Dat vind ik wat te weinig.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Azreal het volgende:
Hmm, da's wat te ver voor mij.
20 euro inclusief verzenden?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:51 schreef huuuuuuuub het volgende:
Radiografisch bestuurbare helikopter welke ik voor m'n verjaardag heb gekregen. Aangezien ik er zelf niet aan toekom om vlieguren te maken, maak ik er iemand anders blij mee?
Hij is helemaal compleet, alleen even uit de doos geweest om 'em te bekijken. Hij is USB oplaadbaar. Richtprijs ¤20, goedkoopste waar ik dit model heb kunnen vinden was ¤25
Ik heb em in het blauw.
EDIT: Foto toegevoegd
[ http://img707.imageshack.us/i/img0630co.jpg (copy/paste deze link) ]
7,50 inc.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 14:51 schreef huuuuuuuub het volgende:
Heb deze nog steeds liggen. Voor ¤ 12,50 mag ie weg!
Tja, of je laat hem nog een aantal maanden/jaren verstoffen op je kast of je verkoopt hem en het heeft nog veel vliegplezier. Die keuze is natuurlijk helemaal aan jou.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 16:15 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Dan hou ik er wel erg weinig aan over.
huh? I don't get it.quote:Op woensdag 27 juni 2012 09:43 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog gestofzuigd, dus ik wacht nog ff
Praat maar verder via de DM, verbaggeren we je topic tenminste niet. Had je nog een DM gestuurd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:02 schreef huuuuuuuub het volgende:
[..]
Flauwe/slechte grap, refererend aan ons offline gesprekje over de heli stof laten happen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |