Sowieso is V&V veel defensiebreder dan alleen een landmachtopleiding.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer volgen de opleidingstopics voor de overige Krijgsmacht onderdelen?
En waarom zijn die sticky gemaakt?
Gezien de rol die ik het DEF gedeelte van Fok! wil laten spelen, samen met Lotusss natuurlijk is het juist belangrijk dat deze topics duidelijk herkenbaar zijn en een centrale plaats krijgen in Fok!.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 07:55 schreef Cobra4 het volgende:
Worden dat dan niet een beetje veel sticky topics? Er zijn er nu al 8.
Waar ik op doel is dat je dan een berg stickies gaat krijgen en maar een paar lopende topics die het begin scherm vullen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gezien de rol die ik het DEF gedeelte van Fok! wil laten spelen, samen met Lotusss natuurlijk is het juist belangrijk dat deze topics duidelijk herkenbaar zijn en een centrale plaats krijgen in Fok!.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Er gaat nog veel meer gebeuren , wil over een tijdje gaan beginnen met wat testen van producten proberen te introduceren...
Een fok def t-shirtquote:
Daar ben ik bang voor. Def reclame.quote:
Ja, de actieve topics ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:36 schreef Nibb-it het volgende:
Mja, de sticky topics kan je 'uitzetten' door op het driehoekje links te klikken.
Daarom stickys onder aan de pagina, zodat je het alleen hoeft te zien als je ze nodig hebt. En de zoekfunctie word toch niet gebruikt, er word gewoon een nieuw topic aangemaaktquote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef Cobra4 het volgende:
Je spreekt je zelf tegen.
Die topics moeten dus sticky om verwarring te voorkomen maar voor de overzichtelijkheid toch maar niet.
En dat bedoel ik dus. We (DEF) stevenen af op een enorm aantal sticky topics terwijl dat niet nodig is.
Waarom users faciliteren met bergen sticky topics terwijl de info die men zoekt al te vinden is via de zoek functie.
Truequote:Op zondag 26 juni 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, de actieve topics ook.
Maar een overdosis sticky topics kan nooit de bedoeling zijn van een sub-forum.
nee maar nog niet helemaal uitgedacht dus daarom laat ik me er nog niet over uitquote:
jij bent vast het heldere licht van je eenheidquote:
Het is geen raketwetenschap, waarom voeg je dan niet gewoon het "wat is jouw werk" en "wie doet wat" samen tot 1 overzichtelijke stickie?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:01 schreef Pumatje het volgende:
[..]
jij bent vast het heldere licht van je eenheid
dat is namelijk vaak zo als er plannen voor iets zijn.. dat er niets werkelijks is...
blijf je toch lekker weg huiliequote:Op maandag 27 juni 2011 20:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij bent sowieso het helderste lichtje met een blauw kleurtje.
Het is geen raketwetenschap, waarom voeg je dan niet gewoon het "wat is jouw werk" en "wie doet wat" samen tot 1 overzichtelijke stickie?
Waarom moet er voor schijnbaar elke opleiding een aparte stickie gemaakt worden terwijl dit ook in een overzichtelijk topic kan?
Maar nee, hou het lekker geheim, gaat het helemaal goed komen. Heb ik de volste vertrouwen in. Echt.
quote:
Kan zelfs nog in een topic. Met de fipo met de links, en de volgende Posts met de aparte opleiding zodat ze centraal in een topic antwoorden kunnen zoeken.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef Nibb-it het volgende:
Wat je ook kunt doen is één centrale 'opleidingen' sticky, met dan daarin links naar de verschillende (reeks)topics mbt die opleiding.
dus:
'Welkom in het officiële opleidingen topic, maak hieronder je keuze' (?)
Landmacht opleiding : OCIO ( Amo opleiding manschappen )
Landmacht opleiding : Koninklijke Militaire School ( Onderofficier )
etc.
Nogmaals, als je het allemaal zo boe-hoe vind .. kom je hier toch niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]![]()
Wat hebben we toch een heerlijke mod als voorbeeld.
Ik geef je twee tips en je gaat zo reageren. Chapeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |