Ja mam (hij neemt mam en pap over de laatste tijd ipv mama en papa, we zijn een beetje veel bij mijn ouders geweest en tja, die noem ik nou eenmaal pap en mam)
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:30:55 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_96332197
Leuk hè die kletsende kinders O+
soms zijn ze heel bijdehand zonder dat ze het zelf doorhebben. Zo zei Eli een keer "mag ik X alsjeblieft dankjewel?"

Mef, goede oplossing om 's ochtends aan de bank te eten!

Aviva krijgt kies nummer 4 en ze loopt nu echt rond. Tot ze een misplaatst stukje stof tegen komt en omkukelt O+ maat ja, ze is er wel van onder de indruk, dus de tranen zitten hoog en ze bijt van zich af ;( :X
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_96332290
Mef, wat voor kinderstoel heeft Driekus? Rienk heeft de stokke en hij staat zo dat hij er zelf op en af klimt. En had ik al verteld dat hij zelf de trap op en af kan? Ik ben zo blij! *O*

Nu nog zelf zn billen af vegen en zelf eten en ik ben klaar :7
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')