quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Waarom hebben ze een Waffen SS lettertype gebruikt voor die krant :s Is dat om de toon vast te zetten voor morgen ofzo? Of om kampbewaarder Flip zich ontspannen te laten voelen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Ireth het volgende:
Mo, Sharon en Karim genomineerd? [ afbeelding ]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Waarom hebben ze een Waffen SS lettertype gebruikt voor die krant :s Is dat om de toon vast te zetten voor morgen ofzo? Of om kampbewaarder Flip zich ontspannen te laten voelen?
Ze kunnen toch gewoon afkijken dus waarom zouden ze elkaar niet helpenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef Flow3r het volgende:
inderdaad; ze strijden tegen elkaar, dus is mij een raadsel waarom ze elkaar steeds helpen![]()
Mo heeft straks nog het meeste in haar kluis
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....
he wat jammer nou, mislukt!quote:
Waar maak je je weer druk omquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Karim en Mo denken dat dit waar is.
Ja, de naam Bokita in de mond nemen! Foei!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Pas op met dit soort uitspraken,ik werd voor minder op mn vingers getikt....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
jaaaaaaaaaaaa mn streams doen het eindelijk weer na fakking 200.000 keer refreshen...
en nu heb ik een lamme hand van het op die knop drukken !!
oma van jo weet het ook maar verklapt niksquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, de naam Bokita in de mond nemen! Foei!
Heeft ze dat dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef suzi1 het volgende:
je mag ook al niet zeggen dat jootje een jodenster onderaan haar rug getattooeerd heeft. snap het allemaal niet zo hoor
nofi, maar ehm..dat is gewoon een standaard lettertype wat over heel de wereld gebruikt wordt hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:42 schreef rico80 het volgende:
[..]
Eeh wat zeg ik verkeerd dan.. Dit is het lettertype dat "de oosterburen" toen gebruikten... Ik snap echt niet dat niemand op die redactie niet ziet dat er nu SST krant staat in het lettertype dat de SS gebruikt, een dag voor dodenherdenking.
jaaaaaaaaaaaa mn streams doen het eindelijk weer na fakking 200.000 keer refreshen...
Oh, zal er eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat is wat ik eruit haalde ja. is onder laserbehandeling weliswaar
PROFICIAT en nu niet meer uitzetten !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?quote:
niet meer wisselen of refreshen vanavondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Stability het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:40 schreef rico80 het volgende:
Snap ook niet hoe dat kan. Heb zelf nooit problemen met streams op gewone pc maar op laptop heb ik precies hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?
vanavond iets voor half 8 gingen ze vanzelf uit...nu is het kwart voor tien , en doen ze het pas weerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
niet meer wisselen of refreshen vanavond
eigenlijk niet neequote:
Helemaal gelijk, foutje ahah.quote:[img] Op [url= 3 mei 2011 21:44[/url] schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Turkse Chick heet die film
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. het ging maar om 5 vragen. Is dat zo moeilijk om die punten te tellen??
dan zou ik mn pc twee weken op de streams aan moeten houden hahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Capaja het volgende:
[..]
eigenlijk niet nee
dan moet je morgen weer fakking 20000 keer refreshen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Stability het volgende:
[..]
is toch erg he, dat je elke keer tig keer moet drukken en uren moet wachten tot ze het eindelijk doen he?
Eerst kijken wat ze met de uitslag gaan doen hè? Moet wel ten gunste van jo uitvallenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:46 schreef Injetta het volgende:
Jeetje.. het ging maar om 5 vragen. Is dat zo moeilijk om die punten te tellen??
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Maar je hebt eindelijk weer streams
mamajohn....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Geweldig,....!
Gister riep ik nog dat ze zo'n opdracht zouden moeten doen und taaaadaaa
Ze luisteren echt naar me
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Hier zou ik graag wat achtergrond informatie over weten'
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Geweldig,....!
Gister riep ik nog dat ze zo'n opdracht zouden moeten doen und taaaadaaa
Ze luisteren echt naar me
Gelukkig zit ik in de serre en hebben we daar plavuizen....quote:
Logische reactie.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef iBenny het volgende:
Karim: 'Hier zou ik graag wat achtergrond informatie over weten'
dit is vast niet het filmpje, dit is een seriequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar haar best doen om dat filmpje van internet te krijgen....
Tenminste, niemand had het er meer over, dus met het proberen het van internet te verwijderen bracht ze het zelf maar weer eens onder de aandacht
Negatieve buzz is ook buzz.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:50 schreef Leandra het volgende:
En Yolanthe maar haar best doen om dat filmpje van internet te krijgen....
Tenminste, niemand had het er meer over, dus met het proberen het van internet te verwijderen bracht ze het zelf maar weer eens onder de aandacht
Die reactie had ik ook meteen....wie bewijst het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef rico80 het volgende:
De beste reactie nog van Sharon: waar is het bewijs, is het wel zeker...
Een zeemansgraf yeah right
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |