stel; je zit in R&P op Fok en je komt het zoveelste topic van een onzeker meisje tegen over 'wie belt er eerst en hoelang moet dit duren'.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef cutegirly het volgende:
hi,
stel; je leert net iemand kennen en hebt nog nooit met mekaar gebeld.
-Wie belt als eerste?
-En na hoeveel dagen zijn jullie niet eens meer van plan te bellen?
--quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
stel; je zit in R&P op Fok en je komt het zoveelste topic van een onzeker meisje tegen over 'wie belt er eerst en hoelang moet dit duren'.
-Je schreeuwt maniakaal tegen TS dat ze verdomme eens boven dit soort spelletjes moet gaan staan en initiatief moet nemen.
-Je glimlacht meewarig, geeft TS een virtuele aai over de bol en denkt 'whatever'.
Hoewel ik bovenstaande twee dingen erg verleidelijk vind, ga ik toch voor een derde: BEL DIE DUDE - als hij je tof vindt zal hij het hoe dan ook leuk vinden dat je belt. Of dit nu na 1 minuut, 1 dag of 3 weken is. Bleg dat eeuwige 'wat staat er in het handboek der attractie tussen man en vrouwmens'...
gewoon smsen kan prima en als je behoefte hebt om te bellen dan moet je gewoon bellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef cutegirly het volgende:
-Wie belt als eerste?
+1quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
stel; je zit in R&P op Fok en je komt het zoveelste topic van een onzeker meisje tegen over 'wie belt er eerst en hoelang moet dit duren'.
-Je schreeuwt maniakaal tegen TS dat ze verdomme eens boven dit soort spelletjes moet gaan staan en initiatief moet nemen.
-Je glimlacht meewarig, geeft TS een virtuele aai over de bol en denkt 'whatever'.
Hoewel ik bovenstaande twee dingen erg verleidelijk vind, ga ik toch voor een derde: BEL DIE DUDE - als hij je tof vindt zal hij het hoe dan ook leuk vinden dat je belt. Of dit nu na 1 minuut, 1 dag of 3 weken is. Bleg dat eeuwige 'wat staat er in het handboek der attractie tussen man en vrouwmens'...
+1, nee, 3.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Fes1-2 het volgende:
Als ik haar leuk vind bel ik waarschijnlijk als eerste. Dat is toch zo klaar als een klontje? What's next? Een topic openen over precies hoeveel druppeltjes dreft iemand zijn afwas afwast?
Hoe lang wacht je al?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef cutegirly het volgende:
-Wie belt als eerste?
eigenlijk niet .. het is fijn om eens te horen of die rare 3dagen-regel van niet bellen voor sommige geldt en waaromquote:
Die drie (of 2?) dagen regel is er gekomen voor corkies die anders gigantisch wanhopig over zouden komen. Ze zouden zeg maar niet wanhopig zijn omdat ze je pas na 3 dagen belden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
ik ben het eigenlijk niet aan het opwachten.. het is fijn om eens te horen of die rare 3dagen-regel van niet bellen voor sommige geldt
zou je het zelf gebruiken?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Die drie (of 2?) dagen regel is er gekomen voor corkies die anders gigantisch wanhopig over zouden komen. Ze zouden zeg maar niet wanhopig zijn omdat ze je pas na 3 dagen belden.
Die regel heeft nooit bestaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:40 schreef cutegirly het volgende:
[..]
eigenlijk niet .. het is fijn om eens te horen of die rare 3dagen-regel van niet bellen voor sommige geldt en waarom
Nee. Dergelijke 'taktieken' (lees: kansloze spelletjes) zijn voor onzekere pubers, en/of wereldvreemde figuren die wat boeken met PUA-technieken hebben doorgenomen, en werken in de regel alleen maar averechts.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |