Dat zijn gewoon alle Joanna/Flip fans die een zwakke tegenstander in de finale willen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Waarom zijn die 33 Monique fans (poll) nooit in de COS te vinden?
Heeft PC-eend nu al 32 kloontjes aangemaakt???quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:56 schreef ToughLove het volgende:
Waarom zijn die 33 Monique fans (poll) nooit in de COS te vinden?
Geloof niet dat dat nodig is. Ze staan wel tegenover Mo hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef missmistreated het volgende:
Geer vraagt via twitter om Karim en Shar te steunen !!!!
In een leren tassie idd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:59 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Lag die Oma van Jo niet ergens tussen de vodden van Dennis in een urn?
Neuh.. slaapkamer is een gezamelijke ruimte, de tuin nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef rc_1990 het volgende:
Nu moeten Flip en Jo eigenlijk Sharon even wegsturen
MamaDjoon is ook opgelucht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:57 schreef mazaru het volgende:
Ik haat Flip ook! Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen
quote:SST_Joanna SST Joanna
Wat ben ik blij pfff Diana
3 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
stress stress Diana
Sinds wanneer mag niet iedereen in de tuin komen danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neuh.. slaapkamer is een gezamelijke ruimte, de tuin niet
Ook al smeekt ie. Ik geef geen rooie cent aan Net5quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef missmistreated het volgende:
Morgen vroeg bel/mail ik Endemol met alle campagne ideeen zou graag iets willen verkopen waar bij de opbrengst gaat naar een goed doel
In de tuin hoef je niet per se te zijn, in de slaapkamer kan ik me wel wat redenen bedenken zoals kleding etc. Als je prive wilt zijn moet je ergens gaan zitten waar niemand je eventueel 'moet' storen omdat ze gewoon even iets van zichzelf moeten pakken oid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag niet iedereen in de tuin komen dan
Ja dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Sharon is wel een kreng hoor nu echt niet normaal
jo heeft bijna altijd wel achter gestaan enzo en dan gaat ze nu zo grote bek tegen der hebben en trouwens dat van vanmiddag is ook gewoon belachelijk dat ze eerder mo gelooft als Jo
dat heb ik gemist, wat was dat ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Diamonds28 het volgende:
jo heeft bijna altijd wel achter gestaan enzo en dan gaat ze nu zo grote bek tegen der hebben en trouwens dat van vanmiddag is ook gewoon belachelijk dat ze eerder mo gelooft als Jo
inderdaad !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Sorry... het volgende:
Jo moet Sharon in haar waarde laten ! Basta !
wil ik niet eens wetenquote:
Ik had het over de kamer bij de banken en het was gewoon een grapjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
In de tuin hoef je niet per se te zijn, in de slaapkamer kan ik me wel wat redenen bedenken zoals kleding etc. Als je prive wilt zijn moet je ergens gaan zitten waar niemand je eventueel 'moet' storen omdat ze gewoon even iets van zichzelf moeten pakken oid.
Ja inderdaad :s Ik snap niet Jo-lovers hierboven echt ff niet hoor. Als Sharon gewoon niet met die botoxlip wilt praten kan ze toch wel oprotten... Wat een zuigend kutwijf joh die Jo ze gaat maar door en door en door.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef Day het volgende:
Sharon heeft gewoon een reality check gehad, ze weet nu weer wie haar echte vrienden zijn.
Hoezo? Ze heeft met Karim een gesprek gehad, en ze heeft geen zin om dat gesprek ook met Joanne te hebben. Joanne wil het weten, dus die blijft drammen. Ik was allang ontploft als ik Sharon was nu.quote:
Ja ook mee eens maar sta ook achter mijn punt wat ik net eerder postequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Sorry... het volgende:
Jo moet Sharon in haar waarde laten ! Basta !
maar ook tegenover de programmamakersquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:01 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat nodig is. Ze staan wel tegenover Mo he
ben voor Karim!!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:00 schreef missmistreated het volgende:
Monique gaat vertrekken. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ok ben van gedachten veranderd..Denk dat Sharon eruit vliegt met een nipt verschil.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heeft iemand die cap?? Dat Sharon de tong uitstak terwijl Jo haar knuffelde??
Ik had dit btw ookal voorspeld vorige week, Sharon is simpelweg de volgende die tegenover Joanna gezet word, waardoor Joanna inens de goedheid zelve lijkt. Eerst Aafke, toen Laura, toen Mo en nu dus Sharon. Het ergste is nog dat het nog lijkt te werken ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja inderdaad :s Ik snap niet Jo-lovers hierboven echt ff niet hoor. Als Sharon gewoon niet met die botoxlip wilt praten kan ze toch wel oprotten... Wat een zuigend kutwijf joh die Jo ze gaat maar door en door en door.
er was vanmiddag iets na een streamlock maar Mo had weer zitten lullen over dat Sharon het niet leuk vond dat Mo en Jo morgen een berichtje krijgen en toen Jo dus ging vragen aan sharon wat er was kreeg zij de wind van voren en mo ging zichzelf er weer uit lullenquote:
er is nu al bekend dat ze morgen bericht van thuis krijgen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
er was vanmiddag iets na een streamlock maar Mo had weer zitten lullen over dat Sharon het niet leuk vond dat Mo en Jo morgen een berichtje krijgen en toen Jo dus ging vragen aan sharon wat er was kreeg zij de wind van voren en mo ging zichzelf er weer uit lullen
en daarna liepen sharon en mo naar de keuken en zei sharon tegen mo ja ik weet ook wel hoe de vork in de steel zit hoor blah blah over jo dus
Ze maakt zich gewoon zorgen. Ze wil heel graag haar doel bereiken en naar Koh Phi Phi.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef Injetta het volgende:
Ik vind dat Sharon nu slecht tegen haar verlies kan.
En Jo .. tja .. die blijft Jo..
Hoe is het eigenlijk met Mo? Hoe heeft die de dreun verwerkt?
het lot haar gunstig was. Diana
47 seconds ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
zoals een kindertehuis of kinderen met kanker weet niet of dit mag. Jullie horen dit morgen van mij. Ik ben echt heel blij voor Joan dat
2 minutes ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
Morgen vroeg bel/mail ik Endemol met alle campagne ideeen zou graag iets willen verkopen waar bij de opbrengst gaat naar een goed doel
voor een paar stemmen ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
Mo:"ik ga echt niet het zwembad inspringen voor een paar stemmen" ...... jeee wat laat zij nu echt kennen![]()
![]()
nou van fans geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
er is nu al bekend dat ze morgen bericht van thuis krijgen ?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
Mo:"ik ga echt niet het zwembad inspringen voor een paar stemmen" ...... jeee wat laat zij nu echt kennen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
Die gaat janken als ze terug is ;Yquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Nostalgist het volgende:
Mo: "Ik hoop dat Nederland me niet afmaakt"
You bet !
En een paar stemmen helpen Mo toch niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Capaja het volgende:
[..]
voor een paar stemmen ?
volgens mij zwemmen ze al vanaf week 2 ofzo
Zit wat in toch, neuken voor volk en vaderland oke... maar dat water is fakking kouwd hoor, en ze heeft vast ook nog net d'r haar gedaan, en is ongesteld en en en.. naja you get the point.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
iedereen mag een dip hebben als ze horen dat ze genomineerd staan maar Sharon niet ?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef B.F.J. het volgende:
[..]
Ze maakt zich gewoon zorgen. Ze wil heel graag haar doel bereiken en naar Koh Phi Phi.
Het is menselijk.
Ziekelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
hebben ze die van Mo gevonden dan ?quote:
Die heeft van de 12 weken dat we bezig zijn al 6 weken een dip gehad.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
iedereen mag een dip hebben als ze horen dat ze genomineerd staan maar Sharon niet ?
hmmmmmm ik neem mn woorden terug
iedereen behalve MO mag dat van mij hoor !
Ja, het begint al.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Sorry... het volgende:
Goed gesprek gehad met Karim en nu zet ze zelf weer de schouders eronder. Go Sharon, Be positive ! Respect doos !
Van mij mag iedereen dat, wie ben ik om dat te verbiedenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
iedereen mag een dip hebben als ze horen dat ze genomineerd staan maar Sharon niet ?
hmmmmmm ik neem mn woorden terug
iedereen behalve MO mag dat van mij hoor !
Zou haar een keer goed ze wast zich bijna nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
ze wilde weten wat het nederlands volk van haar denkt dus die moet nu in een euforische stemming zijn (net als wijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die heeft van de 12 weken dat we bezig zijn al 6 weken een dip gehad.![]()
walgelijke trutquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef snetje het volgende:
![]()
dan zou ze de beslissing van sharon moeten respecterenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het begint al.
Ik ga het overigens toch even voor Jo opnemen. Ze dramt, ja, da's waar. Maar volgens mij mag ze Sharon écht!
Dat Monique haar verhaal zo weet te draaien dat Sharon denkt dat het aan Joanna ligt, wordt Sharon verweten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Diamonds28 het volgende:
Nee ze gebruikt sharon. Er is nl geen ander vrouwelijk persoon op dit moment.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het begint al.
Ik ga het overigens toch even voor Jo opnemen. Ze dramt, ja, da's waar. Maar volgens mij mag ze Sharon écht!
En vergeet ook niet dat mo 10 jaar ouder is ! Hoe gemeen kun je zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat Monique haar verhaal zo weet te draaien dat Sharon denkt dat het aan Joanna ligt, wordt Sharon verweten?
Dat maakt Monique niet minder een doortrapt kreng hoor, Sharon is alleen goedgeloviger dan goed voor haar is, en Joanna trapt kennelijk ook met open ogen in Monique d'r spelletjes.
die heeft ze gevondenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef schizolientje het volgende:
Mo zocht net een theatrale plek om in te gaan storten
goede morgen,dat heeft al weken geen zin vanwege die grote mabotoxquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dan zou stemmen dus al helemaal geen zin hebben
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef Sorry... het volgende:
Er zat een klein zigeunermeisje huilend op de bank , huilend huilend en steeds maar weer gejank, sta op meisje droogje traantjes af, trek aan Maik zijn pikkie en zuig hem lekker af, tralalalalalalala (oow ze huilt nog niet...komt nog ;-) )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben achter Mo wijsgemaakt dat ze ontzettend popu is buiten het huis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat mo 10 jaar ouder is ! Hoe gemeen kun je zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Urb het volgende:
Nouja, kga voetbal kijken en dan pitten, have fun met de slangenkuil nog stre-amers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Dat gaat tegenvallen dan donderdagquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze hebben achter Mo wijsgemaakt dat ze ontzettend popu is buiten het huis.
Vandaar die grote tater die ze tegenwoordig opzet.
Monique was een geschikte geweest voor de originele opzet van DGK... toen het nog de bedoeling zou zijn om weg te pesten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En vergeet ook niet dat mo 10 jaar ouder is ! Hoe gemeen kun je zijn
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dan zou stemmen dus al helemaal geen zin hebben
Ze wilde toch zo graag door fokking NL beoordeeld worden!?quote:
Bokita had haar met de grond gelijk gemaakt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique was een geschikte geweest voor de originele opzet van DGK... toen het nog de bedoeling zou zijn om weg te pesten.
En ze zou gekielhaald zijn door Natasia![]()
Mijn god, ik had nooit verwacht dat ik iets positiefs over Natasia zou kunnen posten![]()
nee karim staat onderaan bij haarquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef rc_1990 het volgende:
Net nominaties filmpjes aan het kijken en het klopt wel niet wat ze in de uitzending lieten zien! Daar lieten ze zien dat Mo Jo onderaan had staan maar dat is helemaal niet zo
Ik geloof dat ze Sharon ook echt wel mag, hoewel dat wellicht zelfs haarzelf verbaasd heeft, omdat ze normaal geen vriendschappen onderhoudt met dames van het formaat Sharon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee ze gebruikt sharon. Er is nl geen ander vrouwelijk persoon op dit moment.
Ik ben bang dat die beste maatjes waren geworden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Monique was een geschikte geweest voor de originele opzet van DGK... toen het nog de bedoeling zou zijn om weg te pesten.
Mijn god, ik had nooit verwacht dat ik iets positiefs over Natasia zou kunnen posten![]()
Die ene fan schrijft op de SST site onder de naam John, was dat niet ook de naam van Mo's vader ?quote:
dat staat allang vast johquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat wordt volgende weel pas bepaald!
Jo had Sharon ook op 2 gezet en Mo op 4quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, het begint al.
Je weet dat die vergelijking op het forum not done is?!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Bokita had haar met de grond gelijk gemaakt!
Ja dat snap ik maar in uitzending lieten ze bij de vraag wie het het minst verdiend zien dat Mo Jo zeiquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee karim staat onderaan bij haar
Jo op de 3e plaats
Ooooooooooh, wat een mooi beeld!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
ik ga even alle filmpjes kijken en dan de herhaling maar even danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar in uitzending lieten ze bij de vraag wie het het minst verdiend zien dat Mo Jo zei
ja want jo heeft haar liefde in het huis gevondenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar in uitzending lieten ze bij de vraag wie het het minst verdiend zien dat Mo Jo zei
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ooooooooooh, wat een mooi beeld!!![]()
Maarre mensen, Mo is genomineerd!!!!!![]()
Wat denk je hoe vermoeiend het is om naar die 2 zeikwijven te luisteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Diamonds28 het volgende:
Trouwens even iets anders vrrag ik me al af vaanaf het moment dat Geer hier post
waarom lag hij in het huis iedere avond om 11 uur in bed savonds want hij had ze rust nodig en post hij hier nu geregeld om 2 uur snachts![]()
Geer werd daar rond half 10 NL tijd gewekt, thuis heeft hij alle tijd toch..(logica)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Diamonds28 het volgende:
Trouwens even iets anders vrrag ik me al af vaanaf het moment dat Geer hier post
waarom lag hij in het huis iedere avond om 11 uur in bed savonds want hij had ze rust nodig en post hij hier nu geregeld om 2 uur snachts![]()
Mootje in eerlijk en puur!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ik ken iemand die altijd een biertje mee onder de douche neemt..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef mazaru het volgende:
Dit heb ik echt nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Kan ie hier nog genoeg vinden: http://the-site.dk/phpBB3(...)9787d9d28ef9e6baaa98quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Wijnneus het volgende:
De vader van Mo is natuurlijk een compilatie aan het maken van de leukste beelden van Mo![]()
Die man komt niet verder dan 1 minuut per dag: Leuk filmpje Mo![]()
ja nou dat weet ze niet zeker he ... bij het (nomineren) zegt ze dat Flip bij haar op 1 staat omdat ze hem 100% vertrouwd ... hem wel en Maik dus niet ..... is toch om te gillenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Maan77 het volgende:
Mo moet blij zijn, ze wilt toch graag naar Maik. Ze heeft de hoofdprijs toch al?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ooooooooooh, wat een mooi beeld!!![]()
Maarre mensen, Mo is genomineerd!!!!!![]()
Joanna, Karim en Monique...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat de finale gaat tussen Joanna, Karim en Sharon.
Ik denk en hoop Jo, Flip en Karimquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:21 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat de finale gaat tussen Joanna, Karim en Sharon.
Er mogen zoveel dingen niet,maar ten tijden van de goudenkooi stond ze hier algemeen bekend zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet dat die vergelijking op het forum not done is?!
Hier is het 's avonds laat wel leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:19 schreef Diamonds28 het volgende:
En, lucht het op?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef kreta2010 het volgende:
Hier zijn veel posts NOT DONE !!!
Maar ja ieder zijn uitlaatklep, hoop dat t bevredigend is, luitjes nog even en dan komen andere aan de beurt die jullie met de grond gelijk kunnen maken.
Tijdens DGK werd dat ook gewoon gemod.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Er mogen zoveel dingen niet,maar ten tijden van de goudenkooi stond ze hier algemeen bekend zo.
Daarbij hoor ik hier de grofste verwensingen richting bv Mo voorbij komen die ook niet bepaald netjes zijn...
Vind Bokita dan nog heel lief en netjes klinken
Ik ben niet van plan om in een rls te gaan hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef kreta2010 het volgende:
Hier zijn veel posts NOT DONE !!!
Maar ja ieder zijn uitlaatklep, hoop dat t bevredigend is, luitjes nog even en dan komen andere aan de beurt die jullie met de grond gelijk kunnen maken.
Keukon!quote:
Ik zou het toch maar niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Er mogen zoveel dingen niet,maar ten tijden van de goudenkooi stond ze hier algemeen bekend zo.
Daarbij hoor ik hier de grofste verwensingen richting bv Mo voorbij komen die ook niet bepaald netjes zijn...
Vind Bokita dan nog heel lief en netjes klinken
Nou dat is duidelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef taxisjoof het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriet?
Karim 47%
Monique 13%
Sharon 40%
Poll van sst of FOK!?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef taxisjoof het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriet?
Karim 47%
Monique 13%
Sharon 40%
Dat is het betere acteerwerkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef Sorry... het volgende:
Mo haar stem is anders, gebroken, lief...niet meer zo snerpend...krachtverlies...ff wennen hoor !
Ik ben niet achterlijk en snap heus wel waarom,bedankt voor je tip!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens DGK werd dat ook gewoon gemod.
Maar kennelijk snap je zelf niet waarom.... Geeft niet, laat maar
Gewogen en te licht bevonden....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef wousjuh het volgende:
Mo wilde genomineerd worden en dat Nederland over d'r oordeelt, ze gaat het voelen ook
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:28 schreef Diamonds28 het volgende:
Mensen niet teveel posten heben er morgen pas weer om 2 uur haha
![]()
je kan ook overdrijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens DGK werd dat ook gewoon gemod.
Maar kennelijk snap je zelf niet waarom.... Geeft niet, laat maar
Dan gaat Mo twee dagen jankenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:29 schreef Capaja het volgende:
gaan ze weer stellingen voorleggen hoe nl denkt ?
Dat zou tijd worden...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Zo, morgen de uitspraken van Mo over Karim in de daily.
Hoop dat Karim die dan ook te zien krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Day het volgende:
ooooooooooooquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Day het volgende:
Hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Day het volgende:
dat chagrijnige hoofdquote:
Dan gaat ze vanzelf naar huisquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef wousjuh het volgende:
[..]
Nee hoe het fok over d'r denkt...
Loopt ze straks nog steeds jankend door de exit
Ik mag toch hopen?quote:
ik wou dat ze dat bij mij ook deden...kep nog steeds geen streams...alleen 4 keer de mededeling dat de streams het niet doenquote:
Yup, Mo this is your life, and your ass for that matter: http://the-site.dk/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=1607&start=120quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef wousjuh het volgende:
[..]
Ik trap er weer in!quote:
Ik heb systeemherstel gedaan naar 30 april, ze doen het nu weer.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wou dat ze dat bij mij ook deden...kep nog steeds geen streams...alleen 4 keer de mededeling dat de streams het niet doen
Ik denk dat als ze erachterkomt hoe FOK! over haar denkt ze het eerste de beste scheermesje gaat pakken........quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef wousjuh het volgende:
[..]
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wou dat ze dat bij mij ook deden...kep nog steeds geen streams...alleen 4 keer de mededeling dat de streams het niet doen
Ja ze kan maar beter niet hier komen lezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze erachterkomt hoe FOK! over haar denkt ze het eerste de beste scheermesje gaat pakken........
Ik vind dat hij na een week al een lintje en standbeeld verdiendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef Sorry... het volgende:
Maik, de kans is groot dat je meissie vrij snel naar huis komt. Ik wens je alle goeds toe samen met haar. Jij Maik, jij verdient een standbeeld, een lintje als je het een jaar volhoudt met haar ! Alle suc6 !
Neejohh... Het vleesmesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze erachterkomt hoe FOK! over haar denkt ze het eerste de beste scheermesje gaat pakken........
ik heb mn hele systeem er gisteravond opnieuw opgezet zelfsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb systeemherstel gedaan naar 30 april, ze doen het nu weer.
Mooi, keurig op een rijtje graag zodat iedereen (incl. de bewoners) gelijk ziet met wat voor fijn vrouwmens ze te maken hebben....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:30 schreef Day het volgende:
muchos foutos Jojosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:31 schreef Sorry... het volgende:
[..]
ja klonk heel triest en niet origineel ook !
Ja kloptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef shomila het volgende:
Op tv zei Mo toch op de laatste plaats Jo?
Op de sst site staat een filmpje van de nominaties en daar noemt ze Karim op de laatste plaats.
we denken een foute update van adobe flasplayer voor vistaquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij na een week al een lintje en standbeeld verdiend
misschien over die halve zool die gisteren is doodgeschoten? bin ladenquote:
volgens mij ook, maar leek ook dat sommigen meerder malen hadden moeten stemmenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef shomila het volgende:
Op tv zei Mo toch op de laatste plaats Jo?
Op de sst site staat een filmpje van de nominaties en daar noemt ze Karim op de laatste plaats.
Nou idd.. knal dat filmpje er maar in stem.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef schizolientje het volgende:
En Karim zegt als eerste dat hij bereid is om geld te geven, hij moest eens weten
quote:
Ja maar dat gaan ze toch niet laten zien nuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Capaja het volgende:
dit word janken !
Mo omdat het kan !
en sharon omdat er een tsunami is geweest ( dat lijkt me een megaimpact als je daar zit)
O. Erg rot voor je dat de streams het weer niet doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
[..]
we denken een foute update van adobe flasplayer voor vista
en de tsunami en alphen aan den rijnquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien over die halve zool die gisteren is doodgeschoten? bin laden
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ze kan maar beter niet hier komen lezen
Ohja...klopt!quote:
het IS wel wereld nieuwsquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar dat gaan ze toch niet laten zien nu
Van mij zou ze niks krijgen en dat heeft er niks mee te maken dat ik Limburger benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef suzi1 het volgende:
en mo maar denken dat alleen limburgers niet gierig zijn
Volgens BeeQueen zijn er meerdere takes opgenomen, ze hoorde mo daarover praten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
volgens mij ook, maar leek ook dat sommigen meerder malen hadden moeten stemmen
ja zat (oud) nieuws inddquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Capaja het volgende:
[..]
en de tsunami en alphen aan den rijn
de droogte
william en kate
er is wel wat te vinden hoor
heeft de stem nederland gezegd ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |