dat word al lastigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef knoffel het volgende:
uiteraard zul je wel achter je pc weg moeten en Fok! met rust moeten laten
Nee hoor, fokken, twitteren en andere zogeheten sociale media zijn helemaal in in de tweede kamer. Dat is ongeveer het enige wat ze daar doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef knoffel het volgende:
uiteraard zul je wel achter je pc weg moeten en Fok! met rust moeten laten
Dat is waar, maar hij zal Fok! eerst met rust moeten laten om die kamer in te komen. Hierna kan je uiteraard rustig verder gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee hoor, fokken, twitteren en andere zogeheten sociale media zijn helemaal in in de tweede kamer. Dat is ongeveer het enige wat ze daar doen
Wát een onzinreactie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
Een goed debater zijn, staan voor je standpunten en veel flyeren.
En lid van een politieke partij worden.
Of een belangrijke maatschappelijke rol hebben en in goed aanzien staan.
En dan lid van een politieke partij worden.
Lid worden, lokaal actief worden. Netwerkje aanleggen met anderen binnen de partij en zo groei je doorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef remlof het volgende:
Een goed debater zijn, staan voor je standpunten en veel flyeren.
En lid van een politieke partij worden.
Of een belangrijke maatschappelijke rol hebben en in goed aanzien staan.
En dan lid van een politieke partij worden.
Het ver geschopt hebben in het bedrijfsleven? Net zoals Marijnissen de worstendraaier?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Fatsoenlijke opleiding, het ver geschopt hebben in het bedrijfsleven of een andere noemenswaardige positie bekleed hebben.
Ga je altijd op uitzonderingen af?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Het ver geschopt hebben in het bedrijfsleven? Net zoals Marijnissen de worstendraaier?
Was het een mooie worst? Zal wel, anders kom je ook niet in de politiek he.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef eriksd het volgende:
Grotendeels een kwestie van geluk. Overigens is deze vraag door Willem Wever beantwoord;
http://www.willemwever.nl(...)e-kom-je-de-2e-kamer
quote:Ingediend door Sebbe, Apeldoorn
Motivatie:
Ik vind politiek heel interesant en wil later ook in de 2e kamer zitten als politicus.
Kom op man, je doet net alsof de 2e kamer bezet wordt door timmermannen en lassers.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Was het een mooie worst? Zal wel, anders kom je ook niet in de politiek he.
Och, de komst van de PVV heeft het er niet beter op gemaakt in dat opzicht. Geert is een slimme vent, maar de rest. Tjongejonge.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op man, je doet net alsof de 2e kamer bezet wordt door timmermannen en lassers.
Kan je gelijk de Wilders verwijzingen niet verwijderen, aangezien dit weer in zo`n Wilders<>Links<>Moslims<>Henk en Ingrid discussie zal gaan verzandenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is POL hè? Geen ONZ.
Ik ga het topic even schoonvegen ook.
Ik snap wat je bedoelt, maar een goede partij opbouwen met goede politici lukt nou eenmaal niet in 4 jaar, vooral zo'n controversiële partij niet. Dat zal langzaam en heel gelijkdelijk aan gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Och, de komst van de PVV heeft het er niet beter op gemaakt in dat opzicht. Geert is een slimme vent, maar de rest. Tjongejonge.
Ik vraag me wel eens af wat het alternatief was voor Geert, als je mensen als Lucassen of Graus in de kamer zet. Volgens mij heeft geert, lucassen van bodyguard tot kamerlid omgetoverd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef eriksd het volgende:
Klopt, maar waar Geert mensen als Lucassen, Fritsma of Graus vandaan haalt is mij compleet onduidelijk.
En dat vind je goed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af wat het alternatief was voor Geert, als je mensen als Lucassen of Graus in de kamer zet. Volgens mij heeft geert, lucassen van bodyguard tot kamerlid omgetoverd.
Nee, maar ik word ook niet vrolijk als ik kijk wat er op de achterbanken van de PvdA en SP kijk.quote:
Voor welke partij zal je het liefst in de Tweede Kamer komen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef DanielBackward het volgende:
Hoe zou je het snelst in aanmerking komen voor een plek in de 2e Kamer?
(hou het serieus :])
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, maar ik word ook niet vrolijk als ik kijk wat er op de achterbanken van de PvdA en SP kijk.
En dan haal je mn post weg over dat de OP wel wat beter mag? Dat dit topic open blijft in een serieus sub-forum als POL is al vreemd...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is POL hè? Geen ONZ.
Ik ga het topic even schoonvegen ook.
Juist niet, alleen bij van die boerlul partijen als de PvdA en CDA. Als je een allochtoon bent kan je het best naar de PvdA gaan. Bij het CDA moet je alleen maar een beetje mee lullen. Kijk maar naar Hannie van Leeuwen, die dat al 85 jaar volhoud.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat je bij de PVV ook de meeste kansen hebt.
Bij PVDA en CDA heb je nog wat connecties nodig en enige inhoud van zaken. Bij PVV lijkt het meer dat als je fatsoenlijk diploma hebt, en gemakkelijk populistische leuzen kunt verspreiden, ben je aangenomen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Juist niet, alleen bij van die boerlul partijen als de PvdA en CDA. Als je een allochtoon bent kan je het best naar de PvdA gaan. Bij het CDA moet je alleen maar een beetje mee lullen. Kijk maar naar Hannie van Leeuwen, die dat al 85 jaar volhoud.
Rita Verdonk en Marco Pastors zijn het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Arolsen het volgende:
Richt een partij op
Roep wat kreten als "Alle belastingen omlaag en alle buitenlanders eruit"
En je krijgt zekers te weten een zetel
Of PAK DE BONUSSEN EN BELAST BEDRIJVEN !quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef Arolsen het volgende:
Richt een partij op
Roep wat kreten als "Alle belastingen omlaag en alle buitenlanders eruit"
En je krijgt zekers te weten een zetel
Nee hoor, met een verzonnen CV kom je er bij de PVV ook met gemak inquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:32 schreef phpmystyle het volgende:
Bij de PVV of SP kom je er inderdaad wel het makkelijkste in ja. Bij PvdA CDA en VVD moet je het toch echt hebben van slim lobby-werk.
Maar die hebben al een politiek avontuur achter zit en zijn enigszins belachelijk gemaakt in de Nederlandse media etc. Dat maakt het natuurlijk een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:33 schreef Picchia het volgende:
[..]
Rita Verdonk en Marco Pastors zijn het daar niet mee eens.
Wie ben jij dan? Beertena?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee hoor, met een verzonnen CV kom je er bij de PVV ook met gemak in
Bij de PVV word je al aangenomen als je leraar Duits bent.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bij PVDA en CDA heb je nog wat connecties nodig en enige inhoud van zaken. Bij PVV lijkt het meer dat als je fatsoenlijk diploma hebt, en gemakkelijk populistische leuzen kunt verspreiden, ben je aangenomen.
Of docent geschiedsvervalsing.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef ussie87 het volgende:
[..]
Bij de PVV word je al aangenomen als je leraar Duits bent.
Sharon Dijksma en inhoud van zaken? rotflolquote:Bij PVDA en CDA heb je nog wat connecties nodig en enige inhoud van zaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |