aiitt, gaat hij om 20:00 weer online?quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:40 schreef Roces18 het volgende:
vanaf 19:59 keihard knallen als een beest! Boxen keihard aan
Neeeeeeeeee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:46 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
aiitt, gaat hij om 20:00 weer online?
Dat bedoelde ik idd maar ik zei het denk ik niet helemaal goed! Bedankt!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef ConnorMacLeod het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle bijbehorende services. het PSN als in friendlists en multiplayeren (slechts een deel van het PSN) komt deze week (vandaag of morgen) alweer online.
Voor het gehele netwerk weer naar behoren werkt, dan praten we wel over twee weken, zo staat op alle blogs te lezen, zo werd het gezegd op de pressconference.
Inderdaad !!!! Offline lekker knallen kan natuurlijk of via lanquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:49 schreef Henk12344 het volgende:
[..]
aah jammer ik ga tog niet herdenken dus maakt niet uit
Wie is 'ze'? Sony niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:22 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik kan echt niet wachten tot het weer online gaat. En ze zeiden dat het woensdag weer online zou komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met 10 cent en voorste rijquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:29 schreef DinkMonkey het volgende:
Maar ik vind wel dat we een soort van kado moeten krijgen van het lange wachten.
Delano, zit jij toevallig ook op Ibood?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:25 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind t ook mooi dat er hier al zooooooovaak is gezegd wanneer en hoelaat psn weer online gaat, maar ik heb nog niet 1 officieel bericht gezien van sony wat iets vergelijkbaar zegt..
Omdat het me nu idd te lang duurt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |