Mee eens, maar Rampage is zo'n beetje top contender in LHW. Mir en Nelson komen beide van een loss (+ winst in snoozefest of the year by Mir) en moeten nu gaan vechten voor een topplaats in HW.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:01 schreef incognitoomuch het volgende:
En waarom geen Mir VS Nelson als Main Event!? Klinkt veel imteressanter!
Nelson vreet 'm op met huid en haar!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Mir vs Nelson
Mijn pick is voor de buik met het matje, wat een held![]()
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of mij 2 voorgaande berichten met elkaar te maken hebben
Taz was je voorquote:
Dan moet ik je teleurstellen....quote:Op maandag 9 mei 2011 21:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Even kort nog 2 dingen, hoewel ik het 100% met jullie eens ben over het nieuwe main event ()
kun je het de UFC echt niet kwalijk nemen.
Over 19 dagen staat het event geland en je kunt op dit niveau echt geen betere match-up maken zoals hij er nu staat [Jackson vs. Hamill]
Daarnaast vraag ik me af of mij 2 voorgaande berichten met elkaar te maken hebben
Mooie partij! Die reversal vanuit de sidemount was ook mooi, hij bleef rustig en wachtte het juiste moment af.quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
Van Chael Sonnen zijn twitter:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
enigst in zijn soort!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:10 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet leren lezenquote:
Oh, helloquote:
doe mij maar die fotogravequote:
In de tussentijd eerst UFC 130 en de TUF finale!quote:Main card
Heavyweight bout: Brock Lesnar vs. Junior dos Santos – No. 1 contender bout
Heavyweight bout: Shane Carwin vs. Jon Olav Einemo
Lightweight bout: Mac Danzig vs. Donald Cerrone
Middleweight bout: Demian Maia vs. Mark Muñoz
Featherweight bout: Kenny Florian vs. Diego Nunes
Preliminary card
Lightweight bout: Sam Stout vs. Yves Edwards
Middleweight bout: Jesse Bongfeldt vs. Chris Weidman
Featherweight bout: Dustin Poirier vs. Jason Young
Light Heavyweight bout: Krzysztof Soszynski vs. Igor Pokrajac
Middleweight bout: Nick Ring vs. James Head
Heavyweight bout: Joey Beltran vs. Dave Herman
Featherweight bout: Michihiro Omigawa vs. Darren Elkins
Dan ga jij je helemaal vermaken met 1 t/m 7.quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Heb pas season 8 van TUF gezien, vermakelijk seizoen was dat
Voor ons Nederlanders niet, maar voor New York en zeker de UFC is het wel goed, NY host altijd hele grote evenementen ook grote box events etc..quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het boeit mij persoonlijk echt geen kut of er nou UFC in NY is of niet
Weet je ook waarom? Wat hij gedaan heeft?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:52 schreef Tazmaniac het volgende:
* Maiquel Falcao cut by the UFC due to legal troubles
Hij ziet er dus niet alleen uit als een zware crimineel, het is er ook nog echt een
interessant[/sub]
quote:""The commission wants to review his testimony, and they felt they need to suspend his license because they felt there was some false testimony given to the athletic commission when he appeared back in December," Dodd said. "That way Chael can come explain himself. Obviously, there were comments made during that commission meeting that have come up to be false, and so we're going to review those, as well."
Hoofd valt wel mee, maar dat lichaamquote:
Waar is haar lichaam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |