abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 mei 2011 @ 20:15:21 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96310465
Goed. Met het mooie weer in het vooruitzicht, en het feit dat onze tuin bijna klaar is, word het ook wel eens tijd voor een (mini) bbq! Probleem is alleen, wij hebben een kleine koffer barbecue, en die is, aangezien die al die tijd buiten gelegen heeft, behoorlijk roestig.

Is hier nog wat aan te doen? (staalborstel oid) of kan ik 'm beter weggooien en een nieuwe zien te scoren ergens? Ik wil geen bakbeest, ook niet zo'n grote ronde zoals veel mensen hebben.

plaatje van het ding:

Het zal wel niet dit merk zijn die wij hebben, er staat verder niks op, maar het is iig dit model.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:17:08 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96310568
Volgens mij kun je gelijk beter een nieuwe kopen dan al die moeite ervoor doen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96310958
Als het rooster nog goed is kun je hem gewoon gebruiken, anders een nieuwe.
Het overige kun je wel de roest weghalen, maar niet spuiten of verven.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 mei 2011 @ 20:28:00 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96311265
het rooster is voor zover ik weet nog gewoon in goede staat. en dat roest, dat kan met een staalborstel worden weggehaald? of "schuur" ik daarmee de bodem helemaal verrot?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:33:45 #5
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_96311682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef DJMO het volgende:
het rooster is voor zover ik weet nog gewoon in goede staat. en dat roest, dat kan met een staalborstel worden weggehaald? of "schuur" ik daarmee de bodem helemaal verrot?
Dat kan, maar ik zou de moeite niet doen. Rooster schoonmaken, en daarna gewoon gebruiken. Roest maakt voor kooltjes niet uit.
censuur :O
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:40:01 #6
36461 Joppy
geen colaboy
pi_96312046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat kan, maar ik zou de moeite niet doen. Rooster schoonmaken, en daarna gewoon gebruiken. Roest maakt voor kooltjes niet uit.
idd, zolang het rooster maar goed is, gewoon de kolen er in en in de fik zetten. Roest heeft verder geen enkele invloed.
Let the beat control your body!
pi_96312192
wd40 lost roest op daarna moet je de bbq wel goed schoonmake met water ik denk namelijk niet dat je die shit in je eten wilt
Come To Daddy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 mei 2011 @ 20:43:38 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96312258
thnx voor de antwoorden ;) en nee, ik hoef idd geen wd40 in m'n eten :X :r :P

Ik zal 'm morgen eens (met wat geweld) opzetten en kijken of het rooster nog goed is. anders word het een wegwerp bbq van de appie :')

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:45:23 #9
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_96312359
Zoals al gezegd: BBQ gewoon zo laten, als het rooster maar schoon is. Anders een nieuw rooster kopen. Dat wil je wel netjes hebben (zonder roest).

Als er wel roest op zit: met een staalborstel afdoen. Maargoed, dat wil je ook niet iedere keer voordat je gaat eten dus dan maar beter een nieuw rooster.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_96312506
Staalborstelen en daarna in een laagje cola laten staan ( cola lost roest op..)
dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')