Zitten er magneten in de Mo-stickers, zodat de kans groter is dat Mo de vrijstelling krijgt.quote:
quote:
Laat ons lekker meegenietenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Het eerste tweede derde vierde tigste dagelijkse uitzendingen-topic. Dagelijks gaat Bart Boonstra vanuit de studio een uur lang de hoogtepunten van Secret Story presenteren.
Net5, 19:30
Met vandaag:
• een rad
• een rat
• een fakking R A E T
Ik heb je geplakt, ja iidquote:
eeeehhh... daar?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:34 schreef Gert het volgende:
Nou, waar blijft die jankende smegmakoek, we zijn al drie minuten onderweg!
Dan doe je het goed maar bij mij wel veel.Jammer maar kan gelukkig nog gedeeltes volgen waarvoor mijn dankquote:
moet je zo erg kotsen?quote:
Ze zou blij moeten zijn, ze pakt geen mes en steekt iemand neer in het kader van slaapwandelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef just me het volgende:
Nachtmerrie? Zeker dat haar moeder haar fakking vergeten was!
Dus dat wordt knallen met die hengel!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef sjampoeh het volgende:
ik ik ik ik kan er niet tegen als ik niet goed presteer, ik presteer graag aldus jo
Maar heel wonderbaarlijk: ze slaapwandelt niet meerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef Urb het volgende:
Jo kan niet slapen maar heeft tevens nachtmerries.
Tijdens de liveshow was het andersom, toen lieten ze haar zien alsof ze 10 weken lang alleen happy door het huis gehuppelt heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
OMG, waarom laten ze echt alleen die drama zien? Ze heeft lopen huppelen door het huis alsof er niks aan de hand is en dan krijgen we alleen dit?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar heel wonderbaarlijk: ze slaapwandelt niet meer
Ze heeft nog niet zo heeuw veeuw opgehengeld hč.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Tijdens de liveshow was het andersom, toen lieten ze haar zien alsof ze 10 weken lang alleen happy door het huis gehuppelt heeft.![]()
Lol dit was de opdracht waarna ze zo moest huilen, wat dus al laten zien is.
balenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef Berenjenafok het volgende:
Aaah vreselijk, van de 5 sec vallen er steeds 3 weg. Vang alleen maar flarden op!
Gelukkig hebben we Fok! nog
Ewg hčquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft nog niet zo heeuw veeuw opgehengeld hč.
quote:
quote:
een blinde natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef Urb het volgende:
Goed gezegd voice-over " ze gebruikt haar misere om aan te tonen dat zij het moeilijk hebben... "![]()
![]()
Mo is helemaal viesquote:
Jo moet beter dweilen.quote:
Ik ga het proberen hendrik, in ieder geval dank je wel voor de moeite die je doetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:41 schreef Hendrik83 het volgende:
Refresh!
Niet iedereen heeft een goede verbinding met jtv.
Gore smegmahoer.quote:
Leuk filmpje is dat. Krijg je zin in dansen vanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
Even wat filmpjes voor degenen die net online komen, tijdens de reclame.![]()
Gerard, Eric & Sylvia gaan los bij Gerard & Fenneke thuis op het "bazen-nummer van de love-party"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan gaat Moquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
hoop toch zo dat Sharon en Karim vrijgesteld zullen zijn. De overige drie op de nominatiebank![]()
Jank hier dat je streams het niet doen. # 3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:40 schreef angeljacky het volgende:
We streamen de rest van Secret Story via Justin.tv als dit goed werkt.
helaas werkt dit bij mij niet goed![]()
![]()
Wat voor download snelheid heb je eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik ga het proberen hendrik, in ieder geval dank je wel voor de moeite die je doet![]()
Jank hier dat je streams het niet doen. # 3quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Wat voor download snelheid heb je eigenlijk?
Echt hč? Mensen die positief in het leven staan en Syl ziet er echt supergoed uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
Leuk filmpje is dat. Krijg je zin in dansen van
Je ziet t het is off topic, ik hou verder mijn mondquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Wat voor download snelheid heb je eigenlijk?
Bondige en scherpe typering, chapeau.quote:
Ach het is reclame.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:47 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Je ziet t het is off topic, ik hou verder mijn mond
Dat is nog eens een leuke break!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
Gerard, Eric & Sylvia gaan los bij Gerard & Fenneke thuis op het "bazen-nummer van de love-party"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo heel af en toe krijgt ze wat vochtige oogjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
Waar moet ik straks op letten, ik snap jullie aversie tegen Mo namelijk niet zo.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
hoop toch zo dat Sharon en Karim vrijgesteld zullen zijn. De overige drie op de nominatiebank![]()
Dan zou ik vaker strerams gaan kijken al is het maar een uurtje per dag dan is het snel duidelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
Waar moet ik straks op letten, ik snap jullie aversie tegen Mo namelijk niet.
Er is niks goed aan Moneuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef Maan77 het volgende:
Nou Ecila111, Leg jij me eens uit wat jij voor goed in haar ziet. Want ik zie het niet meer
Hoop het ookquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
Karim is de Hilde van 2011 ?quote:
*Meehooptquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:44 schreef kaatje50 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:45 schreef Urb het volgende:
Geheime beelden van stream 5 vanuit het kantoor van MamaJo's tietenfabriek ,alwaar ze stemafspraken maakt met Alfonsje!![]()
http://goanimate.com/movie/0pKzYS1oJpkg/1
Geheime beelden van stream 5 vanuit het kantoor van MamaJo's tietenfabriek ,alwaar ze stemafspraken maakt met Alfonsje!![]()
Persoonlijk vind ik die shit domquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
Deze is ook leuk.
Kijk gewoon even op de volgende link, staan Mo's 'hoogtepunten' wel zo'n beetje bij: http://the-site.dk/phpBB3(...)9787d9d28ef9e6baaa98quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:48 schreef Ecila111 het volgende:
Waar moet ik straks op letten, ik snap jullie aversie tegen Mo namelijk niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:43 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat mag muis.quote:
Dan slaap jij al toch?quote:
Gewoon roken en daarna slapen toch?quote:
Hopelijk niet hetzelfde als op haar waffel..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat smeert Jo op der tetten? siliconen zalf?
't Is niet dat ik Mo ophemel, 't is een serieuze vraag. Het enige waar ik op kom is dat ze speelt, ook al is het vals, wat de anderen doen is mij helemaal een raadsel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:49 schreef Maan77 het volgende:
Nou Ecila111, Leg jij me eens uit wat jij voor goed in haar ziet. Want ik zie het niet meer
Ooooooh Cc, ik kwam er net achter dat de straat hierachter Geer heet, ik werd er helegaar hitsig van.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:53 schreef Copycat het volgende:
Van niks nog minder maken. Ook dat is een gave.
Ga ik doen, dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Kijk gewoon even op de volgende link, staan Mo's 'hoogtepunten' wel zo'n beetje bij: http://the-site.dk/phpBB3(...)9787d9d28ef9e6baaa98
Ja ik vraag het ook echt serieus aan jou, want eerst stond ik er open in, maar ik ben zo afgeknapt op dr, doordat ze liegt, sneaky doet, niemand iets gunt, arrogant is enzv mag ik dr nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:54 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
't Is niet dat ik Mo ophemel, 't is een serieuze vraag. Het enige waar ik op kom is dat ze speelt, ook al is het vals, wat de anderen doen is mij helemaal een raadsel.
Onder een Gerehaag!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef mootie het volgende:
Ooooooh Cc, ik kwam er net achter dat de straat hierachter Geer heet, ik werd er helegaar hitsig van.![]()
Ter ere van zou je er eens doorheen moeten fietsen
Neequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef Urb het volgende:
Geloof ons Joanna, jij hebt geen geluk nodig....
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef mootie het volgende:
Ooooooh Cc, ik kwam er net achter dat de straat hierachter Geer heet, ik werd er helegaar hitsig van.![]()
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was mijn tekstquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel een TenaLady in je onderbroekje hč?
Pics!quote:
Dat gaat zo gebeurenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef PC eend het volgende:
Nog wat gemist?
Is er al aan het rad gedraaid?
Ik dacht dat Mo wel Karim zou kiezenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef afca_oc het volgende:
minst gegund
jo > mo
mo > jo
karim > jo
flip > sharon
sharon > flip
Rat welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef PC eend het volgende:
Nog wat gemist?
Ja dacht ik ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mo wel Karim zou kiezen
Eerst moeten we jou dr nog op vastbindenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef PC eend het volgende:
Nog wat gemist?
Weet je wat hier in de buurt zit een straat die gewoon echt "Geer ban" heetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen Karim dus nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:57 schreef afca_oc het volgende:
minst gegund
jo > mo
mo > jo
karim > jo
flip > sharon
sharon > flip
Tongelre was het natuurlijk ook, niet Stratum.quote:
Rugnummers, daar heb ik wat aan, dank.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Maan77 het volgende:
\
[..]
Ja ik vraag het ook echt serieus aan jou, want eerst stond ik er open in, maar ik ben zo afgeknapt op dr, doordat ze liegt, sneaky doet, niemand iets gunt, arrogant is enzv mag ik dr niet
Zelfs ik heb gegoogledquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tongelre was het natuurlijk ook, niet Stratum.
Omdat ze Mo's spelletje door heeft..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:02 schreef tliciouz het volgende:
Die kop van Jo, wat laat ze zich kennen nu zeg!
ze hebben het allebei gevraagd, meest gegunde en wie op de laatste plek maar idd ze draaien zoals het hun uitkomtquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef rico80 het volgende:
Wel weet typisch dit. Ze vragen wie absoluut wel en wie absoluut niet in de finale moet. Met andere woorden, afhankelijk van de uitslag konden ze nog alle kanten op. In dit geval in het voordeel voor Flip. Ik vrees voor een finale Mo, Jo en Flip
Was de uitslag anders geweest dan hadden ze de uitslag van wie er absoluut wél in de finale moest gebruikt en konden ze Mo, Jo of Flip veiligstellen.
Het is zo doorzichtig allemaal..
Ik voorspelde dit al vantevoren, dus ben niet echt verrast.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef rico80 het volgende:
Wel weer typisch dit. Ze vragen wie absoluut wel en wie absoluut niet in de finale moet. Met andere woorden, afhankelijk van de uitslag konden ze nog alle kanten op. In dit geval in het voordeel voor Flip. Ik vrees voor een finale Mo, Jo en Flip
Was de uitslag anders geweest dan hadden ze de uitslag van wie er absoluut wél in de finale moest gebruikt en konden ze Mo, Jo of Flip veiligstellen.
Het is een lul met vingers.quote:
Ik vrees er ook voorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef angeljacky het volgende:
wedden dat het rad op Mo komt, ik weet t f*kking 100.000% mucho mucho zeker
gaat niet gebeuren, alphons wil Karim eruitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Reksie1981 het volgende:
Alles behalve op MO moet dat raet strax komen..
Wat moet die hoer eruit donderdag met 2% van de stemmen zeg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nog een mazzelquote:
Als Jo maar in de finale komt. De rest zal me worst zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef rico80 het volgende:
Wel weer typisch dit. Ze vragen wie absoluut wel en wie absoluut niet in de finale moet. Met andere woorden, afhankelijk van de uitslag konden ze nog alle kanten op. In dit geval in het voordeel voor Flip. Ik vrees voor een finale Mo, Jo en Flip
Ik ook. Ik word dan helemaal gek.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef angeljacky het volgende:
wedden dat het rad op Mo komt, ik weet t f*kking 100.000% mucho mucho zeker
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef sjampoeh het volgende:
laten we alleen bidden en een kaarsje aandoen dat het rad niet op mo komt
het zou mij niets verbazen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leeg
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef De_Rennies het volgende:
Zolang Mo maar opdondert, eerder ga ik zeker niet meer kijken...
Dat staat allang vast dus dont worry.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Jo maar in de finale komt. De rest zal me worst zijn.
Slaat op d'r gladde huidje.quote:
Wat is er nou weer mis met worstquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als Jo maar in de finale komt. De rest zal me worst zijn.
en andersom ook, maar toch doen ze aan de oppervlakte of ze de beste maatjes zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef missmistreated het volgende:
wel cool dat Jo ...mo het minst de finale gunt
Meer info over de naam 'Joanna'quote:
Heb ook een kaarsje gebrand!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:07 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik mag maar een wens per uur formuleren
http://candle.kwebbel.net/index3.html
Joanna...lieftallig... Juist.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Meer info over de naam 'Joanna'
Soort: Meisjesnaam
Afgeleid van: Johanna
Meer info over de naam 'Johanna'
Afgeleid van: Johannes
Afkomst: Duits
Omschrijving: Betekent: God is genadig. Lieftallig.
Botox FTW.quote:
Aan de oppervlakte is inderdaad hét domein van die hoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Urb het volgende:
[..]
en andersom ook, maar toch doen ze aan de oppervlakte of ze de beste maatjes zijn.![]()
Ik heb gewenst dat het rad niet op mo komt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef Reksie1981 het volgende:
Iedereen effe kaarsje doen:
http://candle.kwebbel.net/index3.html
Ik wens dat het rad wel op Karim of Sharon komt. Welk van de twee is me om het even.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb gewenst dat het rad niet op mo komt.
Stond Joanna haar foto er soms naast?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Even een korte samenvatting : Kutwijfquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kost iig niets ;0quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat kaarsje heeft waarschijnlijk net zoveel invloed als het sms-en!!
En vervangt ze vast door Jo-stickers. En zo is ze vrijwel gegarandeerd veilig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |