Speel het zonder stuurtje. Ik vind het altijd maar gaar: dat stuurtje en de pedalen staan nooit goed vast op de grond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:49 schreef delano.888 het volgende:
Ik verveel me ook de hele dag de tyfus.. Twijfel om verder te gaan met GT5 maar heb geen zin om me stuurtje neer te zetten
Och gossie je kan online gamen maar het is niet goed genoeg vanwege vrienden die ook niet op psn kunnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef DinkMonkey het volgende:
Het duurt ook gewoon te lang. Nu moet ik black ops op de xbox doen.
en op ps3 zitten meer van me vrienden.
Beter wacht je niet en ga je wat anders doen. Wordt je ook niet teleurgesteld straks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Skillstorm het volgende:
Nog maar 1 uur en 7 minuten wachten en dan kijken of het waar is over dat het om 10 uur online komt.
Ik speel gewoon wat AC:B singeplayer tot danquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Beter wacht je niet en ga je wat anders doen. Wordt je ook niet teleurgesteld straks.
Die heb ik van de week toevallig 100% gesynct.... Heb nu echt niks meer, ja GT5 maar daar heb ik echt geen zin inquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:57 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik speel gewoon wat AC:B singeplayer tot dan
Dus omdat een of andere leip op Twitter wat schrijft geloof je dat meteenquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:53 schreef Skillstorm het volgende:
Nog maar 1 uur en 7 minuten wachten en dan kijken of het waar is over dat het om 10 uur online komt.
Hoezo op twitterquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:10 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dus omdat een of andere leip op Twitter wat schrijft geloof je dat meteen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hi Guys PSN will be up again @ 10 PM
Sinds psn eruit ligt ben ik bezig met een tweede playtroughquote:
Site Maintenance Noticequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |