quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Waarom hebben ze een Waffen SS lettertype gebruikt voor die krant :s Is dat om de toon vast te zetten voor morgen ofzo? Of om kampbewaarder Flip zich ontspannen te laten voelen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
Mo, Sharon en Karim genomineerd? [ afbeelding ]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Waarom hebben ze een Waffen SS lettertype gebruikt voor die krant :s Is dat om de toon vast te zetten voor morgen ofzo? Of om kampbewaarder Flip zich ontspannen te laten voelen?
Ze kunnen toch gewoon afkijken dus waarom zouden ze elkaar niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
inderdaad; ze strijden tegen elkaar, dus is mij een raadsel waarom ze elkaar steeds helpen![]()
Mo heeft straks nog het meeste in haar kluis
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....
he wat jammer nou, mislukt!quote:
Waar maak je je weer druk omquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Karim en Mo denken dat dit waar is.
Ja, de naam Bokita in de mond nemen! Foei!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaaaaa mn streams doen het eindelijk weer na fakking 200.000 keer refreshen...
en nu heb ik een lamme hand van het op die knop drukken !!
oma van jo weet het ook maar verklapt niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, de naam Bokita in de mond nemen! Foei!
Heeft ze dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef suzi1 het volgende:
je mag ook al niet zeggen dat jootje een jodenster onderaan haar rug getattooeerd heeft. snap het allemaal niet zo hoor
nofi, maar ehm..dat is gewoon een standaard lettertype wat over heel de wereld gebruikt wordt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.
jaaaaaaaaaaaa mn streams doen het eindelijk weer na fakking 200.000 keer refreshen...
Oh, zal er eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wat ik eruit haalde ja. is onder laserbehandeling weliswaar
PROFICIAT en nu niet meer uitzetten !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?quote:
niet meer wisselen of refreshen vanavondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Snap ook niet hoe dat kan. Heb zelf nooit problemen met streams op gewone pc maar op laptop heb ik precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?
vanavond iets voor half 8 gingen ze vanzelf uit...nu is het kwart voor tien , en doen ze het pas weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet meer wisselen of refreshen vanavond
eigenlijk niet neequote:
Helemaal gelijk, foutje ahah.quote:[img] Op [url= 3 mei 2011 21:44[/url] schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Turkse Chick heet die film
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. het ging maar om 5 vragen. Is dat zo moeilijk om die punten te tellen??
dan zou ik mn pc twee weken op de streams aan moeten houden hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee
dan moet je morgen weer fakking 20000 keer refreshen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?
Eerst kijken wat ze met de uitslag gaan doen hè? Moet wel ten gunste van jo uitvallenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. het ging maar om 5 vragen. Is dat zo moeilijk om die punten te tellen??
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maar je hebt eindelijk weer streams
mamajohn....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Geweldig,....!
Gister riep ik nog dat ze zo'n opdracht zouden moeten doen und taaaadaaa
Ze luisteren echt naar me
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Hier zou ik graag wat achtergrond informatie over weten'
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Geweldig,....!
Gister riep ik nog dat ze zo'n opdracht zouden moeten doen und taaaadaaa
Ze luisteren echt naar me
Gelukkig zit ik in de serre en hebben we daar plavuizen....quote:
Logische reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Hier zou ik graag wat achtergrond informatie over weten'
dit is vast niet het filmpje, dit is een seriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar haar best doen om dat filmpje van internet te krijgen....
Tenminste, niemand had het er meer over, dus met het proberen het van internet te verwijderen bracht ze het zelf maar weer eens onder de aandacht
Negatieve buzz is ook buzz.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar haar best doen om dat filmpje van internet te krijgen....
Tenminste, niemand had het er meer over, dus met het proberen het van internet te verwijderen bracht ze het zelf maar weer eens onder de aandacht
Die reactie had ik ook meteen....wie bewijst het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef rico80 het volgende:
De beste reactie nog van Sharon: waar is het bewijs, is het wel zeker...
Een zeemansgraf yeah right
Dat klopt niet toch? Sharon had 2 vragen foutquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Joanna: 3-2 (200)
Philip 3-2 (200)
Sharon 4-1 (600)
Karim 4-1 (600)
Monique 4-1 (600)
Die tegen de boom scene daaruit gaat het om, die probeert ze nu van internet te krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dit is vast niet het filmpje, dit is een serie
mailen !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze reken er één te veel goed bij sharon..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Dat klopt niet toch? Sharon had 2 vragen fout
Ze krijgt'm nooit van m'n harde schijf afquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die tegen de boom scene daaruit gaat het om, die probeert ze nu van internet te krijgen.
Dat die scene als losse scene uit z'n verband gerukt is valt al bijna niet meer op.
ik heb altijd gedacht dat die hele man een verzinsel is van amerika ...waarom weet ik ook niet, maar er klopt gewoon heel veel nietquote:
Misschien is er wel overleg geweest met de familie van Sharon....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Zwak hoor, dat ze het nieuws uit Japan er niet ingooien..
Ik typ alleen wat ik hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze op de één of andere manier weer uit de wind zal worden gehouden. De redactie schijnt haar met alle geweld in de finale te willen hebben..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Die zure trut geeft ook weer een zuur kommentaar, Mo ik hoop dat je gaat!!!
Volgens mij ook. Die Osamavraag hadden toch alleen Karim en Monique goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik heb 'm in HDquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze krijgt'm nooit van m'n harde schijf af
Ach, overleg is er toch alleen maar met de familie van Joanna?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Misschien is er wel overleg geweest met de familie van Sharon....
Daar ben ik dus ook bang voor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze op de één of andere manier weer uit de wind zal worden gehouden. De redactie schijnt haar met alle geweld in de finale te willen hebben..
Jawel is van 2006 dus al een tijdje terug..quote:[img] Op [url= 3 mei 2011 21:53[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Volgens Jo was dat van Yolanthe al heel oud dus schijnbaar niet
Nee ging ook meer om wat de stem zei dacht dat ik verkeerd gezien hadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik typ alleen wat ik hoor
Val toevallig binnen en zie die opdrachtuitslag
Dat is nieuws van bijna 2 maanden geleden....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Zwak hoor, dat ze het nieuws uit Japan er niet ingooien..
OMFG ik hoop het echt niet ey...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze op de één of andere manier weer uit de wind zal worden gehouden. De redactie schijnt haar met alle geweld in de finale te willen hebben..
Ja, daar zit wel wat inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:53 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Misschien is er wel overleg geweest met de familie van Sharon....
Het filmpje van Yolanthe is al 3 jaar oud nieuws.. dan had die Tsunami er wel in gekund hoor..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nieuws van bijna 2 maanden geleden....
Dan kunnen ze Alphen aan de Rijn er ook nog wel bij doen.
Niet echt "nieuws" meer dan.
Dit zijn dingen waar mensen het ook nog wel over hebben als ze het huis uitgaan, de Tsunami in Japan, en Alphen aan de Rijn hoor je amper meer wat over, en helemaal niet als je het vergelijkt met toen het net gebeurd was.
Maar voor de bewoners is dat wel nieuws. Voor hun maakt het niet uit of het gister of twee weken geleden was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nieuws van bijna 2 maanden geleden....
Dan kunnen ze Alphen aan de Rijn er ook nog wel bij doen.
Niet echt "nieuws" meer dan.
Dit zijn dingen waar mensen het ook nog wel over hebben als ze het huis uitgaan, de Tsunami in Japan, en Alphen aan de Rijn hoor je amper meer wat over, en helemaal niet als je het vergelijkt met toen het net gebeurd was.
Waarom is me een raadsel ze is sociaal volledig gestoord!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Sorry... het volgende:
Ze hadden ook wel 10 nieuwsitems kunnen doen, dit is weer zo weinig....en ze hebben daar toch geen f*ck te doen daaro !
Dat plaatjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef mcspicy het volgende:
En jankMo wie zei er het eerste ik geef je wel geld?Juist ja Karim die van jou zo snel mogelijk het huis uit moet.
[ afbeelding ]
Eenschquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Sorry... het volgende:
Ze hadden ook wel 10 nieuwsitems kunnen doen, dit is weer zo weinig....en ze hebben daar toch geen f*ck te doen daaro !
Ach, wat is een nucleaire wereldramp in vergelijking met het filmpje van Yolanthe?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het filmpje van Yolanthe is al 3 jaar oud nieuws.. dan had die Tsunami er wel in gekund hoor..
En het meeste dat ze verdient hebben is 600 euro. Nou bohboh er zijn missies geweest voor 1000 euro of meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:56 schreef Sorry... het volgende:
Helemaal niks hèquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, wat is een nucleaire wereldramp in vergelijking met het filmpje van Yolanthe?
Het nieuws aan dat filmpje is dat Yolanthe daadwerkelijk probeert het filmpje van internet te krijgen, omdat het haar huidige imago schaadt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het filmpje van Yolanthe is al 3 jaar oud nieuws.. dan had die Tsunami er wel in gekund hoor..
Jo zou maar schrikken dat je sushi niet zo maar meer kan eten...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach, wat is een nucleaire wereldramp in vergelijking met het filmpje van Yolanthe?
Maar dat ze het van internet wil hebben, is nieuws van deze (of afgelopen?) week.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat deed ze dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Mo wat ben je een rat, weer met gebarentaal richting Flip...
Ik heb nix gehoord over een wildcardquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Maar wat was dat over een wildcard dan van de week? Kan die alsnog gewonnen worden? Dan gaat die op zeker naar Mo
Nee was alleen vrijstelling toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
Maar wat was dat over een wildcard dan van de week? Kan die alsnog gewonnen worden? Dan gaat die op zeker naar Mo
Vraag ik me ook af,het is mij deze week in elk geval niet opgevallen in het nieuws.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat ze het van internet wil hebben, is nieuws van deze (of afgelopen?) week.
Die is misschien nog wel de meest normale persoon die weet wat voor impact dat heeft, de rest denkt allang weer over andere zaken na.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef schizolientje het volgende:
Karim lijkt wel in shock door het nieuws
Je schakelt net pas in?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef Chuckster het volgende:
Ze hebben het over OBL, dacht dat ze compleet afgesloten waren van al het nieuws? Blijkbaar niet
Ik snap niet dat ze dat van internet wilt hebben, ze heeft hem toch duidelijk met plezier toen gemaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Day het volgende:
[..]
Maar dat ze het van internet wil hebben, is nieuws van deze (of afgelopen?) week.
Ze hebben net een quiz gehad met nieuwsberichtenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef Chuckster het volgende:
Ze hebben het over OBL, dacht dat ze compleet afgesloten waren van al het nieuws? Blijkbaar niet
dat weten ze sinds 5 minuten...er was een opdracht om te zien wat echt nieuws was of onecht.daar zat dit bericht bij...hebben ze geld mee verdiend door het te radenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:00 schreef Chuckster het volgende:
Ze hebben het over de Koning der Verstoppertje spelen, Osama Bin Laden, dacht dat ze compleet afgesloten waren van al het nieuws? Blijkbaar niet
Oh... wacht...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ze hebben net een quiz gehad met nieuwsberichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef danilel het volgende:
Mo gaat haar poes waxen......
Heeft ze donderdag lekker rode ontstoken haarzakjes!!!![]()
hij wil het niet horen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip ligt met zijn oren tussen de siliconen...
Hij kan blij zijn dat dat rad op haar sticker is gekomen anders was het drama geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
niet t zwembad induiken voor een paar stemmen maar wel dr poes waxen??quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:01 schreef danilel het volgende:
Mo gaat haar poes waxen......
Heeft ze donderdag lekker rode ontstoken haarzakjes!!!![]()
Dan was hij nog niet jarig geweest idd, hij heeft 4 stickers aan anderen gegeven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij kan blij zijn dat dat rad op haar sticker is gekomen anders was het drama geweest
Die kan beter haar bovenlip gaan waxen, ze is nu Maik weg is de enige bewoner in het huis met een snor....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
niet t zwembad induiken voor een paar stemmen maar wel dr poes waxen??
Ze hoopt mischien dat als die huid goed schraal is,ze eindelijk van haar jeuk af is?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Sharon en Mo gaan nu katten, zeg maar kutten....hmz Sharon, nu val je me echt ff fucking tegen. Karim 4 gold !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ie geen kleren heeft gekocht bij haar onlinewinkeltje is hij niet belangrijk genoeg.En ik denk dat OBL die lappen om zijn kop niet bij haar heeft gekocht...alhoewel...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan was hij nog niet jarig geweest idd, hij heeft 4 stickers aan anderen gegeven.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ie geen kleren heeft gekocht bij haar onlinewinkeltje is hij niet belangrijk genoeg.En ik denk dat OBL die lappen om zijn kop niet bij haar heeft gekocht...alhoewel...
Das niet voor de stemmen, maar das alvast voor Maik...logica !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:03 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Sharon is me vandaag compleet door de mand gevallen, zolang alles bij een ander is vind ze het prima , maar komt het bij haar dan is ze pissigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Sharon en Mo gaan nu katten, zeg maar kutten....hmz Sharon, nu val je me echt ff fucking tegen. Karim 4 gold !
O.....complex???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt respect voor Karim, Hij is de enige die gewoon normaal doet en gewoon tegen de niet genomineerde.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Freule het volgende:
[..]
Sharon is me vandaag compleet door de mand gevallen, zolang alles bij een ander is vind ze het prima , maar komt het bij haar dan is ze pissig
.
bij mij is ze dat al vanaf het begin, slijmjurk eerste klas vind ik het , en op een hele gespitste geraffineerde manierquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Freule het volgende:
[..]
Sharon is me vandaag compleet door de mand gevallen, zolang alles bij een ander is vind ze het prima , maar komt het bij haar dan is ze pissig
.
Inderdaad, jammer , het siert haar niet !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Freule het volgende:
[..]
.
Niet weten wie hij is, is nog minder erg dan de reactie van Amanda destijds in DGK toen het over OBL ging: Hij heeft zulke lieve ogen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Als ie geen kleren heeft gekocht bij haar onlinewinkeltje is hij niet belangrijk genoeg.En ik denk dat OBL die lappen om zijn kop niet bij haar heeft gekocht...alhoewel...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Echt respect voor Karim, Hij is de enige die gewoon normaal doet en gewoon tegen de niet genomineerde.
Sharon er achterna...ze gaat nu samen met Mo zitten zieken...brrrquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker oprotten Mo maar dat gaat komende donderdag wel gebeuren
Ja, en iedereen weet hoe graag jo mama wil worden, ondanks haar recente abortus, dus ff oefenen he?quote:
ik denk dat het wel wat anders ligt. Sharon is nog niet één keer gematst daar in dat huis. Karim ook niet overigens, maar die twee blonde mutsen wel, en wel meer dan één keer...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Freule het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat het wel wat anders ligt. Sharon is nog niet één keer gematst daar in dat huis. Karim ook niet overigens, maar die twee blonde mutsen wel, en wel meer dan één keer...
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik denk dat het wel wat anders ligt. Sharon is nog niet één keer gematst daar in dat huis. Karim ook niet overigens, maar die twee blonde mutsen wel, en wel meer dan één keer...
En daarom reageert Sharon dus zo, want Jo blijft er toch over doorzeiken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ah, ze hebben vandaag heel duidelijk een waarschuwing gehad dat er niet over gesproken mag worden wat er in de kamer besproken is. ( ze hebben het in de kamer dus over het zgn 'oprotkoffertje' gehad)
Ik gun het eigenlijk Karim en Flip om in de finale te komen en dan ook nog Jo omdat het er drie moeten zijnquote:
Vind ik ook. Dat je van slag bent omdat je genomineerd bent op de valreep, snap ik wel. Maar het gaat erom dat zij het altijd zo heel goed weet hoe een ander met dit soort dingen moet omgaan. Ze was er altijd als de kippen bij om anderen te zeggen dat het allemaal wel mee valt en dat ze trots moesten zijn op zichzelf etc.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:06 schreef Freule het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en iedereen weet hoe graag jo mama wil worden, ondanks haar recente abortus, dus ff oefenen he?
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ja indd. ze weet alles zoooooo goed altijd, ze kan zich alleen nog niet in een ander verplaatsen..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat je van slag bent omdat je genomineerd bent op de valreep, snap ik wel. Maar het gaat erom dat zij het altijd zo heel goed weet hoe een ander met dit soort dingen moet omgaan. Ze was er altijd als de kippen bij om anderen te zeggen dat het allemaal wel mee valt en dat ze trots moesten zijn op zichzelf etc.
Dan is het raar als het haarzelf overkomt, dat het dan ineens wel erg is en dat zij wel mag sikkeneuren.
Ze is veel vaker genomineerd en zelfs dan zat ze anderen op te beuren. Nu voor het eerst had ze het zelf even zwaarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind ik ook. Dat je van slag bent omdat je genomineerd bent op de valreep, snap ik wel. Maar het gaat erom dat zij het altijd zo heel goed weet hoe een ander met dit soort dingen moet omgaan. Ze was er altijd als de kippen bij om anderen te zeggen dat het allemaal wel mee valt en dat ze trots moesten zijn op zichzelf etc.
Dan is het raar als het haarzelf overkomt, dat het dan ineens wel erg is en dat zij wel mag sikkeneuren.
ja vond ik een lief moment..........quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Ireth het volgende:
Sharon tegen Seg: "Ben jij mijn vliendje?? Ben jij mijn vliendje??"
Het heeft wel meer oorzaken dan de nominatie. Ze zat vanmiddag al dat ze "de bui wel zag hangen". Het viel haar op dat Jo overal doorheen geloodst wordt, haar kluis is geplunderd, die stickerwissel van Flip.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hallo! Ze heeft een uurtje gesikkeneurd, heeft het met Karim besproken en was er toen klaar mee. Jo gezien toen zij genomineerd was?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Vind haar niet sikkeneuren hoor,ze had even een dipje en heeft zich goed herpakt.(hou even in gedachten dat het ook nog maar een jong meisje is).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ze is wel vaker genomineerd en ging toen ook niet huilen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze het even zwaar had maar heb altijd het idee dat zij het idee heeft dat ze het meer verdient dan de andere door haar doel en omdat ze zoveel voor heeft opgegevenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze is veel vaker genomineerd en zelfs dan zat ze anderen op te beuren. Nu voor het eerst had ze het zelf even zwaar
Zoveel mensen doen dat.. Daarom ook al eerder mijn reactie dat het op het echte leven lijktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Vind haar niet sikkeneuren hoor,ze had even een dipje en heeft zich goed herpakt.(hou even in gedachten dat het ook nog maar een jong meisje is).
Dat je voor een ander vaak beter advies weet te geven als voor jezelf is alleen maar logisch.
Van een ander bekijk je de zaak van een afstandje,en voor jezelf gaat er gevoel meespelen.
en ze heeft vanmiddag al tot 100 moeten tellen.........quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het heeft wel meer oorzaken dan de nominatie. Ze zat vanmiddag al dat ze "de bui wel zag hangen". Het viel haar op dat Jo overal doorheen geloodst wordt, haar kluis is geplunderd, die stickerwissel van Flip.
Ik snap t wel hoor dat ze het gevoortrek van Jo zat is. Karim ziet t ook, maar die tilt er minder zwaar aan.
Ja, wat ze heeft opgegeven heb ik nu al een paar keer gelezen, wat heeft zij dan opgegeven dat zwaarder is dan dat de anderen hebben opgegeven?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Snap ook wel dat ze het even zwaar had maar heb altijd het idee dat zij het idee heeft dat ze het meer verdient dan de andere door haar doel en omdat ze zoveel voor heeft opgegeven
Misschien over het openlijk lullen op de streams over 'eieren'? Ik begreep dat ze allemaal 500 boete hadden. Daarom was Mo d'r kluis ook ineens leeg, ze had nl. 500 euro.quote:
Mmm, ik ga even niet zeggen wat ik hier voor beelden bijkrijgquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft 100% gelijk: een man kan niet tippen aan een hond!!!!
Of ze probeert iemand die de pest inheeft over zijn/haar nominatie gewoon een beetje op te beuren door zulke dingen te zeggen....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
sharon had moeite met de oneerlijke gang van zaken, zelfs jo zag dat en benoemde hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef shomila het volgende:
[..]
Ze is wel vaker genomineerd en ging toen ook niet huilen.
Ik denk dus ook dat het wat anders is of alles bij elkaar.
Ik ben ook zo'n beelddenker!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmm, ik ga even niet zeggen wat ik hier voor beelden bijkrijg
'quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef Injetta het volgende:
Maar goed.. Sharon en Karim hoeven zich geen zorgen te maken... Mo gaat eruit met nog niet eens 5% van de stemmen..
jij weet niet hoe een echte vent isquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft 100% gelijk: een man kan niet tippen aan een hond!!!!
Ja en sharon is dus een echt meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zoveel mensen doen dat.. Daarom ook al eerder mijn reactie dat het op het echte leven lijkt
Die sticker ruil was toch logisch? Vond dat nog het minste ik dacht echt dat als het rad op Flip kwam dat hij dan zou mogen beslissen wie er vrijstelling kreeg en dan was het sowieso Jo geweestquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:12 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het heeft wel meer oorzaken dan de nominatie. Ze zat vanmiddag al dat ze "de bui wel zag hangen". Het viel haar op dat Jo overal doorheen geloodst wordt, haar kluis is geplunderd, die stickerwissel van Flip.
Ik snap t wel hoor dat ze het gevoortrek van Jo zat is. Karim ziet t ook, maar die tilt er minder zwaar aan.
Dat Sharon het zwaar zou hebben door het overleven van de tsunami en daarom meer recht zou hebben op de hoofdprijs, heb ik haar nooit horen zeggen, dat wordt wel regelmatig hier beweerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, wat ze heeft opgegeven heb ik nu al een paar keer gelezen, wat heeft zij dan opgegeven dat zwaarder is dan dat de anderen hebben opgegeven?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mmm, ik ga even niet zeggen wat ik hier voor beelden bijkrijg
oh, is dat het? ik zat daarstraks al te denken, Mo had toch 500, maar nu snap ik hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien over het openlijk lullen op de streams over 'eieren'? Ik begreep dat ze allemaal 500 boete hadden. Daarom was Mo d'r kluis ook ineens leeg, ze had nl. 500 euro.
Ik ga de COSsen missen denk ik...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand hier, die na volgende week Secret story echt gaat missen? Ik bedoel, ik kijk het nog wel, maar heb niet echt, zoals ik tegen het eind van alle Big Brother reeksen wel had, het gevoel dat ik SST echt ga missen
Ik geloof dat ik dan spontaan de antidepressiva mag laten staanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef RobbieBoy het volgende:
iemand hier, die na volgende week Secret story echt gaat missen? Ik bedoel, ik kijk het nog wel, maar heb niet echt, zoals ik tegen het eind van alle Big Brother reeksen wel had, het gevoel dat ik SST echt ga missen
Denk dat het Jo is die aan een beurt toe is...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef danilel het volgende:
mo op de plee aan het janken.........?
of wat hoor ik zuchten?
Irritant he?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef ItsDidi het volgende:
Blaaaas niet niet zo in die microfooon jeeetje
Ze kan nog steeds niet met het ding omgaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef ItsDidi het volgende:
Blaaaas niet niet zo in die microfooon jeeetje
nee ben blij met de tijd die ik dan over hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef RobbieBoy het volgende:
Juist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Precies, af en toe laat ze zien hoe jong ze eigenlijk is!
vond ik ook hij gaf ook Sharon ,terwijl ze hem het minst de finale gunde , gunde flip haar nog wel een sticker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Die sticker ruil was toch logisch? Vond dat nog het minste ik dacht echt dat als het rad op Flip kwam dat hij dan zou mogen beslissen wie er vrijstelling kreeg en dan was het sowieso Jo geweestVond het trouwens ook nog netjes dat Flip niet alle 7 gewoon maar aan Jo gaf.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Precies, af en toe laat ze zien hoe jong ze eigenlijk is!
Die stuurde ze allemaal wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze probeert iemand die de pest inheeft over zijn/haar nominatie gewoon een beetje op te beuren door zulke dingen te zeggen....
Er zijn nu alleen wel erg weinig mensen over om haar op te beuren.
Was inderdaad wel logisch maar het was het zoveelste wat Sharon tegen zat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Die sticker ruil was toch logisch? Vond dat nog het minste ik dacht echt dat als het rad op Flip kwam dat hij dan zou mogen beslissen wie er vrijstelling kreeg en dan was het sowieso Jo geweestVond het trouwens ook nog netjes dat Flip niet alle 7 gewoon maar aan Jo gaf.
Gerard Ekdom zou zeggen: KEiHARDE PORNO!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Sorry... het volgende:
[..]
Denk dat het Jo is die aan een beurt toe is...
Ze heeft 'm of niet om, of verkeerd om of ze heeft 'm goed om, maar gebruikt 'm verkeerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze kan nog steeds niet met het ding omgaan
Neehoor,ze had een goed gesprek met Karim gehad,en geen behoefte om er over door te zeiken naderhand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |