Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Is het heus? Dat vind ik wel een beetje vervelend php.
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:26 schreef Compatibel het volgende:
Ik was druk bezig, maar kreeg het niet voor elkaar.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
I agreequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Wat? Wie? En nu al??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef betyar het volgende:
Kan die jongen niet gewoon van FOK! afgeketst worden?? Begin het een beetje beu te worden al die zinloze discussies, niet ingaan op vragen. Oké het was leuk en veelal hilarisch maar ik vermoed dat steeds meer mensen zich aan het ergeren zijn.
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meneer zit veilig achter internet een jongen van 18 de maat te nemen? Jij durft wel he?
We zien elkaar nog wel
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Van wie/wat/waar/dinges??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben het beu, kotsmisselijk word ik ervan.
Was ik inderdaad achter, maar toen kreeg ik de melding dat ik te laat was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Knopje volgend deel openen zou moeten werken.
Jij zou hier niet moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Voor jou zijn er 20 die dat denken, over jouquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hoeft hier natuurlijk niet te zijn.
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:30 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Jij dreigt wel veel he, beetje vreemd is dat hoor.
Vergeet mij niet hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Lokken dit uit?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het gewoon een teken van misplaatste superioriteit om telkens mij te gaan zitten bashen als je al ver in de 20 zit, of begin 30. Kijk een grapje met Remlof of VS kan ik best om lachen. Maar Betyar en Friek lokken dit natuurlijk gewoon zelf uit.
En ja, ik vind dat als je een grote bek op internet durft te hebben je dat ook in het echt moet hebben.
Daag me niet uit he manneke.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt aan jou storen hoorquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |