True, ik vind de gast een held ondanks dat hij zelfs geen subtop meer is.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:45 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Niet te snel he![]()
Eerst Strikeforce, doet hij het goed dan wellicht terug naar de UFC.
De Snowman is een druk mannetje... heel veel gevechten gehad in 2010 en 2011 is ook al aardig wat ingepland. Hij wil zelf naar de LHW, gezien zijn lengte is dat niet verkeerd denk ik!
Kijk op zijn wikipedia pagina hoe alle events heette waar hij in vocht en download ze losquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Btw.... ik ben ernstig op zoek naar een Nick Diaz career pack.... Kan em alleen nergens vinden!
Iemand die mij hiermee kan helpen? Ik wil een highlight video samenstellen...
Hmmmh niet alle events zijn te vinden op het internet. Of ik moet in 1x alle UFC events downloaden.. Vind ik een beetje teveel werk :\quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kijk op zijn wikipedia pagina hoe alle events heette waar hij in vocht en download ze los
Je kunt toch ook gewoon alleen de events selecteren die je wilt downloaden? Bij torrents in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:21 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hmmmh niet alle events zijn te vinden op het internet. Of ik moet in 1x alle UFC events downloaden.. Vind ik een beetje teveel werk :\
quote:Josh Gross
Indefinite means suspended until his license in California expires June 29. Sonnen goes on MMA commission watch list. Can apply elsewhere.
Hij is weer goed! Mooie oude beelden en zoals hij het zelf al aangaf: Ubereem 2.0!quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
The Reem Episode 3: Rewind the Moment
+
[..]
Ja heb beide afleveringen gezien. Wel leuk gedaan, geeft een kijkje in het privéleven van Stefan. Zelf had ik niet het adres + de vraagprijs van zijn nieuwe woning laten zien, maar dat terzijde. Kwalitatief haalt die van Struve het niet bij die van Overeem, heeft ook met budget te maken denk ik. En puntje van kritiek vind ik ook dat in aflevering 2 wel heel veel sparren met Gita te zien was.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen hier die de Stefan Struve Vlog volgen?
Gaat eigenlijk helemaal nergens over, maar het is wel grappig om te zien hoe Struve woont in Beverwijk bij zijn pa & ma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef Fyodor het volgende:
Report: Ricco Rodriguez Arrested in Arizona
De boef
Ja, ik check het. AFAV heeft trouwens wel meerdere leuke filmpjes over vechtsporters.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Mensen hier die de Stefan Struve Vlog volgen?
Gaat eigenlijk helemaal nergens over, maar het is wel grappig om te zien hoe Struve woont in Beverwijk bij zijn pa & ma
Wat ik overigens wel grappig vond... zijn ouders zijn nog nooit mee gegaan naar zijn wedstrijden omdat ze het financieel niet altijd breed hebben..... maar ondertussen loopt Struve wel lekker te pronken met zijn huis van 3 ton!quote:Op donderdag 19 mei 2011 12:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ja heb beide afleveringen gezien. Wel leuk gedaan, geeft een kijkje in het privéleven van Stefan. Zelf had ik niet het adres + de vraagprijs van zijn nieuwe woning laten zien, maar dat terzijde.
http://bleacherreport.com/articles/706099-tim-kennedy-offers-to-donate-fight-purse-to-charity-to-fight-michael-bispingquote:Tim Kennedy Offers to Donate Fight Purse to Charity to Fight Michael Bisping
Strikeforce middleweight contender Tim Kennedy has been busy over the past few days. Kennedy has officially called out the UFC's Michael Bisping who made headlines with his antics against at UFC 127 where he landed an flagrant illegal knee to the jaw of Kennedy's friend, Jorge Rivera.
Kennedy took to Twitter where he began a verbal lashing the U.K.'s most popular fighter on Tuesday, May 17.
Die mensen moeten ook gewoon werken hequote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:50 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Wat ik overigens wel grappig vond... zijn ouders zijn nog nooit mee gegaan naar zijn wedstrijden omdat ze het financieel niet altijd breed hebben..... maar ondertussen loopt Struve wel lekker te pronken met zijn huis van 3 ton!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |