Dat zijn gewoon alle Joanna/Flip fans die een zwakke tegenstander in de finale willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Waarom zijn die 33 Monique fans (poll) nooit in de COS te vinden?
Heeft PC-eend nu al 32 kloontjes aangemaakt???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Waarom zijn die 33 Monique fans (poll) nooit in de COS te vinden?
Geloof niet dat dat nodig is. Ze staan wel tegenover Mo hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef missmistreated het volgende:
Geer vraagt via twitter om Karim en Shar te steunen !!!!
In een leren tassie idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Lag die Oma van Jo niet ergens tussen de vodden van Dennis in een urn?
Neuh.. slaapkamer is een gezamelijke ruimte, de tuin nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef rc_1990 het volgende:
Nu moeten Flip en Jo eigenlijk Sharon even wegsturen
MamaDjoon is ook opgelucht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Ik haat Flip ook! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
quote:SST_Joanna SST Joanna
Wat ben ik blij pfff Diana
3 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
stress stress Diana
Sinds wanneer mag niet iedereen in de tuin komen danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neuh.. slaapkamer is een gezamelijke ruimte, de tuin niet
Ook al smeekt ie. Ik geef geen rooie cent aan Net5quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef missmistreated het volgende:
Geer vraagt via twitter om Karim en Shar te steunen !!!!
quote:SST_Joanna SST Joanna
Morgen vroeg bel/mail ik Endemol met alle campagne ideeen zou graag iets willen verkopen waar bij de opbrengst gaat naar een goed doel
In de tuin hoef je niet per se te zijn, in de slaapkamer kan ik me wel wat redenen bedenken zoals kleding etc. Als je prive wilt zijn moet je ergens gaan zitten waar niemand je eventueel 'moet' storen omdat ze gewoon even iets van zichzelf moeten pakken oid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag niet iedereen in de tuin komen dan
Ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Sharon is wel een kreng hoor nu echt niet normaal
jo heeft bijna altijd wel achter gestaan enzo en dan gaat ze nu zo grote bek tegen der hebben en trouwens dat van vanmiddag is ook gewoon belachelijk dat ze eerder mo gelooft als Jo
dat heb ik gemist, wat was dat ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Sharon is wel een kreng hoor nu echt niet normaal
jo heeft bijna altijd wel achter gestaan enzo en dan gaat ze nu zo grote bek tegen der hebben en trouwens dat van vanmiddag is ook gewoon belachelijk dat ze eerder mo gelooft als Jo
inderdaad !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Sorry... het volgende:
Jo moet Sharon in haar waarde laten ! Basta !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |